Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on niin raivostuttava omahyväinen mies, arg. Ei viitsi laittaa lapsiin rahaa ollenkaan.

Vierailija
25.02.2008 |

Mä olen osanut esikoiselle kaukalon, turvaistuimen, turvavyöistuimen. Kuopukselle kaukalon. Molemmille yhdistelmävaunut, matkarattaat.... Sängytkin olen molemmille ostanut!

Nyt pitäis ostaa kuopukselle kaukalosta seuraava istuin ja mies sai kohtauksen kun näki hintoja! Ei kuulemma yli 100¿ suostu maksamaan sellaisesta. Ja ei me olla mitään köyhiä! Mä olen ollut 4 vuotta kotona, saan nyt minimi äitiysrahaa, muulloin kotihoidontuella ollut, ei todellakaan enää ole säästöjä. Ja mies on tuollainen mulkku. Ei lapsen turvallisuus kiinnosta tippaakaan. Ja kaikenlisäksi kun sen ei ole tarvinnut mitään isompaa lapsille koskaan ostaa, vaatehankinnatkin teen aina minä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinun puolestasi!

Eikö miehesi ole ymmärtänyt, että lapset ovat molempien? Haluaako hän myös, että kaikki hyvä mikä lapsista seuraa, tulee vain sinulle?

AARGH. Raivostuttaa tuollainen. Naurettava mies.

Vierailija
2/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, tosin kyllä hiukan edullisemmin voi hyviäkin tuotteita saada. Osallistuuko mies muuten lasten kuluihin, hoitoon, mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut näitä juttuja aivan hämmästyneenä. Minkälaisissa suhteissa te elätte? En ikinä olisi lähtenyt perhettä perustamaan moisten kanssa, enkä nyt halua ketään tällä kommentillani loukata, mutta kuulostaahan se ihan ihmeelliseltä, että maksatte itse kaiken, vaikka miehelläkin olisi varaa. Meillä on erilliset tilit, mutta yksi yhteinen tili, josta hoidan kaiken kotiin ja lapseen liittyvän. Koska mieheni on huomattavan paljon minua varakkaampi, hän laittaa ko. tilille myös viisi kertaa enemmän rahaa eikä ole koskaan huomattanut mistään hankinnoista.

Vierailija
4/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy esikoisen kanssa " hurvittelemassa" ja herkuttelemassa, laittaa siis sellaisiin kyllä rahaa. Saattaa ostaa kirjoja tms. Alkoi tää nyt niin suututtamaan, kun mun mielestä kunnon turvaistun on sellainen, missä ei oikein voi tinkiä. ap