Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet arki-iltaisin töiden jälkeen?

Vierailija
16.03.2023 |

Musta tuntuu, etten ehdi tekemään mitään, olenko ainoa?

Normaali arki-ilta:
Kotona n klo 17, puoliso on hakenut lapset jo aikaisemmin
Laitan ruuan, syödään n klo 18
Sen jälkeen leikin/luen lasten kanssa ja siivoan ja hoidan pyykkiä
Lapsille iltapala ja suihku n klo 20, sitten vuoroilloin puolison kanssa nukutetaan lapset ( näen lapsia arkisin niin vähän, että nukutan ihan mielelläni)
Itse nukkumaan klo 21.30

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein mitään ehdi. Töissä 17-1830 saakka, sitten kotiin, ennen mun kotiin tuloa mies (joka pääsee neljän jälkeen töistä) on syöttänyt lapset ja kuskannut jonkun harrastukseen. Sitten usein haen lapsen harrastuksesta syötyäni jotain. Pyykkään, autan läksyissä, iltapuuhat ja sitten pitää jo mennä nukkumaan, että jaksaa herätä 0550 uuteen työpäivään.

Vierailija
2/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu työt klo 14, menen klo 6.30. Oon usein jo kotona, kun teinit tulee koulusta, syödään yhdessä välipala. Lenkitän koirat, käyn hiihtämässä/vesijuoksemassa. Ruoanlaitto, tarv ruokakaupassa, mahdollisesti saunaja sen jälkeen pitkälleen sohvalle, josta siirryn sänkyyn klo 21 jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolisosi ei tee ruoan kun on aiemmin kotona? Ruokaa kannattaa tehdä aina enemmän että riittää seuraavalle päivälle lämmitettäväksi.

Onko pyykinpesu joka päivästä?

Järkeistäkää tekemiset ja jakakaa ne jolloin aikaa jää enemmän.

Vierailija
4/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä milloinkin huvittaa. Joskus menen suoraan töistä esim. urheilemaan. Käyn myös iltaisin ulkona syömässä, elokuvissa, taidenäyttelyssä tai teatterissa. Aikaa on illat pitkät tehdä mitä haluan.

Vierailija
5/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuorotyö: aamua, iltaa ja välivuoroa epäsäännöllisessä järjestyksessä. Olen lapseton, mutta silti en saa työpäivinä juuri mitään tehtyä kotona. Aamuvuoron jälkeen väsyttää, välivuorossa ei ehdi mitään ennen eikä jälkeen töitten, ja iltavuorossa jotain saa ehkä tehtyä kotona aamulla, mutta koko aika pitää vahtia kelloa että millon on töihin lähtö.

En siis työpäivinä tee kotona muuta kuin pakolliset kotityöt, jotain helppia ruokaa pari kertaa viikossa ja muun ajan lähinnä makaan sohvalla ja luen kirjaa/katson tv:tä/selaan nettiä/palstailen täällä.

Vierailija
6/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään: 16.30 kotona, eläinten hoitoa, 17.00 kuskaamaan lasta harrastukseen, 17.30 kotona lämmittämässä ruokaa, 17.45 syömässä. Mies jäi raivaamaan keittiötä, itse koomaan nyt sohvalla, koska olen ollut ihan koko päivän tänäänkin jaloillaan ja liikkeessä. Olisi kaikenlaista tehtävää, mutta en jaksa. 19.00 lähden hakemaan lasta harrastuksesta, samalla täytyy hoitaa yksi asia, jossa menee noin 30 min, ollaan ehkä 20.00 kotona. Sen jälkeen saunaan, iltapalaa ja 21.30 nukkumaan.

Tämmösiä nämä illat ovat. 🤷🏻

Vierailija
7/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sillai se arki menee, illat on lyhyitä jos on kokkausta, kaupassakäyntiä tai kuskausta.

Tänään lopetin työt klo 16.20. Luin lehteä puoli tuntia. Puoliso tuli kotiin, todettiin ettei kumpikaan jaksa tehdä ruokaa. Hän lähti hakemaan valmista.

Syötiin klo 17.45 aikoihin. Nyt en tee mitään koko loppuiltana,on kipeä ja vetämätön olo. Onneksi on jo torstai. Eli nettaan, luen ja katson tv:tä.

Puoliso yleensä hoitaa lapsille iltapalan klo 20 ja lukee iltasadun.

Nukkumaan sitten klo 22 aikoihin.

Vierailija
8/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä. Tulen kotiin joskus 15:30-17:30 riippuen siitä mihin aikaan olen aamulla päässyt lähtemään ja tulenko kaupan kautta vai en. Lapsista nuorin on jo lukiossa, joten elämä on helppoa ilman mitään ihmeen sähläyksiä.

Joskus mies on tehnyt ruuan, joskus joku teineistä, joskus on edellisen päivän ruokaa tai sitten minä teen sen ja saan kyllä apua, jos tarvitsen. Sitten syönnin jälkeen ei olekaan mitään muuta kuin vapaata nukkumaan menoon asti.

Elämä on oikein mukavaa ja leppoisaa.

N48

Vierailija
9/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä milloinkin huvittaa. Joskus menen suoraan töistä esim. urheilemaan. Käyn myös iltaisin ulkona syömässä, elokuvissa, taidenäyttelyssä tai teatterissa. Aikaa on illat pitkät tehdä mitä haluan.

Yäk, kuolisin tylsyyteen tuollaisessa elämässä.

Vierailija
10/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs sun "jännään" elämääsi kuuluu? Anna kun arvaan: kakarat? :D -eri

Vierailija
11/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sehän on sitten hyvä ettei sun tarvitse tällaista elämää elää. Jokaiselle omansa.

Vierailija
12/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan kuin raato ja koitan saada pakolliset 8 tuntia ruutuaikaa täyteen.

Vierailija
13/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoron jälkeen ruoanlaitto, kotitöitä, lasten läksyjen valvominen. Ulkoilua joko lasten kanssa tai lenkille, iltahommat ja nukkumaan. Ennen iltavuoroa kotitöitä, lenkkeilyä tai joutenoloa. Ruuhkavuodet 😅

Vierailija
14/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun olen etätyössä, ehdin enemmän. Voin nukkua pitempään aamulla. Työpäivän päätyttyä yleensä keitän kahvit ja rentoudun hetken. Sen jälkeen jotain kotitöitä ja kokkausta.

Ruokailu, ruokalepoa, sitten ulkoilua tai kauppareissu tai jumppaa kotona. Suihku, iltapala ja jotain ohjelmaa TV:stä.

Iltatoimet ja sänkyyn. Nautin tällaisesta, että on rutiinit, viikonloppuisin sitten puuhastelen yleensä jotain muuta ja tapaan tuttavia.

Vierailija
15/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään, torkun, katson tv:tä, surffaan aihe vapaalla

Vierailija
16/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan raatona seuraavaa työpäivää. Vain viikonloppuisin tunnen eläväni.

Vierailija
17/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä, siivoan, hengaan netissä, katselen sarjoja, lueskelen kirjaa, suoritan jotain opintoja jonnekin. Mitä milloinkin. Sosialisoida en kyllä jaksaisi tippaakaan, se kiintiö tulee täyteen työpäivän aikana. Onneksi asun yksin.

Vierailija
18/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä kotiin noin klo 16, avaan oluen ja alan katsomaan videoita youtubesta, telegrammista ja redditistä, misdä venäläisiä tankkeja räjäytellään ja ukkeleita tapetaan droneista tiputelluilla pommeilla.

Minäkin katselen noita, mutta juon samalla viiniä takkatulen ääressä.

Vierailija
19/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etätöissä. Pääsen töistä yleensä klo 16, jonka jälkeen syön välipalaa ja otan pikku päikkärit. Sitten yleensä peruskotitöitä ja ruoanlaittoa (ei tosin joka päivä, teemme isoja satseja kerrallaan). Syödään ja katsotaan samalla telkkua. Sitten yleensä ulkoilemaan. Haluamme vaihtelua ja kivoja maisemia, joten yleensä ajelemme autolla johonkin eri kaupunginosaan, naapurikuntiin tai järvimaisemiin. Käymme yleensä samalla myös asioilla, jos sellaisia on. Eilen siivosimme illalla varaston. Huvitukset ovat olleet vähän tauolla koronan takia, mutta saatamme myös käydä arki-iltoina ulkona syömässä, teatterissa tai konsertissa. Iltapalalla katsellaan vielä jotain kivoja sarjoja. Sängyssä luen kirjaa kunnes alkaa nukuttaa. Minusta arkeni on ihanaa! Lapseton, nelikymppinen pariskunta.

Vierailija
20/36 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää arki-iltaisin 6-8 tuntia aikaa harrastaa, kun ei ole puolisoa eikä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi