Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on ihastunut kaverinsa vaimoon

Vierailija
25.02.2008 |

Miten tähän nyt pitäis suhtautua??

Mies itse asian tunnusti, kun olen sitä jo kauan epäillyt. Sanoi ettei ikinä voisi mennä ajatusta pidemmälle tämän naisen kanssa, mutta siis ihatunut on ja tuntee fyysistä halua sitä naista kohtaan, samoin henkisellä tasolla.

Itsestäni tuntuu saatanan pahalta. Toisaalta järki sanoo, että hienoa kun mies kertoi asiasta avoimesti ja ennenkaikkea täytyyhän sen mua rakastaa, kun sanoo ettei ikinä vois eikä haluais vaarantaa omalla tyhmällä käytöksellään sitä kaikkea hienoa, mitä meillä on.

Mutta miten tästä nyt pääsee yli?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap naiselle puhu asiasta. Minulle tapahtui menneisyydessä niin, että kaveripariskunnan mies ihastui minuun ja humalapäissään sen tunnusti. En keksinyt muuta kuin kertoa vaimolleen. Tyhmä tyhmä tyhmä minä, mutta ajattelin, että olisin itsekin halunnut tietää.

Vaimo pakotti minut sitten " testaamaan" miehen uskollisuutta ja minä hölmöyksissä suostuin vaikka olin aivan syytön siihen kaikkeen. Siitä se soppa syntyi. Tilanne johti melkein raiskaukseen enkä ole vieläkään toipunut siitä. Kadun sitä asiaa eniten elämässäni!

Kerroin miehelleni, hän suuttui ja melkein tuli ero. Asia on vieläkin kipeä kohta suhteessamme. Tämä tuttavapariskunta sitten pisti välit poikki, kun minä olin kuulemma tehnyt kärpäsestä härkäsen ja syyttänyt päälle käymisestä vaikka olin itse tilanteeseen johdatellut. Vaimo asettui miehensä puolelle ja huoritteli minua julkisesti yhteisille tutuille joiden osan kanssa meni myös välit.

Tapahtumasta on aikaa, mutta se jätti ikuiset jäljet. En tehnyt mitään väärää, tein vain kuten loukkaantunut vaimo pyysi. Menetin paljon kavereita ja melkein perheeni hajosi.

Nämä voivat olla tosi vaarallisia tilanteita.

Vierailija
2/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo reilua kertoa. Ihastuksia tulee ja menee, miksi niillä toista riivaa? Jos puoliso tivaa, ei silloinkaan tarvitse kertoa. Vai ilahtuisitteko, jos kyselisitte puolisoltanne, että olenko vielä kaunis ja toinen vastaisi, että olisit 10 kiloa laihempana ja jos noi tissit ei roikkuisi noin...? Rehellisyys on joissakin tapauksissa yliarvostettua. Ymmärtääks kukaan mitä ajan takaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt tunnetteko toisenne!!

Tää täällä oottaa seuraavaa siirtoa! =)

Vierailija
4/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehesi tajua tilanteen varsinkin nyt, kun olette siitä puhuneet.

t. nainen, joka ihastuu muihin miehiin vähän väliä

Vierailija
5/42 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA toisella puolen aitaa.

Mieheni ystävä on sanojensa mukaan rakastunut minuun. Hänen vaimonsa on myös hyvä ystäväni.

Joka tilaisuuden tullen mies roikkuu perässä ja yrittää tosi härskistikin hiplata.

Olen kerta toisensa jälkeen pyytänyt häntä lopettamaan ja muistuttanut, että hän teki oman valintansa mennessään naimisiin ja että siinä on pysyttävä vaikka kuinka housuissa kuumottaisi.

Oma mieheni vain naureskelee, että hän on nyt vaan " hän" . Nyt olen kyllä huomannut että oma miehenikin alkaa olla nolo.

En haluaisi tätä lyödä ystäväni kasvoille...kyllä siinä meidänkin välit menisivät uuteen uskoon...

vai onko tällaisessa tilanteessa ainoa mahdollisuus, että vaimot pistävät tämän don juanin kuriin?

Mutta kuka vaimo haluaa pitää miehensä jos tällainen paljastuu??

heillä on upea perhe ja elämä...

Vierailija
6/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä tuli kavereitamme ja aina kun se mies sai viinaa, niin alkoi se hiplaus ja ehdottelu. Kerroin heti omalle miehelle asiasta, mutta sille sen muijalle en ole kertonut vieläkään. Todella yököttävää oli, kun se baaritiskilläkin aina tarttui peppuun ja supatteli kaikkea tyyliin: sulla on paljon parempi perse ja tissin kun (avovaimon nimi). Ja ehdotteli päiväkahveja ja muuta. Jöiks.

Se kaveruus päättyi sitten pikkuhiljaa, eihän sellaista kukaan jaksa. He ovat vieläkin yhdessä, lapsiakin jo 2:)

Vierailija
8/42 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla nimittäin alkaa tämä mieheni ihastus.

Ja kiitos kommenteista! Olen paljon ajatellut asiaa.

Vierailija
9/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi pariskunnasta puoleensavetävämpi, vaimo on varmaan äitityyppi miehelleen. Mies puhuu vaimostaan rumasti ja piikittelee. Ärsyttävää katsella, kun pelaa härskiä peliä, mutta ei viitsi nolata vaimoakaan, joka haluaa ummistaa silmänsä. Niinpä kaikki ovat vähän kuin eivät tietäiskään tilanteesta, vaikka tietävät ja sivuuttavat tän miehen touhuilut. Kyllä tää vaimo varmasti tietää tilanteen, mutta haluaa katsella muualle, pitää miehensä ja taloudellisen tilanteen ennallaan.

Vierailija:

MUTTA toisella puolen aitaa.

Mieheni ystävä on sanojensa mukaan rakastunut minuun. Hänen vaimonsa on myös hyvä ystäväni.

Joka tilaisuuden tullen mies roikkuu perässä ja yrittää tosi härskistikin hiplata.

Olen kerta toisensa jälkeen pyytänyt häntä lopettamaan ja muistuttanut, että hän teki oman valintansa mennessään naimisiin ja että siinä on pysyttävä vaikka kuinka housuissa kuumottaisi.

Oma mieheni vain naureskelee, että hän on nyt vaan " hän" . Nyt olen kyllä huomannut että oma miehenikin alkaa olla nolo.

En haluaisi tätä lyödä ystäväni kasvoille...kyllä siinä meidänkin välit menisivät uuteen uskoon...

vai onko tällaisessa tilanteessa ainoa mahdollisuus, että vaimot pistävät tämän don juanin kuriin?

Mutta kuka vaimo haluaa pitää miehensä jos tällainen paljastuu??

heillä on upea perhe ja elämä...

Vierailija
10/42 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap:n mies.

Vierailija
11/42 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunteille ei voi mitään niin teoille voi. Ap:n mies on vienyt teoillaan asiaa eteenpäin. Tunteita voi myös ruokkia. Voi valita ruokkiiko ihastuksen tunteita muita kohtaan vai ruokkiiko omaa parisuhdettaan.

Vierailija
12/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää olla lojaali ja puolison pitää tukea, arvostaa ja rakastaa.

Vierailija:

Mies on selvästi pariskunnasta puoleensavetävämpi, vaimo on varmaan äitityyppi miehelleen. Mies puhuu vaimostaan rumasti ja piikittelee. Ärsyttävää katsella, kun pelaa härskiä peliä, mutta ei viitsi nolata vaimoakaan, joka haluaa ummistaa silmänsä. Niinpä kaikki ovat vähän kuin eivät tietäiskään tilanteesta, vaikka tietävät ja sivuuttavat tän miehen touhuilut. Kyllä tää vaimo varmasti tietää tilanteen, mutta haluaa katsella muualle, pitää miehensä ja taloudellisen tilanteen ennallaan.

Vierailija
13/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minä olen ihastunut mieheni kaveriin. En kuitenkaan ole asiasta miehelleni sanonut, enkä kenellekään muullekaan. Enkä anna asian edetä ajatusta pidemmälle. Loukkaisin vain miestäni kertomalla hänelle asiasta ja hän on sen tyylinen, ettei varmasti ymmärtäisi ettei ihastuminen johda välttämättä mihinkään ja ettei se tarkoita sitä, ettenkö rakastaisi miestäni.

Mielestäni ihastumisen tunteita voi tulla, vaikka rakastaakin omaa puolisoaan. Ainakin minulla asia on näin. Kuulostaa siltä, että miehesikin on tehnyt tietoisesti päätöksen, ettei vie/päästä asiaa tuosta eteenpäin.

Eli mielestäni aika harmitonta, ei tietenkään mukavaa sinua kohtaan.

Vierailija
14/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pari kertaa karannut juttelemaan ja tanssinut hitaita tämän naisen kanssa. Tavallaan on jo vienyt asiaa eteenpäin, toivottavasti ei kuitenkaan tuon enempää tee. Jos parisuhteenne on hyvä ja tasapainoinen, miehen täytyisi olla täysi idiootti että rikkoisi parisuhteenne, jonkin haavekuvan takia!

Vierailija
15/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä NEUVOTTIIN kertomaan näistä ihastumisen tunteista aivan kuten ap:n mies teki. Tämä kuulemma ennaltaehkäisee pettämistä koska sitten siitä katoaa se salassa tekemisen maku.

Vierailija
16/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut niin mehevää, jos oisivatki tunteneet ja juttu selvinnyt molemmille osapuolille näin.

Vierailija
17/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin jotain jännää minunkin elämässäni.

Vierailija
18/42 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kertaakaan mun ja mieheni suhteen aikana (10 vuotta) ollut ihastunut keneenkään muuhun. En tiedä onko miehelläni ollut muita ihastuksia, jos on, niin ei voi mitään. Ei ole ainakaan kertaakaan osoittanut sellaista sanoilla tai teoillaan.

Vierailija
19/42 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ennen sitä mieltä, että ihastumiset eivät kuulu parisuhteeseen ja en ikinä ihastuisi kehenkään muuhun kuin mieheeni. Ajattelin säälivästi sellaisista ihmisistä, jotka " muka " ovat ihastuneet toiseen. Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja kuinkas ollakkaan minä ihastuin toiseen. En ole kertonut miehelleni mitään enkä aio kertoakaan.

Mitään luvatonta en myöskään aio tehdä, koska mieheni on kuitenkin se tärkein ihminen. En myöskään ymmärrä, miksi ihastuin ja miksi en oikein pääse asiasta yli. Saattaa mennä vuosikin, etten näe ihastustani ja sitten kun näen vaikka vilaukselta olen aivan hyytelöä.

Joskus aikoinaan kaverini mies yritti iskeä minua baarissa. Pidin hänelle kunnon puhuttelun, etten koskaan tekisi mitään mikä loukkaa miestäni tai kaveriani. Sanoin myös, että jos en tuntisi kaveriani niin hyvin, että tietäisin miten asia loukkaa, niin kertoisin heti asiasta hänelle. Eipä ole sen jälkeen ehdotellut mitään.

Vierailija
20/42 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, selvittäkää nyt asianne täällä, kun täällä vatvomisen aloitittekin!

Tunnetteko toisenne vai ettekö tunne, me ootellaan.