Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasia toisesta naisesta aviovuoteessamme

Vierailija
25.02.2008 |

Miten käytännössä voisi toteuttaa? Onko jollain tällaisia kokemuksia ja miten se toinen nainen löytyi?

Meillä molemmat haaveilemme tästä. Mies fantasioinut jo pitkään, muttei ole koskaan ajatellut, että voisi olla toteutettavissa. Itseänikin ajatus kiehtonut, mutta nyt olen varma että HALUAN ja ettei siitä tule mitään mustasukkaisuuskohtausta :P

Taitaa vaan jäädä haaveeksi, kun eipä tuollaista naista ihan mistä vaan otetaa ;o)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me löysimme netin " kirjavan" tarjonnan seasta nuoren naisen sänkyymme. Aikaa ja kärsivällisyyttä tosin tarvitaan. Suurin osa vastauksista oli luokatonta roskaa. Käytimme netin seuranhakusivustoja(iskuri ja cityn deitti).

Mutta onneksi meitä hieman nuorempi nainen. Mailailtiin aikas pitkään ennen varsinaista tapaamista. Kaikki olivat ensikertalaisia, joten jännitystä oli kyllä ilmassa. Muutaman viinilasin jälkeen tilanne hieman vapautui ja pääsimme itse asiaan. En ole ollut ennen toisen naisen kanssa, mutta olihan se ihan mukava kokemus. Mies tykkäsi erityisesti katsella, kun me hommailimme. Mieheni oli myös tyytyväinen kokemukseen toisesta naisesta samassa sängyssä. Jaksoi hoidella meidät kummatkin...:)

Mukava kokemus ja otetaan varmasti vielä uusiksi. Suosittelen.

Vierailija
2/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi baarissa, että haluaa panna mieheni kanssa ja minähän suostuin jos itse pääsen mukaan. Ihan kivaa oli kolmistaan, ehkä otetaan vielä uusiksi jos löytyy sopiva nainen.

Ehdottomasti ei saa olla mustasukkaista tyyppiä ja parisuhteen pitää olla kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen myös haaveillut tuosta samasta että sängyssämme olisi minun lisäksi toinen nainen, myös miehelleni olen tämän kertonut. mutta haaveeksi taitaa jäädä......

mikäs sen ihananpaa kuin kuin mieheni ensin katselisi touhujamme ja kaiken päätteeksi panisi ensin sen toisen ja viimeksi rajusti minut.

Vierailija
4/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ovat vaan meillä. minä, mies unelmoin tästä ja ihmettelen, kuinka jotkut saavat asiat hoitumaan.=kateellinen

Vierailija
5/5 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin mies tästä haaveilee ja itsekkin olen naisen kanssa ollut ja kiinnostaisi taas kokeilla, mutta joku epävarmuushan minua vielä vaivaa... noh ehkä tulevaisuudessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän