Harkkahousut
En nyt kahlannut koko viestiketjua, että en tiedä onko aiheesta ollut puhetta jo aiemmin. Mutta siis mitkä ovat parhaat harkkahousut joihin olet törmännyt. Pitäisi suht hoikalle lapselle jotain hommata, mutta en uskalla sokkona tilata. Niin ja lapsi käy potalla usein, toisinaan ei ja kakat tulevat vain vaippaan. Tykkäisi kuitenkin itse mieluummin pitää pikkuhousuja, mutta ei uskalla, kun menee heti senssit sekaisin jos housut kastuu. En huuda moisesta, säikähtää kai valuvan pissin tunnetta. Kiitos vastauksista
Kommentit (3)
on minusta paras mihin olen törmännyt. Helppo lapsen itsekin pukea/riisua, ohut mutta pitää kuitenkin yhdet pissat. Voi käyttää myös supervarmana vaippahousuna vaipan päällä.
eli toi Bummis Training Pant on tosi hyvä. Meillä on käytössä myös Bumpyn harkkapöksyjä ja muistaakseni Ekosetin ja ehdottomasti Bummis on paras.
matteusk
Minä käytin Igu*leen CuddlePants¿ ja CuddleBuns¿ vaippoja ilman kuorta. Istuivat hyvin hoikalle pojallemme, kun taas kosteussulullisista harkkahousuista en löytänyt istuvaa vaippaa. Toimi ihan mukavasti vaikka eivät olleet ns. kosteussulullisia...