Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää anoppi kun sen pitää JOKA KERTA ruveta siivoaamaan meillä!

Vierailija
25.02.2008 |

Ihan joka kerta siivoaa jossakin, tulee väkisin sellainen tunne että meillä on varmaan sitten liian paskaista. Uuninkin oli mennyt pesemään, eli on uuniin tirkistellyt vaikka ei olisi ollut tarvetta. Mun tietokonepöytää oli kans mennyt pyyhkimäään ja sekoittamaan tavaroiden paikkaa.

Sillä taitaa olla joku siivousneuroosi, jos lapsenlapsia hoitaa ja ne ovat päikkäreillä niin rouva ei voi vaan rentoutua vaikka lehden kanssa vaan hän rupeaa vieraiden kotia siivoamaan...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla ongelma, hanki parempi lääkitys!!!

ole onnellinen, että sulla edes on apua!!

Vierailija
2/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen siivota, haluaa auttaa ja olla hyödyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSYISI sitten että haluanko apua eikä salaa ruveta siivoilemaan. Uunihommankin myönsi sitten vasta kun oma tytär oli hänet " käräyttänyt" .

Ja mulla ei ole lääkitystä, ärsyttää vaan kun JOKA IKINEN kerta rupeaa siivoilemaan. Nauttisi lapsenlapsistaan vain!

Vierailija
4/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiti melkein yksinään uuden asunnon siivouksen ja vieläpä vapaaehtoisesti...

Vierailija
5/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan olla, että anoppisi haluaa vaan olla avuksi. Ajattelee tekevänsä palveluksen pesemällä uunin ja pyyhkimällä pölyt, koska lapsipeheissä on vähemmän aikaa käytettävissä tollaseen nyhväämiseen..

Ota toki asia avoimesti puheeksi anoppisi kanssa, niin ei tarvitse selän takana kyräillä.

Vierailija
6/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on ihan eri asia jos joku tarjoaa apuaan, jos auttaa sitten, jos sitä tarvitaan, kuin että alkaa omin päin mestaroimaan toisten kodissa! Mutta tämä ilmiö on niin monesti tällä palstalla.

Vierailija
7/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset on jo sen verran isoja, etten sen apua tarvi. Mutta viimeksi, n. 8 vuotta sitten, kun anoppi oli meillä lapsia hoitamassa sairauteni takia, niin viitsi vielä lapsille valittaa, että äitinne on laiska, kun kotona on sotkuista. Ja meillä oli ihan tavallisen siistiä. Olin siis tosiaan kipeä enkä pystynyt mitäään tekemään. Anoppinini on todellakin ilkeä tyyppi, eikä hän siivoa auttaakseen, vaan osoittaakseen erinomaisuuttaan.

Vierailija
8/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti tule siivoamaan meille ja hänen kanssaan on mukava jutella!

Vierailija
9/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myllämään kämpän ylösalaisin!!!

Vierailija
10/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kaatopaikkakoteja.

Vierailija
11/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa kyllä halutessaan vieraat kantaa esim. tiskit tiskialtaaseen tms. muuta pientä, mutta en pidä siitä että suurempia siivouksia ruvetaan tekemään.

Musta on loukkaavaa että anoppi on koko ajan heilumassa meillä rätti kourassa tai kaivamassa imuria esiin, lajittelemassa pyykkejä, järjestelemässä kaappeja. Mä siivoan joka kerta ennen kuin anoppi tulee, mutta ilmeisesti minun puhtausstandardi ei kelpaa. Olen sanonut useaan otteeseen nätisti että en halua että meillä siivotaan, mutta ei mene jakeluun. Ja sitten siivotessaan lueskelee meidän posteja yms. papereita, kaivelee kaappeja...

Vierailija
12/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin että en enää siivoa itse juuri yhtään. Odotan milloin tajuaa lopettaa siivouksen.

Vierailija
13/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä saa siivota ihan niin paljon kuin intoa piisaa. Itse en ole mikään siivousintoilija ja ihan hyvää hyvyyttään hän siivoaa.

Vierailija
14/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän anoppi sanoo aina, kun lapset ovat kipeitä, että siivoaisitte keittiön paremmin, ettei taudit leviäisi!

Vierailija
15/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on viikko tolkulla tavarat hukassa, kun anoppi on siivonnut.

Vierailija
16/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän anoppi sanoo aina, kun lapset ovat kipeitä, että siivoaisitte keittiön paremmin, ettei taudit leviäisi!

Vierailija
17/17 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun rajat selviksi, vaikka möksähtäisikin. Kai nyt ns. järjissään oleva ihminen ymmärtää?