oOoHELMET 2007 vko 9oOo
Edellisviikon höpinöitä voit lukea täältä:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?sort=DESC&m=12475222&p=1&tm…
Kommentit (43)
Kiitos vinkeistä! Nyt ihmetyttää, koska tein tänään uudestaan raskaustestin ja oli ihan älyttömän himmeä viiva edelleen. Alan epäillä, että tämä oli pikaraskaus joka on jo loppunut. Ei nimittäin edo niin paljon kuin eilen, vaikkakin aina syömisen päälle iskee etominen. Teen huomenna vielä testin ja jos sekin on ylihaalea, odottelen vaan " keskenmenoa" eli menkkoja. Menkkojen pitäis alkaa tänään tai huomenna. Alavatsaa on yhdestä kohdasta pistänyt, varmana on joku mikä siellä nyt mättää. Se ei ole kamala juttu koska en ole vielä tuudittautunut siihen että tämä nyt on varmasti SITÄ, ja toisekseen vauva ei ole ollut edes tilauksessa mutta tottakai pienikin merkki
raskaudesta on jo iso asia ja heti pienestä vihistäkin alkaa suunnitella kokonaista ihmistä.
No, ainakin voin mennä huomenna pomon juttusille ihan pokkana. Voihan vielä olla, että apteekin testi vaan ei näytä vaikka oliskin ihan normaali raskaus, koska voi olla että vasta huomenna ois oikea menkkapäivä. Mutta oli miten oli, onneksi pomon kanssa palaveri on nyt ja olen päättänyt että koska en ole varmasti raskaana, suunnittelen asiaa olematta raskaana. Otan sen hyvän työn ja jos osoittautuu että oonkin raskaana, sittenhän olen. Ainakin saan sen hyvälle alulle sen homman, se on nimittäin ilmeisesti saatava alulle jo kesäkuussa vaikka tarkoitus oli olla syyskuun alkuun asti hoitovapaalla.
JA onhan tuo poika vielä niin pieni että hyvä on jos saa olla meijän vauva vielä pitkän aikaa!!!
minä tein apteekin raskaustestillä oisko ollu päivän siitä kun menkkojen ois pitäny alkaa ja oli tosi haalea viiva. Odotin viikon(kun oli pakko) ja tein uudelleen ja sitten tuli selkeät kaksi viivaa..että eläpäs vielä hätäile siellä...
En osaa aloittaa uutta ketjua niin pistän tänne perään vielä...
missäs kaikki?