Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALIS' 05 vika viikko taaperopuolella =)

25.02.2008 |

Hyvin saatiin pituutta viime viikon pinoon. Nyt samanlaista, eikös?

Siirrytään sitten 1.3 tuonne leikki-ikäisiin..niisk. Kyllä sitä on saanut todeta, että meidän lapset on jo kolme vuotiaita. Ne on niin fiksuja ja " isoja" jo.

Nyt töihin.

Tuulia

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan pääsen päättämään maaliskuisten viimeisen taaperopinon???

Piti Tuulialle kommentoida montaa asiaa...

Ensinnäkin ne pisteet: jos ihan saisi syödä, mitä huvittaa, 40 pistettä menisi kevyesti, 50:kin varmaan. Jos vähän katsoisi, mitä söisi, menisi 30... Eli saa tosiaan laskea. Mullakin laski pistesaldo juuri 19:ään. Se on sitten tosi ärsyttävää, että kun tsemppaa ja paino laskee, niin sitten laskeekin pistemäärä, jonka saa syödä... Kuvaa mun epätervettä suhtautumistani ruokaan, että mun mielestäni pitäisi saada aina yksi lisäpiste käyttöön, kun saa painoa putoamaan sopivasti ;-) Olisi paljon palkitsevampaa kuin se, että joutuukin taas kiristämään vyötä...

Sitten rahasta: Voih, niin tuttua tuo, että kaikki menee, mitä tulee. Minulla kun muuton jälkeen nuo matkakulut vievät niin hirveän ison summan (verotus ei oikeasti kyllä paljon auta, vaikka saankin periaatteessa matkakuluvähennyksen, mutta ei se ole paljon), että loppukuusta saa tosissaan laskea rahoja, vaikka ei mitään ihmeellistä ostaisi. No, meillä mies ansaitsee kyllä hyvin ja hänellä on löysääkin budjetissa, mutta kun en millään viitsi pyytää häneltä omaan kulutukseen rahaa, kun maksan laskuistakin niin paljon vähemmän... Tämä on meillä ikuinen riidan aihe, kun miehen mielestä mun pitäisi käyttää enemmän hänen ansaitsemiaan rahoja ja minä en halua, kun olen (miehen sanoin) " niin pirun itsenäinen" ... Eli minä siis lasken euroja suurimman osan kuusta ja kaivelen, josko taskun pohjalta jotain vielä löytyisi...

Ja sitten vielä tuosta lelujen viennistä roskikseen: Meillä Saana on ihan samanlainen kuin Mimmi. Vie ihan onnessaan leluja roskikseen, jos käsketään. Jos sanoo, että pitää viedä yksi lelu (jos on esim. läppäissyt isoveljeä), tuokin kaksi jne... Olen tainnut kertoakin, että Nuutti taas on ihan eri maata, mm. itki surkeasti, kun piti viedä vanha hammasharja uuden tieltä roskiin, totesi itkien, että " mulle tulee niin kova ikävä tätä hammasharjaa" ... Ois kyllä jotenkin kiva, jos neitikin tajuaisi edes vähän materian päälle. En sitten tiedä, onko kyse persoonasta vai ikäkaudesta, mutta jotenkin muistelisin, että Nuutti jo n. 3-vuotiaana ymmärsi, mitä tarkoitti, jos vei lelun roskiin. Mutta voi olla että muistan väärin.

Viikonlopun suunnitelmista vielä sananen: Huomenna on luistelukoulu ja veljentytön synttärit. Sunnuntaina bodypump. Ei sit muuta. Eli aika leppoisaa menoa ;-)

Hyvää karkauspäivän iltaa! Nähdään leikki-ikäisten puolella!

Terhi&muksut

Vierailija
22/22 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää tyhjänä tulin tänne viel raapustelemaan =)

Olin äsken tyttöjen kans kylässä jossa oli 4v tyttö, 2.5v poika ja 10kk poika. Hiukan on zippi olo vaikka oli kyllä mukava ilta! Maalisneiti simahti äsken kertalaakista sänkyyn.

Miul on kait pikkusen jotain masennuksen poikasta kans niiku Tuulia kertoili. Mut ei mitään vakavaa, itku tulee välist aika herkästi. Mutta hormoonitkin on varmaan viel pinnassa.

Aatelkaas, meidän vauva täyttää torstaina 4kk! Huih!

Niin ja mie kosin tänään, puoliks leikillään. Sain saman vastauksen ku aiemmin että naimisiin voidaan mennä sit eläkkeellä. Sit on kuulemma aikaa ja rahaa. Ja hamekankaan voin tilata millon vaan, ukko maksaa, hih =)

Vauveli on nukkunu nyt neljänä yönä 8-9 tunnin unipätkän ja miun olo on ollu taivaallisen virkeä =)

Mut tavataan huomen leikki-ikäisissä!

Heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla