Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitsit tuo Jippu o ylpeä ja nolaa itsensä

Vierailija
23.11.2008 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samaa mieltä kuin minä. En tiedä koko Jipusta mitään - tuskin olen yhtäkään hänen biisiään kuullut, ja sitäkin enemmän olin eilen ihmeissäni. Kuka tämä henkilö on ja mistä hän tulee - mitä niin kamalaa hän on kokenut, että hänellä on "oikeus" suurempaan tuskaan kuin muilla? Ja miksi sitä surua pitää kaivaa väkisin esiin, jos yksinkertaisesti ei ole sen luonteinen, että vatvoisi negatiivisia asioita (mielestäni Koop sen toi hyvin esiin ja mukavan sarkastisesti lopuksi totesi "löytävänsä" nyt surullisuuden paremmin suruhumpan kautta... hee).

Vierailija
22/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä Jipun kanssa ihan samaa mieltä, että muiden kuin Anskun esitykset vaikuttivat teennäisiltä ja tunteettomilta näytelmiltä. Ei ne tienneet, mistä lauloivat.

Jippu oli samaa mieltä kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tosiaan kaivamalla pitäisi kaivaa se esiin. Tuska, ahdistus jne :-(

Vierailija
24/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito parka luulee olevansa kovinkin fiksu, mutta puheet ovat kyllä ihan kersamaisia, ei ole intellektuelli tämä neiti ei!

Vierailija
25/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kompetenssia tuolla keskenkasvuisella jipulla oli tulla arvostelemaan muiden esiintymistä? Oliko se otettu mukaan joksikin hupinumeroksi?

Vierailija
26/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän kysyi Jipulta kommentteja, ja Jippu vastasi jotain hämmentynyttä. Ellen pakotti hymyn pois sen pahvilapun takana, huomasitteko?

Vierailija
27/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla niin ala-arvoinen, että katsominen jäi tasan Koopin esitykseen.

Vierailija
28/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää Jipun musasta, mutta oli kyllä ihmeissään että mikä ihme härö toi muija on?? Mua ärsytti sen surun ja tuskan etsiminen joka paikasta, ja kiroili kuin turkkilainen.

Vierailija
29/29 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole koskaan sietänyt koko Jippua, mukamas niiiin taiteellinen ja herkkä ja kokenut ties mitä, villasukat jalassa esiintyy tms. Ärsyttävä teeskentelijä