Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaytetaanko teilla servetteja?

Vierailija
24.02.2008 |

Meilla kaytetaan aina kun ruokaillaan, ollaan aamiaisella ja kahvitellaan. On varmaan hassu ja ehka turhakin kysymys, tulipahan vaan mieleen ja ajattelin kysya miten teidan perheessa. Meidan pieni lapsi huomaa jo poytaan istuessaan jo lautasliina puuttuu, ja kysyykin sita vaikka ollaan kylassa. Se ihan huvittaa joskus kun kun niita aletaan sitten etsimaan. Mulle tulee vahan kiusallinen olo moisesta, mutta onhan se mukavampi lautasliinaan suu pyyhkaista kuin hihaansa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin talouspaperi ajaa asian.

Vierailija
2/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oman perheen kesken käytetään vain, jos on " joku juhla" . Vieraita varten laitan aina. Joskus saatan kyllä unohtaa ja alkaa etsiskellä jo kun vieraat ovat pöydässä, mutta samalla tavalla saatan joskus unohtaa pöydästä sokerin tai maidon tms (ja niitäkin käytän itse jokakerta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos joku kayttaa paivittain kangaslautasliinoja, meilla niita on joskus kaytossa mut useammin kertakayttosiet. Talouspaperiakin joskus kaytetaan, hyvin harvoin kyllakin. Taytyy sanoa etta ihmettelen joskus kun (kulinaristituttavienkin) ystavien luona olen syomassa ja suun pyyhkimiseen ei ole huomattu laittaa mitaan. Siina sitten sormella varovasti keittoa suunpielesta joutuu pyyhkimaan. Minusta servetin kayttoa tulisi painottaa enemman, sen laittaminen poytaan on kuin mika tahansa hyva kaytostapa. Elakoon servetti!

Vierailija
4/4 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oma aamiaisastiasto, lounasastiasto ja päivällisastiasto ja kahvittelusettejä monenlaisia. Ja fiiliksen mukaan valitaan aina servetit.

Pidetään myös aina kankaista pöytäliinaa ja kynttilät sytytetään aina!

Tuoreet kukat viimeistelevät.

Hyi kamalaa jos jotkut käyttää talouspaperia tai ei mitään!

Hyhhyh! Me viemme aina varuiksi servettejä joka paikkaan tuliaisiksi, että niitä varmasti on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän