Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotku ajaa karvoituksen häpykummulta?

Vierailija
07.07.2014 |

Siis jotenki ymmärtää jos ajaa persaukolta tai emättimen ympäriltä (joka tosin lisää hiivaa sitte), mutta miks jotku ajelee kaikki pois? Myös karvoituskolmionsa?

Oli kiva huomata, että kiva kamelin varvas loistaa nuorilla äideillä läpi bikineistä kun ovat kastuneina rannalla. Ja suihkussa sit koko vako loistaa lärpäkkeineen. Ilmeisesti ovat kovinkin hotin näköisiä?

Hyi että!

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin vain reunoilta, koska minulla on luomia, joiden en halua näkyvän. 

Vierailija
42/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuole kenenkään karvapehkoja, posliini on pop ja jos on niin ruma alakerta, ettei kehtaa paljaaksi ajaa, niin enpä nuolis sittenkään.. onneksi on mistä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En nuole kenenkään karvapehkoja, posliini on pop ja jos on niin ruma alakerta, ettei kehtaa paljaaksi ajaa, niin enpä nuolis sittenkään.. onneksi on mistä valita.

Se on kyllä molemminpuolinen onni.

Vierailija
44/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Taidat nuolla vain tietokoneesi näyttöä kun katselet niitä posliineja netistä, tuskin olet livenä nähnyt ainuttakaan.

Vierailija
45/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastaminen posliinina tuntuu paljon mukavammalta ja nautinnollisemmalta. <3 Tykkään tästä enemmän, kuin olla kunnon pehko, varsinkin jos mies nuolee. 

T. Nainen 33

Kävin sokeroinnissa tänään, käynyt jo monta vuotta, eikä mitään tauteja ole näkynyt.

Vierailija
46/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää kun ajalen joten siksi

Vierailija
47/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa edes karvaista.

Vierailija
48/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ajaa vähän päälle nelikymppisenä, kun karvat harmaantuivat ja harvenivat. Siellä täällä harvassa harmaita karvoja ei ole kivan näköistä.

Vierailija
49/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan kasvanut häpykummulla kuin pari hassua karvaa ristissä, eli olen ihan luomuporsliini. Voin vain toivoa, etten ole ihan hirveän montaa kanssaeläjää traumatisoinut housujeni läpi loistavalla pikkutytön kalkkuna-broileri-kamelinvarpaallani. Jonkunlaisen alatupeen voisin tietysti vaarin vanhasta karvareuhkasta askarrella joutessani.

Vierailija
50/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajele alapään karvoja ja silti mulla on juuri häpykummulla laikku, jossa ei ole karvaa. Tätä kun ihmettelin gynelle, niin hän sanoi, että on ihan tavallista vaihdevuosi-ikäisillä, että karvanlähtö alkaa siitä keskeltä o_O

Vierailija
51/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

506/507|

24.10.2023 | 22:42

Suomeen ei kohdistunut mitään sotilaallista uhkaa, mutta Sauli Niinistö liittu Suomen Natoon - suomalaisilta kysymättä. 

Nato-kusetusta on yritetty jo 30 vuotta, mutta suomalaiset eivät ole olleet niin TYHMIÄ, että olisivat halunneet Natoon. Maksumiehiksi, hyväksikäytettäviksi.

Vähän niin kuin jäsenyys EU:ssa. Nyt tuli vielä paskempi liitto.

Vierailija
52/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos haluaa alapäänsä näyttävän kynityltä broilerilta niin mikäpä siinä. Ei ole minulta pois.

😂 jos ihminen on ruma, niin kai alapääkin on. Kynitty broileri... Aattele, jos ois vielä rasvakudoksen sidekudosten häiriö ja muhkuroita siinä ympärillä. Muhkurabroileri, jolla ruttuinen synnytyselin.

Vierailija
53/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun karvat kasvaa tosi ohuina ja harvoina, joten ajelen sen takia. Jos kasvaisi kunnon puska, antaisin olla.

Vierailija
54/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos haluaa alapäänsä näyttävän kynityltä broilerilta niin mikäpä siinä. Ei ole minulta pois.

Ei se olekaan sulta pois.

Kumman paljon tuntuu haittaavan.

Haukut tuntemattomien alapäitä netissä.

Vierailija
55/76 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa kutista. 

Vierailija
56/76 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap mietit asiaa? Sehän on heidän oma asiansa eikä liity sinuun mitenkään.

Vierailija
57/76 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä itseasiassa mielelläni jättäisin häpykummun karvat koskematta, säästyisin karvatuppitulehdukseltakin. Ne päälle jäävät karvat näyttäisivät vain niin hassuilta jossain uimahallissa, varsinkin kun niillä ei ole edes mitään funktiota kun eivät edes peitä mitään.

Tee palvelus rönttösellesi ja herkeä sheivaamasta vaikka pariksi kuukaudeksi alkuun. Karvatuppitulehdus voi kehittyä vakavaksi eikä nyt ainakaan ole hot. 

Vierailija
58/76 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin aikaisemmin sillointällöin karvat pois mutta nyt olen ryhtynyt kävmään brassisokeroinnissa, olo on upea kun kovaa sänkeä ei kasva.

M55

Vierailija
59/76 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska karvat on rumia. Siksi ajelen. Miehenikin ajelee omat alapääkarvansa.

Karvaton mies näyttää pikkupojalta : )

Vierailija
60/76 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen lämmittävä hyöty jäi historiaan kun vaatteet keksittiin !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme