Uskaltaisitko lähteä raskauden ekan kolmanneksen aikana etelään lomalle?
Olemme varanneet perheen kanssa loman maaliskuulle ja olen juuri viikko sitten plussannut.
Kommentit (6)
Kaikki meni hyvin, vaikkakin olin siellä vatsataudissa.
Itsellä Saksan työmatka edessä rv 11. Tosin vain 3 päivää, mutta huonoilla oloilla voi olla tekemistä siinäkin. Illallisviinien väistely on edessä ja vapaamuotoisen pubi-illan sumpliminen. Kollegat on tottuneet siihen että minä muutaman olusen otan aina kun jossain ollaan. Noh... Täytyy jotain keksiä.
onhan ne matkakohteen naisetkin raskaana... mitä siis pelkäät? Olen ollut molemmissa raskauksissa ulkomailla alussa, keskellä ja melko lopussa. Ekassa jopa uskalsin lähtä Suomeen, hui, asuimme silloin ulkomailla
Raskaana ollessa kannattaa sulkeutua neljän seinän sisään ja välttää kaikenlaisia kontakteja ulkomaailmaan, ettei vain mitään satu.
Mikä teitä vaivaa??? Jos varman päälle haluaa pelata, kannattaa ottaa matkavakuutus. Kaikki mitä voi sattua matkalla, voi sattua Suomessakin.
joo ilman muuta jos olo on ihan ok. Jos olet jossain kestomigreenissä tms. niin sitten voi harkita. Henkilökohtaisesti mä oksennan kuitenkin mieluummin palmun alla täysihoidossa kuin kotona räntäsateessa.
Malaria-alueet jättäisin raskaana väliin, muuten mulle käy kaikki.
Rv 11-13 olin Thaimaassa ja ainoa ongelma oli että siellä kuumuudessa hajut kävivät vähän nenään ja jonkin verran oli pahoinvointia.