Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohtunut tamponi

Vierailija
24.02.2008 |

Onko sinulla koskaan unohtunut tamponi sisällesi pidempään kuin suositellaan? Tuliko mitään oireita?

Mulla on just kuukautiset ja haluttiin viettää miehen kanssa seksipitoinen viikonloppu. Ostin Sin Citystä vaahtomuovista tehdyn langattoman tamponin, jonka kanssa voi harrastaa seksiä, uida yms.

Nyt en saa sitä millään ulos vaikka ohjeessa sanottiin, että se valuu itsestään emättimen suulle. Mies on kai survonut sen tiukasti ihan perukoille asti eikä sormet yllä millään ottaman siitä kiinni.

Täytyy mennä heti huomenaamulla gynelle hakemaan apua. En kehtaa mennä Dextran päivystykseen yleislekurin sorkittavaksi. Vitsit kun nolottaa ja ahdistaa, että iskeekö joku tulehdus yön aikana... Hui!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut vanhan pois. Gynellä muutaman viikon päästä (lapsettomuushoitokäynti) se löytyi.

Vierailija
22/27 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponipakkauksissa varoitellaan tamponin unohtamisesta, eikä ihan turhaan. Muistan itse tapauksen, jossa 3-kymppinen suomalaisnainen kuoli myrkytykseen, kun oli unohtanut tamponin sisäänsä. Oireet olivat niin oudot, että pidettiin ensin psykiatrisena tapauksena, mutta sitten nainen yllättäen kuoli sairaalassa. Vasta ruumiinavauksessa todettiin kuolinsyy. Tapaus järkytti naisvaltaista hoitohenkilökuntaakin aika lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tamponipakkauksissa varoitellaan tamponin unohtamisesta, eikä ihan turhaan. Muistan itse tapauksen, jossa 3-kymppinen suomalaisnainen kuoli myrkytykseen, kun oli unohtanut tamponin sisäänsä. Oireet olivat niin oudot, että pidettiin ensin psykiatrisena tapauksena, mutta sitten nainen yllättäen kuoli sairaalassa. Vasta ruumiinavauksessa todettiin kuolinsyy. Tapaus järkytti naisvaltaista hoitohenkilökuntaakin aika lailla.

Vierailija
24/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pinseteillä?

Vierailija
25/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kastuessaan. Tuskin ennen aamua mitään pahempaa tulehdusta ehdit saada

Vierailija
26/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivat vaan. Olen lääkäri ja kerran yks nainen tuli vastaanotolle valittamaan alapäävaivoja. Sit kun aloin tutkia sitä, se hais aivan kamalalle. Sen emättimestä löytyi tamponi. Haju oli aivan kamala, mä meinasin pyörtyä (ja en tosiaan pyörry helpolla...) samoin hoitaja. Sanoin tietty kohteliaasti, että rouva hyvä teillä oli tamponi unohtunut. Rouva tuumas siihen, että " en mä käytä tamponeja, en oo käyttänyt moneen vuoteen" ... really!

Vierailija
27/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin suihkutella ja kaivella itse tamponia veks onnistumatta. Lopulta menin lattialle makaamaan ja pyysin miestä kaivamaan sen. Minuutin verran ähellettyään sai nipin napin sormenpäillään tuntuman siihen ja pikkuhiljaa sai vedettyä sen ulos. Voi sitä helpotuksen määrää!!!

Vaahtomuovinen tamponi oli varmasti jotenkin paineella jumissa siellä jossain pohjukassa *yäk* Nyt alavatsaa jomottaa käsittelyn jäljiltä, mutta eipä tarvitse maksaa 100 euroa gynelle moisen typerän toimenpiteen takia. Ja sain nukuttua yöni eikä tarvinnut pelätä sitä shokkia ;-)

Niin että varokaa langattomia vaahtomuovitamponeja :-D