Mitä ääntä inhoat yli kaiken?
Itse astmalapsen äitinä vihaan, kammoan ja inhoan yskää. Se saa minut oikeasti panikoimaan ja raivostumaan ja hermostumaan sekä pelkäämään.
Kommentit (42)
Inhoan sormien napsuttelua. Isäni harrasti sitä, ja koska hän kohteli lapsiaan huonosti, ei tuo napsuttelu herätä mitään miellyttäviä tuntemuksia.
Sitten inhoan lasten melua väsyneenä.
Minä oon niin kypsä siihen, että enempää ei voisi olla.
miksei ihmiset voi käyttää nenäliinaa?
mun mies aina valittaa että mä maiskutan. En oikeasti osaa ilmeisesti syödä pitämättä ääntä. Olen kyllä yrittänyt. Mikäs neuvoksi?
Hänen kotonaan kaikki maiskuttaa. Inhottaa istua anopin vieressä ruokapöydässä.. Ei tarvii ihmetellä mistä tuo miehen isoääninen syöminen on kotoisin...
Miehen mässytys joka kuuluu läpi asunnon. Toinen sen kuorsaus.
Sattuu mun hampaisiin ja kynsiin!!
jonka joku mainitsi ja ruokajuomalla suun " purskuttelua" ennen juoman nielaisua (hyi yäk) sekä inhoan sitä että kun käynnistän auton niin mankka räjähtää soimaan tosi kovaa. siinä on joku asetus jota en ole saanut muutettua. se hirveä räjähtävä melu saa mut kiukkuiseksi vaikka heti käännän pienemmälle.
Vierailija:
miksei ihmiset voi käyttää nenäliinaa?
varsinkin sisällä ja yleensä viheltelijä ei edes osaa.. tulee vain sellaista hermoja raastavaa pihinää. Tarkoitan siis sellaista viheltelyä että yritetään jotain kappaletta viheltää.
huutoa ulkona, kotona, kerhossa, kirjastossa, missä vaan ollaan yhdessä. se kun saa raivarin niin huutaa vaan suu ammollaan räkä valuen ja sitä ääntä lähtee kovaa! EN ole ikinä kuullut kenenkään muun lapsen huutavan sellaisella volyymillä. Suoraa huutoa, semmoista vollotusta, ei ulinaa vaan vollotusta. Siis raivareita saa ja kun ei mene mielensä mukaan, niin huuto alkaa... hrrrrr...
Ihmettelen, että kuka tuollaista voi edes kuunnella? Jokaisella tietenkin makunsa mutta tuollainen saa korvani vihlomaan ja päätä särkemään.
Toinen on sitten tuo kaljapullon/tölkin sihahdus, tulee ihan lapsuus mieleen, yök.
Vierailija kirjoitti:
Imurin ääni
+Yskiminen ja nenän niisto
Kun amislainen istuu meluisaksi tuunattussa rottelossaan, pistää Keekin soimaan subbareista, ja luulee olevansa kovis. Että on huvittavaa ja ärsyttävää samaan aikaan.
suunsa. Ei mitään kaunista sanottavaa koskaan ja hirveä ääni. Uusi työpaikka hakusessa.