Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työtön pienten lasten äiti voi tehdä asumuseron?

Vierailija
24.02.2008 |

Miten siitä voi selvitä taloudellisesti?

Vai pitääkö vaan jatkaa perhehelvettiä, koska ei ole varaa erota?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos isä on rikas, saat varmaan hyvät elarit. Ja ehkä ois aika hankkia töitä.

Onhan se väärin miestäsikin kohtaan, että jatkat kulissiliittoa, eikä mies voi etsiä itselleen naista, joka oikeasti rakastaa.

Vierailija
2/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisää, elarit, yleistä asumistukea, työttömyyskorvausta...? Kyllä sillä pärjää ja sitten vaan töihin kun mahdollisuus. Sosiaalipäivystys voinee auttaa muuton kustantamisessa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun ollaan kuitenkin hyvinvointivaltiossa.

Vierailija:

Vierailija
4/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos mies lyö / ryyppää yms... ei se ole vaihtoehto! Lapsiakin mukana... ei ei ei ei.

Elatusmaksut, työttömyyskorvaus, asumistuki, toimeentulotuki... vaihtoehtoja on. Kulutus rahojen mukaan ja työnhakuun.

Vierailija
5/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työttömän se vasta kannattaakin erota, jos on erotakseen. Silloin tulee kaiken maailman tukiaisia, kun on työtön yh. Jos olet keskituloinen yh, niin käteen jäävät nettotulot ovat hunommat kuin työttömällä. Jos palkkasi nousee yli 4.000 euron, niin sitten ei enää kannata olla työtön yh.

Vierailija
6/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhteishuoltajuus siitä tulisi. Ja työtä haen joka päivä aamusta iltaan. Pitääkö mun odottaa, kunnes saan töitä?

Eli mitään elatusmaksuja ei tule ja haluaisin saada tästä läheltä uuden kodin, ettei lasten tarvis taas vaihtaa päivähoitopaikkaa. Täällä vaan tuntuu olevan vähän turhan kalliit vuokra-asunnot.

ap

Vierailija
7/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeata on ja kannattaa miettiä jonkinlainen etenemissuunnitelma.

Rahallisesti joutuu aika tiukoille, vaikka tämä palsta toisin väittää yh-elämästä ! Mutta MIKÄÄN ei ole syy jatkaa perhehelvettiä !!!

Ryhdistäydy ja aloita uusi oma elämä. Apua saa kun on sitkeä eikä luovuta pienistä.

Vierailija
8/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voi perhehelvetti muodostua nähkääs muutenkin kuin siten että perheen isä on väkivaltainen, juoppo tai muuten hullu.

On niitä muitakin ongelmia, jotka tekee perhe-elämästä helvettiä.

ap

Vierailija
9/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai pitääkö vaan jatkaa perhehelvettiä, koska ei ole varaa erota?

Vierailija
10/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuka huolehtii?

Vierailija
11/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan yhteishuoltajuus siitä tulisi. Ja työtä haen joka päivä aamusta iltaan. Pitääkö mun odottaa, kunnes saan töitä?

Eli mitään elatusmaksuja ei tule ja haluaisin saada tästä läheltä uuden kodin, ettei lasten tarvis taas vaihtaa päivähoitopaikkaa. Täällä vaan tuntuu olevan vähän turhan kalliit vuokra-asunnot.

ap

Ei todellakaan tarvii odotella työnsaantia.

Vierailija
12/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo, mistä mä sitä apua saan? Vain menekö partsille huutelemaan sille yhteiskunnalle? Siis mikä byroo se on ???

ap

Vierailija
13/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollainen systeemi toimi. Lapsi tarvitsee kodin! OIKEAN kodin.

Vierailija
15/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapset 50-50, päättäkää itse kumpi, tai käräjäoikeus päättää. Etävanhempi maksaa elareita lähivanhemmalle. Jos lapset jää sun miehelle ei sulla ole varaa maksaa, kunta maksaa ja perii sit kun sulla on tuloja.

Vierailija
16/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vähän bimbo, kun haluan että lapsillani on oikea koti, jossa on isä ja äiti ja olen vuosia tässä siihen pyrkinyt. Saatan olla myös täysi idiootti kun en ota lapsia pois hoidosta nyt kun olen pari viikkoa ollut työtön ja ensi viikolla tiedän saanko uuden työn. Olisi varmasti järkevämpää pitää heidät nyt kotona ja hakea koko perheellä työtä, työntää tuplarattaat komeasti työhaastatteluun ja mahdollisesti jo ensi viikolla hakea sitten uusi hoitopaikka lapsille, jos työpaikka varmistuu.

Kyllä, tunnen muutenkin itseni tällä hetkellä täysin epäonnistuneeksi, yksinäiseksi ja arvottomaksi, joten olen varmasti oikeassa paikassa haukuttavana.

ap

Vierailija
17/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta periaatteessa 4 on oikeassa: helpoimmin asumuseron tuossa tilanteessa saat kun muutat itse pois ja jätät lapset isälleen.

Vierailija
18/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
19/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden pitäisi hankkia sulle kaupungin asunto ja siihen jotain tukea, jotta saat sen maksettua kunnes sulla on töitä. Tai ainakin saat varmaan toimintaohjeet.

Vierailija
20/28 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sosiaalitoimisto, sosiaalivirasto, sosiaalityöntekijä...

anteeks, mutta mä en ymmärrä näistä mitään ja mä olen täysin uupunut ottamaan selvää.

jos joku kiltti viittis tulkata mulle selkokielellä. Se on mitä mainioin tapa tehdä hyväntekeväisyyttä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi