Keskenmenosta 1kk ja edelleen r-testi näyttää plussaa!!!
tai jos odotit kaksosia ja toinen siellä vielä sinnittelee.
Kommentit (8)
on se mahdollisuus niinkuin itselläni kävi... eli oli tuulimunaraskaus ja minut kaavittiin ja juuri kuukauden kuluttua testi näytti taas plussaa. Soitin lääkäriin ja sanoivat, ettei voi olla uusi raskaus vielä, joten tule näytille. No menin näytille ja kaavinnassa ei ollut saatu kaikkea pois ja kohdussa kasvoi "verimössöä"... ts. ei siis mitään mutta raskausmateriaalia oli jäänyt. Joten oletko varma, että kaikki tuli ulos kun sait keskenmenon? Kaavittiinko?
Olen tässä puolitoista viikkoa odottanut kutsua gynekologille, jonne lääkäri sanoi laittaneen pikaisesti lähetteen. Huomenna taidan kyllä soittaa yksityiselle!
Mulla kesti vuoto tasan kaksi viikkoa ja se pysyi poissa puolitosta viikkoa, kunnes alkoi uudestaan. Verinen niukka vuoto kesti vuorokauden, jonka jälkeen muuttui rusehtavaksi. Olen tehnyt r-testin viikosta 5+0 alkaen kerran viikossa ja joka kerta on näyttänyt haamuviivaa!! Onkohan tämä sitten ollut tuulimuna ja käynyt niin, että jotain "mömmöä"on vielä jäänyt sisälle.
T: ap
itsestään tapahtuneessa Km:ssä hcg laski 2 kuukautta.
Tehtiin jo testit, ettei ole pelätty rypäleraskaus. Ei onneksi ollut.
tuli ruskeaa vuotoa ja sitten tyhjeni kunnolla kotona. Ultrattiin ja kohtu oli tyhjä.
3viikkoa ja positiivinen testi taas. Verikoe näytti, että raskaana ollaan taas ja pian sen näytti myös ultra. Ja raskaus päätyi onnellisesti terveen vauvan syntymään 9kk myöhemmin :)
Minulla siis spontaani keskenmeno rv 6+3 ja seuraavana päivänä kun kävin verikokeissa hCg arvot= 25. Miten virtsatesti voi sitten vieläkin näyttää plussaa?