Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi päätellä siitä, että kun menen aamuisin töihin

Vierailija
24.02.2008 |

niin kaikki työpaikan miehet kuolaavat lumoutuneena minut nähdessään. Joka päivä työpöydälleni jätetään kimppu tulipunaisia ruusuja, joissa lukee " olet toimiston kaunein nainen" .

Kerran eräs uusi miespuolinen töntekijä pyörtyi, kun näki minut. Hän selitti jälkeenpäin ettei ollut koskaan nähnyt mitään niin lumoavaa.

Kotona mieheni lahjoo minua koruilla, kukilla ja gourmet-illallisilla ja vakuuttelee rakkauttaan. Hän ei tietystikään halua menettää minua.

Mutta onko siis muilla samaa ongelmaa???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö meidän perustaa joku tukiryhmä? Tai ainakin hakeaterapiaa ;)

Vierailija
2/5 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan. Mitään muuta ei kyllä naiselta sitten halutakaan. Että älä turhaan imartele itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet todellakin lumoava :-)! ja 3, oletko vähän tosikko ;-)?

Vierailija
4/5 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea tilanne. Auttaisko rauhoittominen illalla, ennen nukkumaan menoa. Älä katso illalla myöhään tv:tä, äläkä lue liian jänniä kirjoja.

Yritä kääntää ongelmasi jotenkin hyödyksi. Vilkkalla mielikuvituksella voisi tehdä omaisuuksia kirjailijan tai elokuvakäsikirjoittajana. Av:lle satuillessasi se menee vähän hukkaan.

Vierailija
5/5 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän on tilanne rauhoittunut kun olen lakannut käymästä kampaajalla, en meikkaa ja suihkussa käyn enää kerran viikossa. lisäksi hankin rillit ja hammasraudat. pyörtyilyt on vähentyneet, ja ruusut vaihtuneet tulppaaneiksi. mietin että jos vielä lihottaisin parikymmentä kiloa niin saisko sitten olla kokonaan rauhassa.

nimim. ulkonäön kiroissa