Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi kun vauvalle kelpaa vain äiti hoitajaksi?

Vierailija
23.02.2008 |

hyvällä tuurilla vartin viihtyy isän tai jonkun muun kanssa. kohta 4kk...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut työttömänä. mutta kohta alkaa taas työt, enkä voi vaatia, että töiden lisäksi hoitaisi vielä kodinkin. Auttaa saa totta kai :)

mutta olisi kiva päästä edes rauhassa käymään kaupassa, ilman että saa pelätä vauvan huutavan suoraa huutoa koko poissaoloni ajan...

ap

Vierailija
22/24 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt, että vauva on symbioosissa äitinsä kanssa? Vähän ihmettelen tätä kirjoitusta. Vauvasi on täysin normaali ja ilmeisesti vaistoaa, että sinä äitinä et ole häneen samoin kiinnittynyt, kuin hän sinuun. Mitä enemmän rimpuilet vastaan, sen kiihkeämmin vauva takertuu sinuun. Eitkö voisi antaa hänelle sitä kokemusta, joka hänelle kuuluukin eli että sinä olet kiiinni vauvassasi etkä päästä häntä juurikaan käsistäsi enne kuin hän itse jossain vaiheessa lattialle alkaa pyrkimään? Näin vauva saa tehdä aloitteen itsenäistymiseen ja maailman tutkimiseen eikä hänen tarvitse kantaa huolta selvitymisestään. Nelikuisen ei vielä kuulukaan luoda suhteita muihin ihmsiin kuin äitiin. Osa toki tyytyy esim isään. Montako lasta teillä on? Pitääkö sinun tosiaan vaatia, että mies tekee osansa kotitöistä? Vai onko teillä kotityö sinun töitäsi, joissa mies auttaa, kuten mainitset? Vauva tuo lisää työtä koko kodintyömäärään ikään kuin ja siten miehenkin työmäärä kasvaa suurimmassa osassa perheitä. Ja meillä se joka on töissä alkaa tekemään myös kotitöitä kun kotiin tulee. Vai kuvitteletko, että useamman lapsen perheessä isä voi tulla kotiin lepäämään ja lököttelemään töiden jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan hän on maailmaan tullut. Alussa toiset kaipaavat omaa äiskää kovasti, mutta jossain vaiheessa helpottaa. Varaudu odottamaan 1 päivä - 10 vuotta.

Helpommalla pääset, kun katsot totuutta silmiin ja luovutat. Olet äiti ja lapsellasi on oikeus sinuun. Sitä se äitiys on.

Yhä usemapi äiti tänäpäivänä onneksi antaa lapsen luontaisille tarpeille periksi ja pitää lapsia lähellään, kantaa ja imettää pitkään.

T. Ei mikään viherhörhö vaan ihan tavis äiti

Vierailija
24/24 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankaloittaa vaan esim. siivousta, kun vauva ei nuku pitkiä päikkäreitä, ja on sen verran seurallinen, että koko ajan pitäisi olla juttelemassa.

ap