Brion Kombi-yhdistelmävaunut vm. 2005. Mita hinnaksi? (Ollut yhdellä lapsella, hyväkuntoiset siis)
Kommentit (10)
Uusista maksettiin 699¿. Itsellä on sellainen käsitys, että Briot ei mene käytettynä niin hyvin kaupaksi kuin esim. Emmaljungat. Jos haluaa suuremman summan, niin sitten täytyy olla mahdollisesti kärsivällisyyttä. Itse haluttiin vain nopeesti niistä eroon.
no, kuitenkin, 3 vuotta vanhoista vaunuista voisi pyytää 250e, saa alestakin 400 eurolla, ja ihan uudet.
Joten enpä usko että kukaan maksaa 400 euroa käytetyistä.
250 max.
Tässä tapauksessa se oli ap, joka maksoi!!
Ihan yks ja hailee mitä maksoi 3 vuotta sitten - tänä päivänä nuo vaunut eivät ole tuon hintaiset, koska tämänkin vuoden malleja saa halvemmalla kuin te maksoitte. En missään nimessä maksaisi 400e kuin melkein uusista vaunuista (siis käytönnässä sellaisista, joissa takuutakin vielä jäljellä), enkä tällöinkään Brioista...
Ovat välillä tarjouksessa. En kehtaisi pyytää kuin 250 euroa käytetystä.
Me myimme juuri kyseiset vaunut (vm. -05) 20eurolla.
Olivat priima kunnossa ja kaikin puolin hyvin pidetyt (aina säilytetty kuivassa ja lämpimässä), kahdella lapsella olleet.
Ei tulisi mieleenikään yrittää saada voittoa... kun omille lapsille ne on ostettu käyttöön, joten ovat todellakin KÄYTETYT, vaikka ovatkin hyvässä kunnossa. Mutta kun käytetty on aina käytetty... eli jokin osa voi mennä yllättäinkin rikki, kun eivät ole enää uudet, eikä takuutakaan jäljellä.
Turvakaukalo taas annettiin ihan ilmaiseksi pois (maksoi uutena 250euroa), sillä ikää sillä oli kuitenkin jo 3 vuotta ja kahdella lapsella ollut. Joten pidin sitä jo ns. rahallisesti arvottomana.
Olen kyllä aina ihmetellyt, mten ihmiset yrittää netota ihan hirveästi käyetyistä tavaroistaan. Mihin on kadonnut tapa ANTAA vanhoja tarpeettomia tavaroitaan tarvitsiville.
Minä ainakin SAIN lapsena paljon vaatteita, leluja, kenkiä, ulkopukuja, vaunut ja rattaat sukulaisilta ja tutuilta. Se oli sellainen tapa, mikä mielestäni on hienoa.
Nykyään sitten kyllä on varaa (vai onko) ostaa kalliitaa lastentarvikkeita, käyttää niitä, ja sitten yrittää myydä mahd. kalliiseen hintaan.
Sen ymmärrän jos ostaa itselleen jotain, mitä ei sitten käytäkkään, niin myy mahd. hyvään hintaan käyttämättömänä eteen päin. Eli joku saa uutena.
Minä en ymmärrä...
Mutta ei tuota 700¿ ;D