Miksei tuolta televisiostakaan voi tulla mitään katsottavaa?
:(
Mies baarissa ja lapsi nukkumassa, niin voisi kerrankin katsoa vaikka jotain hyvää poliisisarjaa tmv. Ja EI, ei niin helvetin mitään. Midsomerikin ehti loppua, ennen kuin sai lapsen petiin. Prkl.
Kommentit (10)
en ymmärrä.
Viikolla tulee vaikka mitä (mm. sarjoja)
Tuo missä Gwyneth Paltrow. En ole kyllä nähnyt, että voi tietysti olla huonokin. Ben Afleckista en kyllä tykkää....
Ja joskus nuoruudessa, kun ei televisiosta tullut muuta katsottavaa kuin kettu ja hill street, sain yliannostuksen saksalaista dramatiikkaa. Tallennus olisi varmaan ok vaihtoehto, mutta olen siitä omituinen etten saa koskaan katsottua kuitenkaan niitä nauhoituksia :O.
Että kunhan narisen. Taidan hengailla teidän kans täällä vähän aikaa ja mennä ajoissa nukkumaan.
ap
Mies on tänään menossa ja sain juuri lapsen petiin.
ja teemaltahan tulee aina jatkuvasti hyvää ohjelmaa.
Minä kun en nirso ole, mutta... Kaipailisin tosiaan jotain sarjaa. Elokuvista en pidä (liian pitkiä ja laadusta ei mitään takeita), en jaksa valvoa puoli kahteentoista (tulisi ykköseltä se jännäri) ja en jaksa oikein innostua espanjalaisesta elokuvaohjaajasta kertovasta dokkarista (teema). Jep, täällä naristaan vielä tovi.
Sille, joka kyseli siitä siltsun dokkarista, näytti olevan areenalla. Eli yle fi jne.
on nyt menossa Ruotsin Euroviisukarsinnan kolmas semifinaali. Kohta esiintyy ihana Patrik Isaksson. Olisitko tällaisesta ohjelmasta kiinnostunut? Se näkyy siis ihan ilmaiseksi Internetissä.
Minä yritin etsiä tietoa tuleeko sitä uusintana mutta ilmeisesti ei tule! Kaiken maailman muut hömppäohjelmat tulevat kyllä moneenkin kertaan uusintana mutta kun kerrankin tulee laatudokumentti niin sitä ei sitten uusita! Jos joku tietää onko Jarin dokumenttia tulossa uusintana niin ilmoita vaikka tässä ketjussa. Otan kyllä vielä yhteyttä Yleen ja vaadin uusintaa!
Akku loppuu, joten pääsette minusta. Taidankin kaivaa jonkun kirjan esiin, eipä niitäkään ole ehtinyt viime aikoina lueskelemaan.
Hyvää yötä!
ap
Ps. Se Sillanpää -dokumentti siis on tosiaan tuolla ylen areenalla katseltavissa vaikka ihan heti uusintana.
ja noiden lasten nukuttamisten kanssa tallentava digiboxi on ihan ykkönen. tältä ilallata on jo nauhalla just midsummer ja jari sillanpää dokkari