Kysymys naisille...
....minkä kokoinen on suurin penis jäykkänä, jollaista olette saaneet:
a) alle 13 senttinen
b) 13-15 senttinen
c) 15-17 senttinen
d) 17-19 senttinen
e) 19-21 senttinen
f) 21-23 senttinen
g) yli 23 senttinen
Voi myös silmämääräisesti arvioida, harva kuitenkaan on mitannut. Tutkimusten mukaan vain yhdellä tai kahdella miehellä tuhannesta on 20-senttiä tai sen yli.
Kommentit (21)
neitsyt naisen kanssa. Nainen oli sitten kuitenkin lähtenyt ja nainut toisen. Tuon miehen kanssa oli hänkin harrastanut vain muita seksin muotoja kuten suuseksiä. Epäilen tietäväni syynkin...
Exällä oli 24cm ja ihan mittanauhalla mitattu.
Tänne palstalle ovat sitten eksyneet ne kaikkien Suomen isomunsistan vaimot ja tyttöystävät. Enpä usko.
Ja yleensä viellä ex:ällä on ollut se iso heh.
Mutta sitten myös pano jolla oli noin 6cm pitkä ja lyijykynän vahvuinen... joten
heittämällä sisään ja tuntuu taivaalliselta...
Vierailija:
mutta mainittakoon, että karkasin paikalta kun näin vehkeen :)
Eli se on Suomessa noin 15cm,väittäkää mitä haluatte...
En oikein jaksa uskoa näiden eukkojen juttuihin. Jos yhdellä tuhannesta miehestä on 20-senttinen, miten sellainen ihme sattuu näin monen kohdalle. Ilmeisesti olette naineet kaikki yhden ja saman kanssa!
isomunaisempaa porukkaa. Kyllä mulla on aika monta tuon kokosen omaavaa ollut, miehiä joku reilu 20.
Ja ihan viivottimella mitattu. En muuten luottaisi täysin silmämääräiseen arvioon, tuokin näytti silmääni huomattavasti isommalta kuin toiseksi isoin näkemäni, vaikka pituuseroa oli vain sentti.
ja en huolinut sitä sisääni, eli se kohtaaminen jäi hyväilyjen tasolle, kun jrkytyin siitä koosta. Olen itse 160cm nainen ja minuun ei meinaa mahtua edes 14cm kunnolla. Toivottavasti se mies on löytänyt itselleen sopivamman vastakappaleen jostain isommasta naisesta. Se mieskin oli muuten 190cm.
Mulla on noita partnereita ollut melko paljon.
ja tosiaan yksi sellainen megapitkä, vastaavasti taas yksi siitä lyhyimmästä päästä.
Moro,,,,
Ikuinen munankoko vääntö siis jatkuu jälleen...
Oon touhunnu vuosien varrella varmaan about 100 munan kanssa...
Keskiarvo koko on siellä jossain 15cm tienoilla....
Oon nähny pari yli 23cm. Ja muutama lisää yli 20cm...
Harvinaisia työkaluja ovat...
Ikävää on ollut että suurin osa niistä ei omaa mitään rautakanki erektiota. Ja en oo antannu ton kokosten panna mua...
Käsipeli vehkeitä ne on...
Paras on sellanen 17-18 cm..... Ja ne on myös % toiminut kovuutensa puolesta parhaiten.....
Alle 15cm ei oo houkuttelevia....
Tosin naisten ongelma on varmasti että eivät pääse etukäteen näkemään työkaluja, eli tulee yllärinä..... Saunat kun on hyviä tässä suhteessa.....Heh.....
Mutta sanottakoon nyt myös että ne ~50+ naista joiden kanssa olen telminyt niin ovat kaikki omaneet erillaisen pillun... eli nekin ovat uniikkeja kaikki.... Ja joo.... Isot sisemmät häppärit on JEES!!!
Kunhan on sopivan PAKSU
siitä mä nautin kun saan tuntea jotain ihanaa sisälläni.
Pituus riittää mulle ainakin n 15cm
Mutta paksuutta kanssa samanverran
Mun miehellä ympärysmitta 15cm ja ihan ihana
Kati-70
Oikeesti kenen sisälle mahtuu joku yli 20cm mulkku??
Mä oon kai poikkeava mutta n.15cm pitkä koskettaa jo pohjaan
Ja mitäpä väliäkään sillä on. Tosi rakkaus ei koko katso (ei munan eikä minkään muunkaan) ja kiimaisena on muutakin tekemistä kuin mittanauhan kanssa heiluminen
N 27
Vierailija:
....minkä kokoinen on suurin penis jäykkänä, jollaista olette saaneet:d) 17-19 senttinen
mukaan kuulemma 18cm. Ja oli liian iso, teki helposti kipeää.
mutta mainittakoon, että karkasin paikalta kun näin vehkeen :)