Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kovuus vai koko

Vierailija
13.10.2008 |

otsikko peniksen kovuus on hyvin mielenkiintoinen

onko siis niin, että naiset tykkäävät sellaisesta normalista n. 15 cm vehkeestä

kun se vaan on kivikova.

siis ei koko vaan kovuus?

miten on naiset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on sellainen 16-17 cm pitkä ja 5,5 cm paksu ja tietysti KOVA. Ja iso terska, ei mikään suippo. Kovuudesta ei ole mitään hyötyä jos "mulkku" on sellainen sormenpaksuinen nakki. Pituutena 15 cm on ihan ok, tosin ei kaikissa asennoissa.

Vierailija
2/7 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12cm pitkä ja ohut kivikova kalu voittaa mennen tullen tuplasti isomman pehmeän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin fiilikset menee täysin, kun tuntuu ettei mies ole mies. Saati kiinnostunut koko seksistä.

Pituuttakin pitää tietysti olla, mutta... Itselleni tärkeintä kyrvässä on kovuus ja paksuus. Sitten pituus.

Vierailija
4/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdottomasti tärkeintä on kovuus. Ohuempikin on ihan hyvä jos vaan on kova niin sen kyllä tuntee. Jos ei ole ihan kova niin ei paksuudestakaan niin ole hyötyä. Pituudesta ei juuri väliä jos vaan on jotain sen 12 cm tai enempi.

Vierailija
5/7 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla tunnelinjoilla edellisten kanssa, kovuus ennenkaikkea sitten vasta tulee pituus. Kokemillani miehillä on ollut ihan hyvät pituudet kulleissa, mutta kovuuksissa on isojakin eroja. Paksuus on ja merkkaava juttu, olen synnyttänyt kolme lasta, niin paikat on vähän venähtäneet. Sellanen 5 senttinen paksuudeltaan on ihan hyvä muna, vähän paksumpikin vielä menee, mutta ei sitte sen suurempi, alkaa jo satttumaan. Kunnon terska miehellä pitää kullissa olla, se tuntuu sisälläni "makeelta". N48

Vierailija
6/7 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras on sellainen iso ja vähän "jelly":iso on kiva, mutta iso ja kova sattuu

Vierailija
7/7 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on riittävästi PAKSUUTTA niin se riitää mulle.

mitään panssarinkovaa ja shortsinlahkeeseen ulottuva pitkää ohjusta en kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi