Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan kiinni äidissä!!!

Vierailija
23.02.2008 |

Ärsyttää! Mun melkein neljävuotias esikoiseni on KOKO AJAN kiinni minussa. Istuu vieressä, jos olen paikoillani; kävelee perässä, jos olen liikkeessä. Ja jos hetkeksi jättää minut rauhaan, on tasan taatusti vauvan kimpussa. On siis oikein hyväntahtoinen, mutta kun tätä on jatkunut jo ainakin kuukauden, niin alkaa tosissaan ottaa päähän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin poika oli koalana kaksivuotiaaksi saakka, sitten vähän jo helpotti.

Vierailija
2/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa minua ihan nenä takissa kiinni kun seison vaikka kaverin kanssa juttelemassa, ei sano mitään eikä ole tuhmasti, seisoo vaan ihan liki ja se todella raivostuttaa ja " roikkuu" jalassa eli halaa vähän väliä, kun kumarrun laittamaan kengännauhoja kiinni, alkaa heti pään halailu. Ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi näin, vaikka rasittavaa onkin.

ap

Vierailija
5/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yh ja lapsi kotihoidossa, saa siis kahdenkeskistä aikaa runsaasti.

Vastaaja tuossa aiemmin joka ei muista numeroa nyt, mutta 4v takiainen täälläkin.

Vierailija
6/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vähän vaikeeta se on, mies on reissutöissä joten yksin näitten kanssa pitää pärjätä.

ap

Vierailija
7/7 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joka aina se päiväunien aika (kaksi tuntia, noin) pyhitetty esikoiselle. Silloin luettiin, piirrettiin ja puheltiin kaksin. Se auttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi