Miksei lompakkoa voi kaivaa valmiiksi kassajonossa?
Onko se joka kerta joku yllätys että ostokset pitää maksaa, miksi kassin kaivelu aloitetaan kun ostosten summa on ilmoitettu? Kuulutko näihin hitaisiin idiootteihin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oytan lompakon käteen jo järjestellessäni tavaroita liukuhihnalle,
Mikset ota jo aamulla heti herättyäsi?
Voi, älä :D
Siis meinasin tukehtua sämpylään ja omenamehuu, kun nauratti niin tuo toteamus, jotta jos aamulla jo kaivaisi lompakon esille :D
Tähän liittyy kovin usein myös käteisellä maksajat. Koska käteisen käyttäjillä ei ole koskaan kiire mihinkään, eli ei todennäköisesti muuta tekemistä, kuin yrittää venyttää omia välttämättömiä asioitaan vielä hiukan. Toisinaan olen jopa nähnyt, kuinka ihmisillä on kyllä etukortit ja -sovellukset valmiina, nekin toki luetaan vasta kaikkien ostosten jälkeen, vaikka ihan hyvin voi lukea jo valmiiksi vaikka ennen ostoksia. Ja sitten kun ne kortit on luettu, niin sitten vasta alkaa se varsinaisen maksuvälineen etsiminen. Raivostuttavaa
Sinä malttamaton, käytä itsepalvelukassaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:15"]pakkaan ostoksiani heti sitä mukaa, kun niitä vedetään kassan läpi
[/quote]
Minä en ainakaan kykene kurkottelemaan ostoksiani, jos kassa lappaa niitä sinne taaimmaiseen "kouruun" eikä niitä aina tule edes siinä järjestyksessä, kun haluan kassini pakata (painavat pohjalle).
Mutta joo, ymmärrän, että te kaikki muut pystytte latomaan suurenkin ostosmäärän kärrystä kassalle 100 %:sti optimaalisessa järjestyksessä ja siinä kassan edessä pakkaatte vasemmalla kädellä kun oikea näpyttelee maksuautomaattia.
Paitsi, etten ole koskaan nähnyt moista suoritusta.
Nehän tulee juuri siinä järjestyksessä, kuin itse olet ne hihnalle latonu.
Jos ostokset ovat kärryssä painavimmat pohjimmaisena, niin hihnalle menee silloin päältä ensin kevyimmät. Jos haluaa pakata ostokset kasseihin taas painavimmat pohjalle, ne tulevat hihnalle viimeisinä.
Taidanpa siirtyä käteisen käyttöön. Kolikot kilisemään kassalla! Maksan viidensadan euron setelillä ja kolikot kaivan erillisestä kolikkokukkarosta.
Voi, älä :D