Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei lompakkoa voi kaivaa valmiiksi kassajonossa?

Vierailija
31.07.2014 |

Onko se joka kerta joku yllätys että ostokset pitää maksaa, miksi kassin kaivelu aloitetaan kun ostosten summa on ilmoitettu? Kuulutko näihin hitaisiin idiootteihin?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan kyllä kapinaab! Tästedes alan kaivaa lompsaani käsilaukustani vasta kassalla. Siksi, että vastustan tällaista supertehokkuusvaatimusta. En suostu olemaan supertehokas kone. Kassalla on oltava aikaa tervehtiä minua ja minulla häntä. Minulla on oltava aikaa kaivaa rahani ja pakata ostokseni. Oikeasti hyvin harva on niin suuressa hädässä, että se pari säästettyä minuuttia kassajonossa, minkä tuossa häsellyksessä voittaa, tekisi kenenkään päivästä yhtään parempaa. Sen sijaan inhimillisyys ja rauhallinen elämäntahti tekee meistä jokaisesta hieman onnellisempia. Olen työssäkäyvä perheenäiti, en työtön tai vanhus. Että niin. 

Vierailija
22/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siis voin väittää että pitkässä kassajonossa kauemmin aikaa kuluu siihen saatanan lompakon kaiveluun ja bonuskortin etsimiseen ("kyllä se tässä välissä oli vielä viime jouluna") ja "ai niin se pullokuitti, missähän se on" kun siihen mitä mä niit ostoksia siinä vetelen. T . Kassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:32"]

Mua toi ei kaupassa haittaa mutta bussissa kyllä ottaa nuppiin.

[/quote]

Sama se, jos tekevätkin noin, kunhan eivät tuki sisääntuloa (varsinkaan sateella). Minä menen viimeiseksi sisään, jos täytyy maksaa rahalla.

Vierailija
24/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen muiden huomioon ottaminen ja huomaavaisuus on kadonnut! Tukitaan kauppojen käytävät, ei osata tyhmyyttään? pakata edes tavaroita ja maksaa joustavasti ja ripeästi jne. Onko nää asunut maakuopassa vai missä?

Vierailija
25/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:07"]

Nyt alan kyllä kapinaab! Tästedes alan kaivaa lompsaani käsilaukustani vasta kassalla. Siksi, että vastustan tällaista supertehokkuusvaatimusta. En suostu olemaan supertehokas kone. Kassalla on oltava aikaa tervehtiä minua ja minulla häntä. Minulla on oltava aikaa kaivaa rahani ja pakata ostokseni. Oikeasti hyvin harva on niin suuressa hädässä, että se pari säästettyä minuuttia kassajonossa, minkä tuossa häsellyksessä voittaa, tekisi kenenkään päivästä yhtään parempaa. Sen sijaan inhimillisyys ja rauhallinen elämäntahti tekee meistä jokaisesta hieman onnellisempia. Olen työssäkäyvä perheenäiti, en työtön tai vanhus. Että niin. 

[/quote]

Pikku laskelma:

a.) jos kaivelet sitä lompakkoa ja alat höpisemään myyjäle epäolennaisia, ostostapahtumaan menee esim. 4 minuuttia.

b.) otat lompakon ripeästi, sanot moi ja pakkaat samalla. Aikaa kuluu noin 2 minuuttia samoilla ostoksilla.

Nyt pistetään sata ihmistä a-jonoon, jolloin aikaa kuluu noin 6 h 40 min.

Toisessa jonossa ovat b-ihmiset, jono vetääkin ajassa 3 h 20 min.

Kuten jo aiemmin sanoin, kaupoissa ei olisi pitkiä jonoja jos kaikki toimisivat ripeästi kassajonossa! Se olisi mukavaa varmasti sen löntystelijänkin mielestä.

(ps. liikennevalot on toinen tällainen, kiitos sen edelläolevan urpon valo ehtiikin jo vaihtua punaiseksi minulle, mutta eihän se sitä edelläajavaa hetkauta. Nykyisin painan tööttiä aina jos auto ei nytkähdä liikkeellä kun se keltainen huomiovalo syttyy)

Vierailija
26/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]

Joo. Siis voin väittää että pitkässä kassajonossa kauemmin aikaa kuluu siihen saatanan lompakon kaiveluun ja bonuskortin etsimiseen ("kyllä se tässä välissä oli vielä viime jouluna") ja "ai niin se pullokuitti, missähän se on" kun siihen mitä mä niit ostoksia siinä vetelen. T . Kassa

[/quote] Hengitä syvään  ajattele jotain kivaa asiaa. Huomaat yhtäkkiä tulevasi paremmalle tuulelle odotellessasi asiakkaan bonuskortin etsintää. Ethän tee työtäsi urakkapalkalla, joten mihin sinulla on kiire? Teet asiakaspalvelutyötä, joten keskity asiakkaan auttamiseen, älä muutu liukuhihnatyöntekijäksi. Hermohan siinä vaan menee :-)

Vierailija
27/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Pikku laskelma:

a.) jos kaivelet sitä lompakkoa ja alat höpisemään myyjäle epäolennaisia, ostostapahtumaan menee esim. 4 minuuttia.

b.) otat lompakon ripeästi, sanot moi ja pakkaat samalla. Aikaa kuluu noin 2 minuuttia samoilla ostoksilla.

Nyt pistetään sata ihmistä a-jonoon, jolloin aikaa kuluu noin 6 h 40 min.

Toisessa jonossa ovat b-ihmiset, jono vetääkin ajassa 3 h 20 min.

Kuten jo aiemmin sanoin, kaupoissa ei olisi pitkiä jonoja jos kaikki toimisivat ripeästi kassajonossa! Se olisi mukavaa varmasti sen löntystelijänkin mielestä.

(ps. liikennevalot on toinen tällainen, kiitos sen edelläolevan urpon valo ehtiikin jo vaihtua punaiseksi minulle, mutta eihän se sitä edelläajavaa hetkauta. Nykyisin painan tööttiä aina jos auto ei nytkähdä liikkeellä kun se keltainen huomiovalo syttyy)

[/quote] Säästä sydäntäsi, saat kohta sydärin tuolla vouhotuksellasi. Tervehtiminen ei sentään kestä neljää minuuttia täällä Espoossa ;-)

Vierailija
28/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten kassoissakin eroa siis kassatyöntekijöissäkin. Joistakin näkee jo edeltä,että tässä menee kauan ja suosikkikassojani ovatkin nuoret kundit! Eivät tupeloi koskaan ja homma hoituu sujuvasti. Eivät länkytä myös asiakkaiden kans turhia.

Vierailija
29/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:04"]En. Enkä muista asiakkaana nähneeni kassajonossa tuollaista.

[/quote]lä viitsi. :D :D :D Naiset tekee tätä aina!

Vierailija
30/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:08"]

[/quote] Hengitä syvään  ajattele jotain kivaa asiaa. Huomaat yhtäkkiä tulevasi paremmalle tuulelle odotellessasi asiakkaan bonuskortin etsintää. Ethän tee työtäsi urakkapalkalla, joten mihin sinulla on kiire? Teet asiakaspalvelutyötä, joten keskity asiakkaan auttamiseen, älä muutu liukuhihnatyöntekijäksi. Hermohan siinä vaan menee :-)

[/quote]inunkaltaiset ämmät vituttaa siellä jonon takana raskaasti, turhaa vittuilet kassalle.

Vierailija
31/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa suoraan sanottuna vituttaa lottomummut. Siinä on kaksi kassaa seläkkäin, joilla on siinä samassa lottolaite ja sitten on kolmas kassa, jossa ei sitä lottokonetta ole, mutta tekevät kyllä niitä lottoja ja sitä varten myyjän on kipaistava sinne toiselle kassalle lottokoneelle. Mikä vitun pakko on mennä sille, ei-lottokassalle jos se vitun lotto on pakko pelata, kun voi mennä suoraan siihen lottokassalle?!!??!!! Ja AINA ruuhka-aikaan siinä joku mummeli on, ja aikaa kuluu.... Ensin pitää tarkistaa onko siinä voittoa, sitten mietitään, että pelataanko uudestaan sillä kupongilla vai olikohan jo toinen kuponki vetämässä ja joo voiskin pelata, juu ei laiteta jokeria...

Vierailija
32/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää puhelinta raplata niin ei ehdi

Vierailija
33/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä muista asiakkaana nähneeni kassajonossa tuollaista.

Vierailija
34/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ihan tavallista touhua etenkun vanhemmilla ihmisillä :(

Vierailija
35/66 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt...

Vierailija
36/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen sanoi:

Liikkeissä saa katsella

Minäkin saan katsella keski ikäistä läskiä napapaidassa keskellä liikettäni

Sanoin: painu v.i.ttuun

Ja kiitos hei:)

Vierailija
37/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sanoi:

Liikkeissä saa katsella

Se  nainen olin minä! Ap

Vierailija
38/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään seiso kassajonossa lompsa ja pankkikortti kädessä. Jokuhan voi viedä ne.

Vierailija
39/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sielä ei oo yhtää rahhoo

Mitä se hyövää sitä turhaan esille kaivella

😕

Vierailija
40/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sanoi:

Liikkeissä saa katsella

Rahattomat l.ooserit käsken ulos liikkeestäni.

Ap käy vaan lidlissä ja jossain ihme elektroniikka ketjussa jossa on provisio myyjät.

Ap lentäisi ulos kuin leppäkeihäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan