Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei lompakkoa voi kaivaa valmiiksi kassajonossa?

Vierailija
31.07.2014 |

Onko se joka kerta joku yllätys että ostokset pitää maksaa, miksi kassin kaivelu aloitetaan kun ostosten summa on ilmoitettu? Kuulutko näihin hitaisiin idiootteihin?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oytan lompakon käteen jo järjestellessäni tavaroita liukuhihnalle, siinä säästyy paljon aikaa, kun on raha kirjaimellisesti jo kädessä ja sinun tarvitsee vain työntää tuohi kassan käteen tai lykätä luotto lukijaan.

Oikeasti vähän ärsyttävää, kun jotkut alkavat vasta siinä vaiheessa kaivaa kassiaan, kun kass on jo ilmoittanut, että se tekee sitten tämän ja tämän summan. Voisi odottaa ihmisten tietävän, että siinä jonossa voi olla ihmisiä, joilla on oikeasti kiire kotiin laittamaan ruokaa, kuskaaman lapsia harrastuksiin, auttamaan läksyissä ja ruokkimaan niitä nälkäisiä ja kiukkuisia lapsia, jotka myöskin odottavat jonoissa.

Mutta ei. On pakko viettää mukava rupattelutuokio siin kassalla samalla kun kaivetaan sitä kukkaroa kuin hidastetussa elokuvassa. Unohtuiko, ettet vain saa ruokiasi ilmaiseksi?

Se on ehkä minuutti ylimääräistä odottelua.

Vierailija
42/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sanoi:

Liikkeissä saa katsella

Minäkin saan katsella keski ikäistä läskiä napapaidassa keskellä liikettäni

Sanoin: painu v.i.ttuun

Ja kiitos hei:)

Kehis sanoi vain katselevansa.

Suomen laki ei kiellä katselua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma estää kovin nopeat liikkeet kassajonossa.

Vierailija
44/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea latoa ostoksia pusseihin, jos on lompakko kädessä. Yritän kuitenkin laittaa lompakon kassiin ihan hollille, jotta saan sen siitä nopeasti esiin.

Kortin voi laittaa valmiiksi päätteelle ja mennä sitten pakkaileen...

Vierailija
45/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin? Otan esiin kun kassa vetelee viimeisiä ostoksiani ja maksan heti kun summa on valmis.

Vierailija
46/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on just tollanen. Ihan superärsyttävää!!!!  Oon huomauttanu monta kertaa ja monta kertaa menny maksaan omalla kortillani ku toinen on vasta miettimässä että kaivelisko ne rahat esiin.

Din man är helt tydligt smart.

Vierailija
47/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sanoi:

Liikkeissä saa katsella

Minäkin saan katsella keski ikäistä läskiä napapaidassa keskellä liikettäni

Sanoin: painu v.i.ttuun

Ja kiitos hei:)

Kehis sanoi vain katselevansa.

Suomen laki ei kiellä katselua.

Entä jos minä en halua katsella pahalle haisevaa roikkomahaa liikkeessäni ap?

Vierailija
48/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimin sulla on noin kiire?

Vierailija
49/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina lompakon esille maksuhetkellä, en yhtään aikaisemmin. Pakkaan ostamani tavarat maksamisen jälkeen. 

Vierailija
50/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaikea latoa ostoksia pusseihin, jos on lompakko kädessä. Yritän kuitenkin laittaa lompakon kassiin ihan hollille, jotta saan sen siitä nopeasti esiin.

Ei todellakaan voi! 

Vierailija
51/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maksan kellolla.

Vierailija
52/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 21:15"]pakkaan ostoksiani heti sitä mukaa, kun niitä vedetään kassan läpi

[/quote]

Minä en ainakaan kykene kurkottelemaan ostoksiani, jos kassa lappaa niitä sinne taaimmaiseen "kouruun" eikä niitä aina tule edes siinä järjestyksessä, kun haluan kassini pakata (painavat pohjalle).

Mutta joo, ymmärrän, että te kaikki muut pystytte latomaan suurenkin ostosmäärän kärrystä kassalle 100 %:sti optimaalisessa järjestyksessä ja siinä kassan edessä pakkaatte vasemmalla kädellä kun oikea näpyttelee maksuautomaattia.

Paitsi, etten ole koskaan nähnyt moista suoritusta.

Nehän tulee juuri siinä järjestyksessä, kuin itse olet ne hihnalle latonu.

Vierailija
53/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiirehdi turhaan kaupan kassajonossa, enkä muuallakaan. Hoidan asiani sillä nopeudella kun minulle itselleni on sopivaa. En tunnista enkä välitä toisten ihmisten kiireistä, hoitakoot itse kiireensä ja hoppunsa, sillä minä en ole millään tavalla niistä vastuussa. 

Vierailija
54/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neeeeekkkkkk

keriiiiiiiiii!!!!!!

Vierailija
55/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lompakon voi ottaa sitten kun on maksun aika. Sitä ei tarvitse ottaa valmiiksi muiden vuoksi. Taas yksi suomalaisen häpeäkulttuurin tapahtuma, ettei vaan aiheuta muille mitään pahaa mieltä sen kiltisti jonotuksen päätteeksi! Nauran. 

Vierailija
56/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi! 

Miksi ei??? Minä laitan ainakin.

Vierailija
57/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oytan lompakon käteen jo järjestellessäni tavaroita liukuhihnalle,

Mikset ota jo aamulla heti herättyäsi?

Vierailija
58/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen viikon ruokaostokset kerralla. Koska maksan ostoksistani ison summan, katson, että minulla on oikeus pakata ne rauhassa ja niin, että ne eivät litisty. En halua liian painavia kasseja, siksi pakkaan painavat alle ja kevyet päälle. Tämä vaatii suunnitelmallisuutta. Kiireisten ei ole pakko ängetä samalle kassalle. Esim itsepalvelukassalla voi toimia juuri niin nopeasti kuin haluaa. 

Vierailija
59/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hosujat ja päälle tunkijat on helppo estää esimerkiksi kaupan kassalla. Konstit on monet sanoi akka kun kissalla pöytää pyyhki. En mene nyt yksityiskohtiin, mutta kyllä ne hosujat ja päälle tunkijat saa helposti rauhoitettua tai raivoitettua :)

Vierailija
60/66 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ostoskärrylliben ruokaa, joten on pakko mennä toiseen päähän pakkaamaan, kun saa kaikki ladottua ensin hihnalle, eivät muuten mahdu. Ja se lompakko kädessä on hieman hidasta pakata, sorry!

Tässä ei varmaankaan tarkoitettu tuota vaan sitä että olet pakannut jo ja silti vasta siinä vaiheessa kaivat lompakot kun myyjä sanoo summan. ihan eri asia tajusit varmasti mitä tarkoitit turha uhriutua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi