Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies " ostettiin" töihin vanhempainvapaalta.

Vierailija
23.02.2008 |

Todella ovelaa työnantajalta. Kun kuuli raskaudesta, oli heti tuumannut: Meidän firmassamme on tapana tukea perheitä, jos äiti jää vanhempainvapaalle. Maksamme vanhempainavapaan ajalta määrän x palkan lisäksi. Aika ovela tapa saada miehet jäämään töihin. Omiaan lisäämään tasa-arvoa näissä asioissa. Firmassa ei ole lisääntymisikäisiä naisia, joten en tiedä miten toimisivat jos työntekijä olisikin jäämässä kotiin. Meidän kannaltamme hyvä, olisin kuitenkin jäänyt itse hoitamaan. Mutta kyllä hieman kyseenalaista. Mitä mieltä, onko muilla näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todella ovelaa työnantajalta. Kun kuuli raskaudesta, oli heti tuumannut: Meidän firmassamme on tapana tukea perheitä, jos äiti jää vanhempainvapaalle. Maksamme vanhempainavapaan ajalta määrän x palkan lisäksi. Aika ovela tapa saada miehet jäämään töihin. Omiaan lisäämään tasa-arvoa näissä asioissa. Firmassa ei ole lisääntymisikäisiä naisia, joten en tiedä miten toimisivat jos työntekijä olisikin jäämässä kotiin. Meidän kannaltamme hyvä, olisin kuitenkin jäänyt itse hoitamaan. Mutta kyllä hieman kyseenalaista. Mitä mieltä, onko muilla näin?

Vierailija
2/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska summa on merkittävä. Aivan varmasti vaikuttaa päätöksiin monissa perheissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska summa on merkittävä. Aivan varmasti vaikuttaa päätöksiin monissa perheissä.

Vierailija
4/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se ei vaikuttanut päätökseen mitenkään. Taloudellisten syiden vuoksi mies olisi joka tapauksessa jäänyt töihin. Lainat on maksettava ja perheen syötävä.

Vierailija
5/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä se ei vaikuttanut päätökseen mitenkään. Taloudellisten syiden vuoksi mies olisi joka tapauksessa jäänyt töihin. Lainat on maksettava ja perheen syötävä.

Vierailija
6/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantajat lähtevät tällä tavalla joukolla kampanjoimaan miesten kotiinjäämistä vastaan, ei siitä naisten kannlta hyvää seuraa. Meillä sattuu olemaan niin, että mies tienaa 4-kertaa enemmän kuin minä, nauttii työstään enemmän kuin minä ja minä olen halukkaampi jäämään kotiin. Mutta ei se tarkoita, etteikö mielestäni pitäisi tukea yleisesti enemmän miehiä jäämään kotiin. Meille se ei olisi hyvä ratkaisu, mutta monessa perheessä varmasti.