Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on aika ikävää, että näitä ns. erityislapsia laitetaan

Vierailija
22.02.2008 |

tavallisiin päiväkoteihin. Yksi tällainen lapsi voi terrorisoida kymmentä muuta " tervettä" lasta. Epäreilua. Haukkukaa mielin määrin, mutta tätä mieltä olen silti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omissa ryhmissään. Toki esim. liikuntavammaiset sun muut voisivat olla tavallisissakin ryhmissä, koska he siellä pärjäävät, mutta jos on kyse sellaisesta erityisyydestä, joka aiheuttaa oppimis- ja keskittymisvaikeuksia, saisivat olla omissa ryhmissään. Näin heitä ei eristettäisi yhteiskunnasta, koska esim. välitunneilla olisivat muiden kanssa, mutta eivät hankaloittaisi toisten oppimista.

Vierailija
22/26 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on todella villi ja ei tottele hoitajia. Yrittää karata portista, heti kun se aukeaa. Ei tietenkään muuten mua tai poikaa haittaa, mutta hoitajien voimat menevät kyllä täysin tämän lapsen kanssa ja sen huomaa. Se mua kyllä haitaa, että lapsi on varastanut kassini ja tunkee käsiä laukkuuni huomaamattani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on dysfasia, ei todellakaan ole mikään terroristi.

Vierailija
24/26 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös peleihin ja leikkeihin pääsi mukaan taviksia.

Vierailija
25/26 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lto ja valitettavasti näitä erityislapsia joudutaan sijoittamaan entistä enemmän tavallisiin ryhmiin, koska paikkoja heille on rajoitetusti. Erityislapset itse kärsivät tästä varmasti eniten. Heille ei voida tavallisessa ryhmässä tarjota sitä tukea mitä tarvitsevat. Ja toimintaa on muutettava heidän vuokseen aika paljon, jolloin nämä ns. normaalit lapset taas jotuvat siitä " kärsimään" .

Vierailija
26/26 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisten joukossa, eikä aina tarvisi esim. koulussa lähteä johonkin pienryhmään, kun muut jatkavat samassa luokassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä