Moi! Tuun teille kylään kohta.
Kommentit (11)
Mä yritän nukkua vielä pari tuntia, että jaksan olla taas yön töissä.
Siistiä on, mies on kaupassa, tuo sieltä joulutorttuaineksia eli tarjottavaa on. Toivottavasti ei haittaa lievä savun haju joka tulee takasta.
Lähes kaikki huoneet on siivottu. Ainoa epäsiisti poikkeus on lasten huone. Mieskin on töissä, joten seura olisi tervetullutta. Ruokaakin olisi tarjolla. Tein tänään karjalanpaistia ja perunoita, ja ruokaa on vielä reilusti jäljellä. Jälkkäriksi saat kahvia ja jätskiä marjojen kanssa. Mulla olisi muuten paljon kierrätykseen lähteviä lasten vaatteita ja leluja, joten jos haluat voit katsoa päältä teille kelpaavat.
mutta meillä lapsi flunssassa ja silmätulehdus, joten en suosittele:) Mieskin töissä vielä jonkun aikaa, laittaa sitten kyllä hyvää ruokaa, jota riittäisi varmaan vieraallekin.
ja tarjottavaakin löytyy aina...Mutta juuri nyt on lapsi kipeänä ja minulla kesken tutkimussuunnitelman kirjoittaminen, joten ei paras aika kyläilyyn. Toisen kerran sitten!
Tässä karmeassa myräkässä ei jaksa edes ulos lähteä ja ekat joulutortut on juuri paistettu.Ynnä olis mukava saada seuraa:)
täällä on ihanaa, siivottu on, kynttilät palaa ja pipareita paistettu
laitoin ulkolyhdytkin palamaan, niin näät myräkässä tulla!
Mä nautin vielä hetken tästä harvinaisesta hiljaisuudesta kun ne nukkuvat yhtaikaa...
Ollaan tyytyväisiä kun saadaan seuraa - myräkässä emme ole tänään ulkoilleetkaan. Tarjolla on kanasalaattia ja saat viiniäkin, jos et oo autolla. Jälkkäriksi laitan marjapiirakkaa ja vanillavaahtoa. Ethän piittaa pienestä sotkusta.
olis vielä täytekakkua jäljellä
Tervetuloa