Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Tuun teille kylään kohta.

Vierailija
23.11.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis vielä täytekakkua jäljellä

Tervetuloa

Vierailija
2/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän nukkua vielä pari tuntia, että jaksan olla taas yön töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä on, mies on kaupassa, tuo sieltä joulutorttuaineksia eli tarjottavaa on. Toivottavasti ei haittaa lievä savun haju joka tulee takasta.

Vierailija
4/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki huoneet on siivottu. Ainoa epäsiisti poikkeus on lasten huone. Mieskin on töissä, joten seura olisi tervetullutta. Ruokaakin olisi tarjolla. Tein tänään karjalanpaistia ja perunoita, ja ruokaa on vielä reilusti jäljellä. Jälkkäriksi saat kahvia ja jätskiä marjojen kanssa. Mulla olisi muuten paljon kierrätykseen lähteviä lasten vaatteita ja leluja, joten jos haluat voit katsoa päältä teille kelpaavat.

Vierailija
5/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä lapsi flunssassa ja silmätulehdus, joten en suosittele:) Mieskin töissä vielä jonkun aikaa, laittaa sitten kyllä hyvää ruokaa, jota riittäisi varmaan vieraallekin.

Vierailija
6/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarjottavaakin löytyy aina...Mutta juuri nyt on lapsi kipeänä ja minulla kesken tutkimussuunnitelman kirjoittaminen, joten ei paras aika kyläilyyn. Toisen kerran sitten!

Vierailija
7/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä karmeassa myräkässä ei jaksa edes ulos lähteä ja ekat joulutortut on juuri paistettu.Ynnä olis mukava saada seuraa:)

Vierailija
8/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein juttutuulella.

Vierailija
9/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ihanaa, siivottu on, kynttilät palaa ja pipareita paistettu

laitoin ulkolyhdytkin palamaan, niin näät myräkässä tulla!

Vierailija
10/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin vielä hetken tästä harvinaisesta hiljaisuudesta kun ne nukkuvat yhtaikaa...

Vierailija
11/11 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tyytyväisiä kun saadaan seuraa - myräkässä emme ole tänään ulkoilleetkaan. Tarjolla on kanasalaattia ja saat viiniäkin, jos et oo autolla. Jälkkäriksi laitan marjapiirakkaa ja vanillavaahtoa. Ethän piittaa pienestä sotkusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän