Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia on Boran vaunut??

Vierailija
22.02.2008 |

Kokemuksia??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pohjoismaisia vaunuja ei enää koota muualla, kuin korkeintaan pohjois-Kiinassa... Kankaat saatetaan Emmaljungiinkin tehdä vielä Ruotsissa, kuten Oraan Suomessa, mutta rungot tulevat kyllä kaikki jo kaukoidästä. Eipä silti, voivat ne silti olla laadukkaita, aivan yhtä hyvin, kuin missä muualla tahansa tehdyt...

Vierailija
2/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Emmaljungat todellakin kootaan yhä edelleen ruotsissa, ei kiinassa, kuten esim. Oran ja Brion rungot!

Meillä on ollut lapsilla yhteensä viidet Emmaljungat vuosien varrella(myös tuplarattaita) ja olen ollut kaikkiin erittäin tyytyväinen. Ja olen maksanut uusimmista yli 800¿, mutta ovat sen arvoiset. Maksan laadusta, en nimikyltistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/19 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kankaat ratkeilee saumoista, renkaat irtoilee....

Osta kerralla hyvät.

Vierailija
5/19 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ostaa yli 500e vaunut jotta olisivat hyvät?

Ostimme 400e Borat liikkeestä ja arvatkaas mitä?

Lapsi on nyt 2vuotta ja ovat olleet meidän ainoat vaunut/rattaat.

Kahden kk välein olen pumpannut ilmaa, ei ole iso juttu. Yksikään sauma ei ole ratkennut laadun takia. Kissan takia kyllä kun meni suojuksen kynsimään :(

Kevyesti ovat kulkeneet joka säässä ja ovat vieläpä suojaisat!

Me emme koskaan ole merkkejä tuijottaneet, jos miellyttävät silmää ja ovat edulliset ostamme ne.

En ymmärrä miksi halpa aina haukutaan huonoksi... Minun äitiyteni ei ole kiinni vaunujen trendi merkistä. Aivan sama mikä merkki ja mitä mieltä muut ovat, pääasia on se että vaunut toimivat...

Vierailija
6/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut mahtavat, sitten myöhemmin vaihdettiin scootereihin, jotka jalkapeitteellä olivat 249e. Ja voin suositella emmaljungaa kaikille!

Vierailija
7/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

boran vaunuja. Bora Kombit tarkalleen, ovat nyt reilut 5v vanhat ja kahdella lapsella on käytetty ja vielä on tarkoitus mahdollisille seuraavillekin käyttää. Borat ovat muokkautuneet vuosien varrella paljon niistä ajoista kun ostin nuo meidän vaunut, ja meillä ei ole ihan kaikkia hienouksia ja jotkut toiminnot ovat aika " karvalanka" mallia, mutta ovat ollet kestävät, kangas ei ole ratkeillut mistään, ainakaan en ole huomannut. Ainoa miinus on tuo että renkaisiin joutuu pumppaamaan ilmaa ehkä noin joka toinen kk vähän lisää. Olen ollut todella tyytyväinen Boriin ja mielestäni hinta laatu suhde on kohdallaan, toisin kuin noissa 900e vaunuissa. Mutta joillekin merkki on todella tärkeä.

Vierailija
8/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Orat on parhaat vaunut, ja vielä kangasosiltaan täysin suomalaiset, ja hinta on n. 600e. Ja ne on siis kalleimmat, mitä oon katellut. Ihmettelen, mistä jengi löytää 900 euron vaunuja..?

Emmaljungat on meidän tuttavapiirissä kyllä olleet ihan susia! Yhdellä kuomu lörpötti ja jarrut hajosi, toisella homehtui ja kolmannella puolsi jatkuvasti vasemmalle. Ja kyseessä kaksarit, yhdistelmät ja scooterit. Eli Emmaljungaa en ainakaan ikinä ostaisi! Enkä enää nykyään Brioakaan, kaveri töissä lastentarvikeliikkeessä ja sanoi, että paskinta kiinarunkoa mitä tehdään, käyttää Brio! Palautuksia enemmän, kuin ABC:llä ikinä!

Mutta AP:n kysymykseen Borasta en osaa kyllä vastata, paitsi että eikös niissäkin oo hinta aika rapeesti noussut viime vuosina?!

Vierailija
9/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on ollut kahdet orat ja kummatkin menivät takuu vaihtoo, kunnes lopulta vaihtoi sitten herquleseihin, joihin oli tyytyväinen. Meillä myös emmaljungat sekä monella kaverilla ja tutullakin eikä kellään ole ollut mitään vikaa niissä. Ja tiesitkö että jos vaunuissa on vikaa, se saa palauttaa? ootko hidas vai?

Vierailija
10/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankaista. Että se siitä sun kiinalaisuudestasi!

Kaikki muut pohjoismaiset merkit kyllä tulee Kiinasta, kankaineen päivineen. Siinä olet oikeassa.

Emmaljungilla joku ihme jeesus-sädekehä. Täysin kiinalaisia ja hirveesti vikoja! Brandi on siis edelleen Suomalaisille se jokin... :)

Vierailija
11/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Herqulekset joutui veljen perhe myymään heti uutena (onneksi joku tyhmä maksoi niistä enemmän, kuin uusista Huutiksessa...) koska olivat niin painavat, ettei äiti jaksanut nostaa kärryjä autoon!

Vierailija
12/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo on heikko äiti, jos ei saa edes vaunuja autoon nostettua. Mun mielestä eivät herqulesit olleet painavat, verrattuna esim brio/abc malleihin.

Vierailija
13/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herqulekset kyllä painaa paljon enemmän, kuin jotkut ABC:t, ne on ihan Oran luokkaa painon suhteen. Yli 20kg painaa rattaat, siis ei edes kyse yhdistelmistä!

Ja kyllä yli puolenvälin raskaana olevalle yli 20kg painoa voi olla vähän liikaa.

Kauheeta, kun täällä on taas raivohullua porukkaa! :O

Vierailija
14/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistajan sivulta vaunujen/rattaiden painot pyörineen ovat tässä:

Herqules radius painaa 10,4kg

Herqules rally 8.9kg

Herqules Razor4spin 13,6kg

Herqules Raptor 3 spin 16kg

Herqules razor4 14kg

herqules razor 6 spin 14kg

herqules twin raptor spin 17,5kg

Vierailija
15/19 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paskat ku olla voi. Kokemuksesta tiedän, enkä suosittele kenellekään.

Vierailija
16/19 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli jotain pitäisi mainita, niin renkaisiin täytyy lisätä ilmaa aika usein (en tosin tiedä, että pitääkö muihinkin merkkeihin) ja rengas täytyy irrottaa paikaltaan ennen pumppaamista, että pumpun saa paikoilleen. Irrottaminen on kyllä tosi helppoa, eli sen kun painaa " klipsistä" ja vetää irti.

Suosittelen kyllä!

Vierailija
17/19 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat ratkeilee saumoista, renkaat irtoilee....

Osta kerralla hyvät.

Vierailija
18/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noihinkin kannattaa muuten suhtautua varauksella (ihan yleisesti) sillä valmistajat saattavat ilmoittaa painon ILMAN RENKAITA!

Ja onhan 17,5kg pelkistä rattaista aivan jumalattomasti! Katselin juuri kaksareita, joiden kokonaispaino oli (kovalla kantokopalla) 18,5 kg...

Vierailija
19/19 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en Boran vaunuja ostaisi.

Ystävälläni on, ja on haukkunut ne huonoiksi.

Renkaitten vanteet ruostuivat alta aikayksikön, ratasosan selkänoja toimii miten sattuu.

Ja mun mielestäni ovat tosi ruman ja ankean näköisetkin.

Satsaan itse kyllä laatuun, ja olen valmis maksamaan vähän enemmän, jotta saan kunnolliset menopelit lapsilleni.

Valintani ei ole koskaan ollut Bora, eikä tule olemaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä