Pienirintaiset naiset
olen aina pitänyt pienirintaisista naisista ja kiihotun usein välittömästi tavetessani sellaisen esim. kaupan kassalla, kuntosalilla tai asiakaspalaverissa. Olen usein miettinyt, että mikä olisi paras tapa lähestyä tälläistä naista, jotta hän ymmärtäisi, että arvostan suunnattomasti hänen pieniä rintojaan. Tarkoitus ei siis ole olla mitenkään tökerö, vaan mitä kohteliaaseen perusflirttiin voisi lisätä, jotta nainen hoksaa olevansa erityisen kiinnostava?
Kommentit (37)
Mikä on teidän muiden miesten mielestä suuri, mikä pieni?
Mieheni mielestä minulla on suuret rinnat, kokoni on 70 A-B, liivimalli mallin mukaan. Pitutta 160 cm.
Pidin aiemmin itseäni ihan " normaalin kokoisena" , kunnes mieheni kommentoi rintojani :(
olen A club fani ja treffailen vain naisia joilla on ihan oikeasti pienet rinnat eli kokoa A tai AA.
haluaa tulla arvioiduksi rintojensa perusteella - ennemmin kuulisin olevani kokonaisuutena haluttava. En todellakaan kiinnostu miehestä joka ensimmäiseksi kiinnittää huomionsa rintoihini. Olen ihan kokonainen ihminen!
t. 80A
olin aika kova sanainen ;-)
Siis toki on ihanaa kuulla omaavansa kauniit rinnat - myös muiden kuin itsensä mielestä. Mutta tämän haluan tietää vasta kun suhde on edennyt niin pitkälle - en baaritiskillä tai työmaaruokalan jonossa ;-) tai missä nyt sitten naisia iskettekin.
Joko hiffasit tai snaijasit?
Vierailija:
No 15cm on hyvää keskikokoa
Vai mikä oli pointtisi?
lokeroi naisia pelkän kuppikoon perusteella. Hyi h*lvetti. Eikö siellä korvien välissä mikään muu liiku silmät?
sama kun kirjoittaisin että haluan tavata miehiä joilla on iso kyrpä. Seurusteletko ap rintojen kanssa vai tämän omistajan? Eli jos tapaat naisen johon ihastut ja hän on mukava ja jutut menee yhteen, et voi seurustella hänen kanssa jos hänen rinnat on isot? tsiisös.
Kun katson peilistä ilman paitaa, niin huomaan, että mulla on kauniit rinnat, pienet, mutta pyöreät, oikein hyvänmuotoiset. Ei roiku eikä riipu, kaksi lasta olen imettänyt.
En minä yhtään ihmettele jos joku minun rinnoistani tykkää, kauniithan ne ovat.
Vierailija:
Mikä niissä pienissä rinnoissa niin kiihottaa?
Tuossahan se jo tulikin, otsikossa, kerrottua.
Vierailija:
Kun katson peilistä ilman paitaa, niin huomaan, että mulla on kauniit rinnat, pienet, mutta pyöreät, oikein hyvänmuotoiset. Ei roiku eikä riipu, kaksi lasta olen imettänyt.En minä yhtään ihmettele jos joku minun rinnoistani tykkää, kauniithan ne ovat.
se tärkein ja mielenkiintoisin seikka. Kun en pidä itseäni ensisijaisesti pieninä tisseinä ja toissijaisesti naisena - vaan päinvastoin. Toivoisin, että jos haluaa lähestyä tissejä, niin valitsee sitten sellaiset tissit, jotka on kiinnittyneet johonkin muuhun henkilöön kuin itseeni.
Minäkään en ensisijaisesti lähesty perseitä ja kikkeleitä, vaikka molemmat ominaisuudet ovatkin miehessä sellaiset, joita arvostan ja joista nautin.
Itselläni on todella pienet kuitenkin hieman enemmän kuin pelkät vaaleat nännit. Roiku eivät tippaakaan vaan ovat lähinnä pyöreähköt.
Tutustu naiseen ensin ja kommentoi vasta sitten rinnoista. Esim. siitä miten hyvältä hän näyttää kun vaatteetkin istuvat niin hyvin (rinnat eivät tursua jne). Kyllä pienirintainen nainen huomaa että mies on aidosti kiinnostunut pienistä. Hän huomioi rintoja paljon esileikin ja rakastelun aikana sekä katse viipyilee muutenkin rintojen korkeudella.
isojen pienennys tai jonkinlainen muotoilu maksaisi suomessa, lisää en halua kokoa...
joku b kuppi olisi ihana !
Kehut vain kauniiksi. Keskity ensisijaisesti kehumaan silmiä. sitten kun olette niin pitkällä että harrastatte seksiä, siinä voi sitten kehua ne rinnatkin.
T. N 30
eli pienirintanen. miehet on aina kovasti ollut mun pepussa kiinni. olen kova pyöräilijä, joten peppu on pyöreä... oli tässä lyhyt suhde ja olin ihan hämmästynyt kun mies olikin koko ajan rinnoissa kiinni. sitä ajatteli, et hei nää onkin seksyt jopa joidenkin miestenkin mielestä.
loppupeleissä sit tuntui kuitenkin tyhmältä kun mies oli kiinni tisseissä ihan millon vaan, ilman että oltas sekstailtu. rupes ällöttään. olen yhtä lasta rinnoillani imettänyt. kyllä ne rinnat on ensisijaisesti imetykseen, vaikka ovatkin eroottinen alue.
Vierailija:
olen A club fani ja treffailen vain naisia joilla on ihan oikeasti pienet rinnat eli kokoa A tai AA.
Pidän kuitenkin pillusta. Iman sitä ei yhdyntä oikein onnistu, koska en ole ruskean reiän ritari.
Vierailija:
Oletko varma ettet pidä myös nuorista miehistä?
Mistä ihmeestä johtuu tuo typerä yleistys, että jos diggailee pieniä rintoja, niin on automaattisesti homo??? Ihme scheissea sanon minä!
Mun entinen ja nykyinen mieheni rakastavat pieniä rintojani. Molemmat sanoivat olevansa peppumiehiä. Joten luonnollista on, että mulla on siis kiinteä kauniinmuotoinen peppu ja " nice handful" -kokoa olevat rinnat.
Mitä sitä ihmettelemään toisten mieltymyksiä! Luojalle kiitos siitä, että meitä pienirintaistenkin faneja on. Onhan F-lolloillekin omat ihailijansa!!!
Lähinnä yritän pysyä nahoissani, jotten turhaan pahoittaisi kenenkään mieltä. Tuollainen julkinen flirtti menee jo yli normin.