Pienirintaiset naiset
olen aina pitänyt pienirintaisista naisista ja kiihotun usein välittömästi tavetessani sellaisen esim. kaupan kassalla, kuntosalilla tai asiakaspalaverissa. Olen usein miettinyt, että mikä olisi paras tapa lähestyä tälläistä naista, jotta hän ymmärtäisi, että arvostan suunnattomasti hänen pieniä rintojaan. Tarkoitus ei siis ole olla mitenkään tökerö, vaan mitä kohteliaaseen perusflirttiin voisi lisätä, jotta nainen hoksaa olevansa erityisen kiinnostava?
Kommentit (37)
ja aina pitää päästä tekemään johtopäätöksiä jos toisen maku ei vastaa omaa. Olen huomannut saman, jos tykkää laihasta on suunnilleen pedofiili tai homo kun se rinnastetaan teineihin ja pikkupoikien vartaloihin. Jos pitää viivapillusta niin näiden einsteinien päissä sekin kääntyy pikkulapsen pilluksi, pedofiili mikä pedofiili. Samoin joidenkin mielestä jos tykkää posliinista. Kannattaisiko joskus tutkiskella sitä omaa pääkoppaa että mitähän siellä oikein tapahtuu kun näitä mielleyhtymiä tulee?
M40+
Vierailija:
Milestäni jos on viettiä pieni rintaisiin naisiin, kannattaisi ottaa selvää myös omasta seksuaali suuntautimisesta. Elämä on yllättävän lyhyt tuhlattavaksi hetsku maailmassa, jos kuitenkin on sisimässään ruskean reiän ritari.
Saanen kysyä arvon kyökkitsykoloogilta: Mistä taipumuksesta kertoo sitten isojen rintojen fanittaminen? *ihan ystävällisesti kysyy hän*
ksygoloogi sisälläni sanoo nyt, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... Ystävällisesti tissikoko keskusteluun vastaan, että onko sillä oikeastaan mitään väliä loppupelissä minkälaiset/kokoiset tissit naisella on? Milestäni nainen kokonaisuudessaan voi olla viehättävä monella eri tapaa. Se miten hän kroppansa kantaa ja on sinut itsensä kanssa on se minkä kanssa olet tekemisissä suhteessa. Et kuitenkaan niiden tissien kanssa ole tekemisissä kovin paljoa elämäsi aikana.
Tissit ovat vauvan ruokintaa varten. Toki tissit ovat jonkinmoista viihdettä ja lisäarvoa. Tissittömyys ei ole viehättävyyden este.
Niin, tuommoisia johtopäätöksiähän voi keksiä vaikka mistä. Jos tykkää esim. isopeniksisestä miehestä, se varmaan tarkoittaa, että haluaisi hevosen nussivan itseään. Tai jos tykkää esim. niistä isoista rinnoista, niin salaisesti haaveilee niistä ensimmäisistä jättirinnoista, jotka näki, eli omasta äidistään.
Eiköhän jokainen osaa arvioida itse miksi mikäkin asia kiihottaa. Pienissä rinnoissa itseäni viehättää niiden kiinteys, söpöys, ja se, että pienirintaisilla naisilla on usein muutoinkin kiinteä ja hyväkuntoinen vartalo. Isoissa rinnoissa taas viehättää niiden pehmeys, ja se, että suuririntaisilla naisilla on useimmiten myös muuten muodokas vartalo. Ja tämä ei taas ole mikään viesti, että " kaikki pienirintaiset on sitä ja kaikki isorintaiset tätä" , halusin vain kertoa, että molemmissa on omaa viehättävää _naisellisuutta_ ja seksikkyyttä.
Ja suu vain syömistä ja puhumista varten. Toki suuseksi tuo jonkinlaista lisäarvoa niille. Joko huomaat jauhavasi tyhjänpäiväistä sontaa?
Vierailija:
Tissit ovat vauvan ruokintaa varten. Toki tissit ovat jonkinmoista viihdettä ja lisäarvoa. Tissittömyys ei ole viehättävyyden este.
hoikista naisista kiksejä saavana olen tavannut myös paljon pienirintaisia naisia. Ainoa asia, jota olen joutunut vähän opettelemaan on rintojen väliin nainti. EN pidä sitäkään mitenkään miinuksena, saan mahtavatat orgasmit AA rintojen nainnistakin nykyään :)
Onko sillä suun koolla tai muodolla merkitystä suuseksiin ryhtymisen kanssa. Ihailetko suun muotoja ennen aktiin siirtymistä? Oletko kenties ammatiltasi rakettitieteilijä
?Vierailija:
Ja suu vain syömistä ja puhumista varten. Toki suuseksi tuo jonkinlaista lisäarvoa niille. Joko huomaat jauhavasi tyhjänpäiväistä sontaa?Vierailija:
miehiä jotka pitävät isommistakin rinnoista, kuten 80C/D. Kauniithan nämä ovat kun on vielä kunnon vyötärökin ja kiinteä pyöreä peppu t 95-70-95
Vierailija:
miehiä jotka pitävät isommistakin rinnoista, kuten 80C/D. Kauniithan nämä ovat kun on vielä kunnon vyötärökin ja kiinteä pyöreä peppu t 95-70-95
Vierailija:
95-70-95
Onko tää jonkun puhelinnumero vai mitä dataa tää on?
kateellinen pikkutissinen tais hermostua tuossa ylempänä....
Vierailija:
Vierailija:
95-70-95Onko tää jonkun puhelinnumero vai mitä dataa tää on?
Rinnanympärys 95cm, vyötärö 70 cm ja peppu 95 cm
Onneksi on myös miehiä, jotka eivät dumppaa vaimoaan edes vaikka tältä olisi poistettu rinnat! Tuskin kukaan näitä syöpähoitojen seurauksia varsinaisesti rakastaa, mutta eiköhän parisuhteessa muut asiat ole tärkeämmät kuin kuppikoko. Preferenssejä toki sitten on suuntaan ja toiseen.
Mun mies tykkää kiinteistä isoista rinnoista, mutta kyllä hän ihan mielellään leipoo mun pieniä vähän veltompia tisuja. Eikä meidän pariutuminen estynyt siitä, että olen B-kupin daisareilla varustettu, enkä esim. D:n, E:n tai F:n koolla.
usein matkatessani eteläeuroopassa olen pannut merkille, että siellä on paljon hyvin hoikkia yli 50v naisia. Niimpä mielelläni käyn kahviloissa ja seurailen vaivihkaa hoikkien kypsien naisten hyvin pienikokoisia rintoja :)
Vaimolla c-koko- Olen tyytyväinen. Juuri sopivat minulle.
olet varmastikin kaunis ja etuoikeutettu, kun kauniit rinnat ja onnellinen .
kiva että sinunlaisia ihmisiä olemassa.
Milestäni jos on viettiä pieni rintaisiin naisiin, kannattaisi ottaa selvää myös omasta seksuaali suuntautimisesta. Elämä on yllättävän lyhyt tuhlattavaksi hetsku maailmassa, jos kuitenkin on sisimässään ruskean reiän ritari.