Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä pojalle punainen haalari??

22.02.2008 |

Poikani lempiväri on punainen, ja itse olen ihastunut ajatukseen tummanpunaisesta ulkohaalarista pojalleni, mutta sellaista en ole mistään löytänyt. Haalarin pitäisi kuitenkin olla poikamainen, tai unisex, siis ettei siinä olisi vaaleanpunaisia kukkia tms. Ei taida tällä hetkellä mistään mallistosta löytyä? kirpputorillakaan ei ole onnistunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=111&m=12490038&p=2&tm…

Eli lyhyesti: Ticketin Uffo on kirkkaanpunainen ja tuolla keskustelussa on linkki Mini A Turen haalariin, joka on kirsikanpunainen. Kummassakaan ei mitään kukkia tms eli sinänsä käy myös pojalle.

Vierailija
2/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen haalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin isomman pojan lempiväri punainen, nyt talvella ollut Po.P:n peruspunainen haalari ja kevääksi hankittu Ticketin lip stick red. Molemmat paloauton punaisia ja unisex-mallia (ei pinkkejä tikkauksia, mitään hörhellyksiä ts.).

Po.P:n välikausihaalareita on valitettavasti vain kokoon 92 asti (meillä talvihaalari 116cm..). Ja oliko niin että Tiecketin haalarit alkoi vasta koosta 80cm...?

Vierailija
4/5 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on tämä uusi KIDDO mallisto. Siinä on nyt kiva haalari jossa paljon punaista yläosassa,muutoin sininen. Myös takki+housu samaa sarjaa,aika punainen takki ja siniset housut. Tosi kauniit,punainen on ihana tummanpunainen. Itsekin sitä vielä pojalleni mietin :)

Rasavillilläkin saattaisi olla, ainakin vanhemmissa malleissa. Mullakin roikkuu yksi jouten kaapissa,tosin on pieni,91 kooltaan... Mutta sievä on, enempi sininen mutta kivasti punaistakin!!

Tuota kiddoa myy ainakin jesperjuniorit ja nicky ja nelly, siellä siis minä olen törmännyt!

Vierailija
5/5 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden tänään sitten koluamaan helsingin kauppoja, josko jostain löytäisin:)