Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mies jaksaa taas välillä liian pitkään

Vierailija
21.02.2008 |

mutta en valita , seksi tosi ihanaa ja joka kerta paria kolmea asentoa esileikkeineen ym.. Mutta jos haluan pikapanon niin se ei onnistu:)

On ollut sama siitä kun tavattiin että mistään rupsahtamisesta ei ole kyse:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä joskus sorrun miettimän haluttavuuttani ja että mites sitten 20vuoden päästä, kestää puol päivää?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis lopettaa aina kesken ja odottaa, että pystyy taas jatkamaan laukeamatta. " pikapano" on noin 1-1,5 tuntia ja sekin on liian nopeeta ukolle. Hänestä sellanen hätänen homma on tunteetonta ja kamalaa. Musta taas olis ihana saada 5 min pikapano vaikka kerran päivässä ja sitten maratoneja vaikka pari kertaa viikossa. Meillä vaan on erillaiset libidot.

Vierailija
4/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli että mä en mitään maratoneja aina olis jaksanut. Ja jossain vaiheessa kun teki mieli, tuntu et omat kädet on parempi keino kun sillain sai tosi nopeeta.

Vierailija
5/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä tommoinen höylääminen. Jos tantraatte niin sitten ok.

Vierailija
6/6 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan löysyys oli ongelma siiis silloinkin kun tavattiin eli ennen kahta lasta.. tilanne oli silloin sama kun nyt kahden lapsen jälkeen niin jotenkin en usko itsessäni tätä löysyyttä olevan.

Mä en tarkalleen tiedä mitä tantraaminen on mutta meillä tosiaan hidastellaan monet kerrat ennen tulemista... ja nautitaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi