Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" tää on ihan ku paskaa"

Vierailija
21.02.2008 |

sanoi lapsipuoleni tänään ruoasta.

Mitä sinä sanoisit tuollaiseen kommenttiin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta ole tarjolla. Typerää ainakaan loukkaantua moisesta.

Vierailija
2/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata provosoitua moisesta.

Toivottavasti reagoit rauhallisesti ja snaoi jotain tyyliin " ruokapöydässä ei kiroilla tai ruokaa ei ole tapana arvostella noin suorasukaisesti sille ketä ruuan on laittanut."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko, joskus maistanut sellaista??

Vierailija
4/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei muuta ole tarjolla. Typerää ainakaan loukkaantua moisesta.

Vierailija
5/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään alan olla vähän väsynyt, joten olen vain hiljaa, syön sapuskani ja kerään lautaset veks.

Vierailija
6/20 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin pahoittaisin mieleni mutta en näyttäisi sitä.

Vierailija
7/20 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muut saavat syödä rauhassa.

Noin meillä toimitaan jos lapsi/lapset alkavat honottamaan ruokapöydässä että ruoka on pahaa tai yäk tmv. Mutta ei ole tarjolla ja jos pitää alkaa isoon ääneen haukkumaan toisen laittamaa ruokaa niin silloin saa mennä pois pöydästä.

Kaikesta ei voi tykätä, mutta on turha ryhtyä haukkumaan ruokaa taikka kokkia.

Vierailija
8/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kovin tiukkapipoisesti suhtaudu omaan ruuanlaittooni.

Lapsipuolen kyseessä olleen ei taida olla kyse ruuasta ja typerintä mitä voi tehdä on loukkaantua moisesta. En tiedä laittaisinko leikiksi ja kauhistelisin, että oletko paskaa joutunut joskus syömään, riippuu paljon millainen suhde minulla olisi lapseen.

Vierailija
9/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muilla olisi ruokarauha ja seuraavan kerran olisi tarjolla syömistä samaan aikaan kuin muillekin, ei mitään herkkuja tai välipaloja

Vierailija
10/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraj Jesta, milloin sinulle on paskaa syötetty, kun sen maunkin tiedät. Minä en ole vielä päässyt maistamaan sitä... Onpas hyvä että sinä tiedät sen

Vierailija
11/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi ollut vaikeuksia pitää pokka. olisin varmaan sanonut että ihan totta, kiitos tiedosta, enpä ole tähän asti tennyt miltä paska maistuu... eipä olekaan hullumpaa.

ihana penikka, kun osaa noin provosoida.

Vierailija
12/20 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toivottavasti ymmärrät olla provosoitumatta. Ja olkoon lapsi sitten syömättä, joa ei ruuat kelpaa. Ja mitähän tähän mahtaa se isä sanoa?!?

Vierailija
13/20 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli toivottavasti ymmärrät olla provosoitumatta. Ja olkoon lapsi sitten syömättä, joa ei ruuat kelpaa. Ja mitähän tähän mahtaa se isä sanoa?!?

Lapsen isä ei aina kuule, mitä lapsi sanoo. Osittain johtuen siitä, että lapsella ja isällä on eri äidinkieli.

Vierailija
14/20 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei se siitä johdu, että rypisin itsesäälissä, että " voi voi kuinka minä olenkaan huono kokki" . Se loukkaa, että tuntee itsensä niin kädettömäksi ja sidotuksi - ja vähän aasiksikin, kun sitä vain hymisee siinä kun toinen provosoi.

ap

Vierailija
15/20 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että muilla olisi ruokarauha ja seuraavan kerran olisi tarjolla syömistä samaan aikaan kuin muillekin, ei mitään herkkuja tai välipaloja

Vierailija
16/20 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakkaan ei tarjota ja tuollaisia ei ruokapöydässä puhuta

Vierailija
17/20 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi sanoo, että ruoka on pahaa.

Niin sanon napakasti: Ruuasta ei ole pakko tykätä, mutta pahaa se ei ole!

Ja jos ruikuttaminen jatkuu niin otan lautasen pois ja käsken poistumaan pöydästä. Viimeistään tässä vaiheessa lapsi pyytää ruokansa takaisin.

Siis tietenkin jos kyse on jostain ihan perus ruuasta. En minäkään pakota lapsia mitään homejuustoja ym syömään mistä eivät oikeasti tykkää. Sillon on vaihtoehtona jotain muuta.

Vierailija
18/20 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kannata provosoitua moisesta.

Toivottavasti reagoit rauhallisesti ja snaoi jotain tyyliin " ruokapöydässä ei kiroilla tai ruokaa ei ole tapana arvostella noin suorasukaisesti sille ketä ruuan on laittanut."

Vierailija
19/20 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle sanoisi noin ja vielä omien kuullen niin sanosin...pese suusi.

Sanoisin meneppä sinne maahan missä ei lapsille ole ruokaa niin tiiät mitä nälässä olo on.

Vierailija
20/20 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä ei ole ihan parivuotias uhmaikäinen, joka kokeilee sanansa vaikutusta, niin ihmettelisin todella, että lapsella ei ole tapoja. Kyllä aika pienikin jo tietää, että noin ei voi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi