Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kotona pitkää olleet eivät

Vierailija
21.02.2008 |

pärjää koulussa vaan putoavat joukosta helpommin kuin ne jotka olleet päiväkodissa ja oppivat olemaan muiden kanssa ihmisjoukossa...

En yleensä ärsyynnyt mutta tämä kommentti oli suoraan loukkaus sille että olen kotona lasteni kanssa jota 2 ja 4 vuotiaat. Vielä puolisen vuotta ovat kotihoidossa, kommentoivan lapset ovat saman ikäiset ja olleet hoidossa vuoden. Noh en ota itseeni, jokainen tekee omat valintansa oman perheensä hyväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentin heittäjällä taitaa olla itsellään jotain pätemisen tarvetta selitellä itselleen ja muille tehneensä parhaat ratkaisut. Kunpa ihmiset osaisivat seisoa ratkaisujensa takana niin ei tarvisi vertailla omia valintoja muiden valintoihin.

Vierailija
2/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen onnistui olemaan 5v asti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen koulussa pärjännyt yliopistoon asti. Sosiaalisissa taidoissakaan ei pitäisi olla mitään vikaa =)

Älä ap välitä typeristä kommenteista! Ole onnellinen ja ylpeä itsestäsi, kun olet kasvattanut lapsiasi kotona tähän asti =) Sitten päiväkotiin tms. kun sinusta aika tuntuu sopivalta.

Vierailija
4/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemaan itseni huonoksi äidiksi ja että olen nyt vaarantanut jo koulussa pärjäämisenkin , yritin sanoa että siksi esikoinen käy kerhossa aamupäivisin että samat hommat ne siellä tehdään kun päiväkodissa... Noh ei voi mitään,minä olin päättänyt että ennen kun kuopus on vähintään kaksi vuotta ei hoitoon lähdetä.

Itsekkin kyllä puhuivat että päiväkodissa jo pieneltä vaaditaan paljon ja eivät saa olla lapsia ja että lapset pääsevät kotona helpommalla.

Sen takiahan minä haluan heidät vielä kotona pitää:)

Vierailija
5/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut päiväkodissa, äitini hoiti minua kotona. Kävin esikoulun ennen ala-astetta. Opiskelin lukion jälkeen vielä monta vuotta ja pärjäsin koulussa keskivertoa paremmin... Tällä hetkellä hoidan lapsiani kotona hyvillä mielin niin pitkään kuin mahdollista. Sosiaalisia kontakteja ja ryhmässä olemista voi harjoitella/oppia muuallakin kuin olemalla päiväkodissa hoidossa.

Vierailija
6/6 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen! Ei meidän tarvitse huolehtia tulevasta, sen aika on sitten joskus... eikä tuollaisista kommenteista tarvitse välittää!