Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita perheitä, jossa lapset saa lahjoja jouluna vain vanhemmiltaan,

Vierailija
23.11.2008 |

ei siis lainkaan mummoilta, kummeilta ym?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teillä voi olla ettei kukaan muu anna lahjoja lapsille. Meidät lapset saa mummeilta ja ukeilta ja isomummoilta ja sitten miehen siskoilta.

Vierailija
2/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex miehen vanhemmat ei eron jälkeen enää ole pitänyt yhteyttä. Nin, eikä lasten isäkään osta, ainia joka ostaa olen minä, eli äiti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmillasi ole varaa ostaa, sen voin ymmärtää.

Vierailija
4/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tietenkään ole velvollisuuttakaan ostella, niin kummeilla kuin mummeillakaan, muttta edes isä ei halua ostaa

Vierailija
5/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketteja- ei osteta itse mitään. Tai sitten jotain tarpeellista. Minusta ei ole kivaa kun lapset saavat tyyliin 100 pakettia- menevät raukat ihan sekaisin, eivätkä osaa nauttia niistä mistään:(

Vierailija
6/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole kastettu, ei ole kummeja. Minä en ole omaan sukuun yhteydessä. Appivanhemmat eivät välitä ostaa, kun kaikkea on jo tarpeeksi.

Olishan se kiva, jos joku muukin ostaisi. Kohta taas joulun jälkeen av-mammat valittaa mitä lahjoja ovat lapset saaneet, eivät osaa yhtään arvostaa, että on ihmisiä jotka ostavat.

Vierailija
7/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole asiat, mutta kaikki kummit eivät osta eikä isovanhempia ole kuin yksi kpl. Mua aina välillä ihmetyttää, kun ihmiset puhuu siitä, miten niiden lapset saa rahaa sukulaisilta. Meidän lapset eivät ole koskaan saaneet rahaa keneltäkään muulta kuin meiltä.

Vierailija
8/8 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan vain minä, sekä isoveli ja sisko ovat jo 18v, ja ostavat pikkuveljelleen lahjoja, sillä meillä ei ole isään, eikä isän sukulaisiin mitään yhteyksiä, minulla on jo isä ja äiti kuollut, ei sisaruksia, enkä pidä yhteyttä omiin sukulaisiini ollenkaan.

Mutta on ainakin aito joulufiilis, koska ketään ei anna lahjoja velvollisuudesta vaan halusta, ja lämmin mieli säilyy koko joulun, ei ole turhia riitoja, kuka voi istua kenen vieressä tai kuka nyt mokaa jotain.. Ihan hyvä joulu vieteään keskenämme, tottakai lasten kumppanit tulevat myös, mutta heiltä ei lahjoja tarvitse edes odottaa. Nuorilla rahat menee muuhunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi