Miten saada mies välillä pelkäämään menettäneensä minut?
Kommentit (7)
Parisuhde ei ole lasten leikkejä vaan rehellisyyttä ja arvostusta. Jumankauta, oletko 15-vuotias?
Parasta on, että alat huolehtimaan paremmin itsestäsi, teet jotain uutta itseäsi kiinnostavaa kodin ulkopuolella ja olet ystävällinen, hymyileväinen ja onnellinen. Annat sen näkyä uloskin päin, että olet tyytyväinen itseesi. Jos mies kysyy, että " mikä sinuun on mennyt kun olet yhtäkkiä yhtä aurinkoa" , niin vastaat vaan, että " olen löytänyt itseni ja se tuntuu hyvältä" . Ja uteluihin mahdollisesta suhteesta rehellisesti että " ei minulla ole mitään suhdetta" .
Esim. jos mies on lähdössä jonnekin ja normaalisti et ilahtuisi siitä, sanot vain hymyilevänä hänelle (hänen kertoessaan menostaan) " Kiva juttu kulta! Pidä hauskaa! Minulla olikin jo muita suunnitelmia siksi ajaksi."
Ja kun puhelimesi soi, menet toiseen huoneeseen vastaavaan siihen ja puhut erittäin iloiseen tyyliin (+naurahdukset!) ja et ilmaise kuka puhelimessa on. Jos miehesi kysyy kuka soitti, kysyt miksi kysyy (kun ei ennenkään ole kysynyt/oletko tilivelvollinen hänelle joka puhelusta tms.)
Lisäksi voit myös vastata ympäri pyöreästi jos miehesi kysyy menoistasi, esim. " Kiertelemään kauppoja tai jonnekin, en tiedä vielä tarkasti." tai " Mennään tyttöjen kanssa kahville... En minä vielä tiedä ketkä kaikki sinne tulevat!"
Ja muista erityisesti tuo iloisuus ja energisyys! Miehesi huomaa samantien muutoksen käytöksessäsi. Aika varmasti kuvittelee sinun löytäneen jonkun toisen ja alkaa huomioimaan sinua paljon paremmin.
Meillä ainakin toimi (ei siis ollut mitään pettämistä tai muutakaan taustalla) kun aloin vain keskittyä omiin juttuihini ja hieman annoin aihetta miettiä menojani jne.
enemmän pitkässä parisuhteessa oleville ja yhdessä asuneille.
tietää arvatakseen, että pitkäikäinen se ei ainakaan tule olemaan.
tuolla menolla onkin parempi pysyä eri osoitteissa ja odotella, että kumpikin kasvaa vähän aikuisemmaksi.
Käytös on välillä vaan niin lapsellista, leikkii suorastaan tunteillani. Jospa herätys auttaisi? Kosto elää siis, mutta miten?