Onko kukaan pyytänyt korvausta kosteussuojapuvun pilaamisesta päiväkodissa?
Eli ovat laittaneet puvun kuivauskaappiin, sillä seuraksella, että puku meni piloille? Voiko hakea korvausta?
Kommentit (47)
Niin, tätähän minä en varmaan ole ymmärtänyt.
Eikö teistä ole outoa, että on ajauduttu tilanteeseen, että lapset ja vanhemmat ovat yhdessä 2 ja puoli tuntia päivässä? Minusta se kuulostaa paljon pahemmalta ongelmalta kuin tämä kosteussuojahaalareiden sopivuus päiväkotiin.
Jos työmatka kestää 30 min ja työpäivä on 8 tuntia, lapsi on hoidossa 9 tuntia. Lapsi on viety tarhaan klo 8. Lapsi ehkä herää klo 6:30, siinä ois jo 11 tuntia unta. Aamu ollaan yhdessä ja iltakin.
Mutta usein näkee että perheessä ei ole rahasta kiinni, ei vaan viitsitä satsata lasten vaatteisiin. Ja väitän kyllä että melko lailla hyvin niitä alesta saa jos viitsii vähän katella... Olen pk:ssa töissä ja meillä ne helpottavat arkea siinä mielessä että nolla kelillä tai muutama aste lämpimällä ei tartte laittaa kuravaatteita kun on kosteuden pitävät vaatteet. Meillä täällä on lunta maassa... Kuravaatteita toki tarttee jos keli on todella kurainen ja likaava. Tänä talvena varsinkin Goret ja tecit on ollu käteviä.
ja kosteussuojakamat, kaikki ne, kestävät kyllä viileän tai 30 asteen puhalluksen. terveisin hoitaja päiväkodista joka laittaa aina kaikki lasten kamat kuivariin.
olen päiväkodissa töissä ja KYLLÄ TUNNISTAN vaatteesta heti saako sen laittaa kuivuriin!!! Ei siinä tartte tihrustaa mitään, ne oppii muistamaan!
TEC-vaatteet HELPOTTAA suunnattomasti pk:n arkea. Mielestäni pk On korvausvelvollinen, jos pilaa jonkun vaatteen!
-lastenhoitaja
Jättäkää ne sikaihanat Ticketit ja Legot kotipuvuiksi. Ne eivät sovi päiväkotiin.