Hyvä meikkivoide kuivalle/herkälle iholle?
Tiedän,ei kuulu tälle palstalle...mutta kysyn kuitenkin :)
Hakusessa olisi kevyt meikkivoide kuivalle iholle.Olen käyttänyt Lancomen sävyttävää päivävoidetta (arkena), iltamenoihin haluaisin hankkia meikkivoiteen...en ole meikkivoidetta käyttänyt ikuisuuksiin,vaihtoehtoja löytyy...osaatteko suositella jotain tiettyä?
Kiitos ja kummarrus :)
Kommentit (3)
Apteekissa myytävä Lieracin sävyttävä päivävoide on ollut ainakin minulle näin talvisaikaan hyvä. Mulla on kyllä todella herkkä iho, mutta tuo on sopinut ihan päivittäiseen käyttöön. Ja mielestäni on riittävän peittävä myös iltameikkiin.
Lancomeen tutustunut ja jos se sopii ihollesi, miksi et kokeilisi saman valmistajan Color Id:tä?
Minulla ainakin toiminut tosi hyvin. Ihoni ei ole kovin herkkä, mutta sitäkin kuivempi.
Color Id levittyy tosi kivasti ja on kestävä.
Kuivaihoisen on kiinnitettävä erityistä huomiota ihon kuorintaan ja kostutukseen ennen iltameikin tekoa.
Muutoin " hiekkapaperi" kuultaa läpi, ennemmin tai myöhemmin.
Kempparista voisit kysellä kokeilua, niin ei tarvi ostaa koko purkkia, jos ei vaikka sovikaan...
Kaikkien meikkivoiteiden äiti on Blascon pyöreässä rasiassa. Levitetään meikkisienellä, ja värivalikoimaa on niin punertavalle kuin kellertävällekin iholle. Muistaakseeni oma sarjansa on myös hankalammille tyypeille, esim. couperosa-iho. Takaan, ettet halua tätä kokeiltuasi käyttää enää muuta! Hinta ei ole halpa, mutta ainakin minulla yksi purkki kestää ainakin vuoden joka päivä käytettynä.
Sori nyt tämä hype asian vierestä :)