Olenko TOIVOTON läski 164cm ja 97kg? Ja haluaisimme vielä kolmannen lapsenkin tänne läskivuoren alle ;-)
Kommentit (49)
ei pitäisi siirtää missään nimessä eteenpäin. Toivottavasti lapsesi ei jatka sukua kun noin heikkoa sukua ovat.
Eli joulusta asti olen itseäni yrittänyt pienentää (painonvartijoiden pistesysteemillä). 6kiloa olen pois saanut, eli silloin painoin 103kg. Voin hyvin ja olen terve, mutta kilot vaikuttavat varmasti siihen raskaaksi tulemiseen PCO:n lisäksi. JA täytyy myöntää, että minulla vaikuttavat myös itsetuntoon. Mieheni kyllä rakastaa minua tällaisenakin.
Elikkä kiitokset kannustavista viesteistä, ja pahoittelut heille, joiden mielestä olen toivoton kiloineni...
Terkuin vauvakuumeinen ap
Mutta minä laihduttaisin ennen raskautta itseni vuoksi. painan n. 45 kiloa vähemmän kuin ap ja silti olo oli äärimmäisen tukala n. 14 raskauskilon kanssa.
Neuvolassa sanottiin ettei paino saa nousta raskausaikana juuri ollenkaan ja ei noussut kuin 2 kg, joten synnytyksen jälkeen painoin neljä kiloa vähemmän kuin raskauden alussa.
Minun kokemuksen mukaan ei mitään ongelmaa. Lapsi syntyi ajallaan 40+0 ja synnytys käynnistyi itsestään.
Pidin huolen ettei paino noussut imetysaikaan.
Onnea raskauteen!
ja vasta sitten ryhtyisin toimiin vauvahaaveen suhteen :)
Vähän samassa jamassa olen itsekin (ja dieetillä).
Haluan saavuttaa normaalipainon ennen uuden raskauden yrittämistä. 8 kg pitäisi vielä saada pois.
Miten voi naiset olla pahasuisia toisilleen. Kotoaan ne lapset kielenkäyttönsä oppii joten ilkeilyiden jatkumo on taattua myös tulevaisuudessa. Koulukiusaaminen ei tällä menolla poistu koskaan.
Lisään ettei minulla ollut raskaudiabetestä, verenpainetta kylläkin mutta se tuli silloin kun painoin 57 kg ja on sukurasitteena edelleen. Lääkitys verenpaineeseen oli jo ennen raskautta sekä raskauden aikana ja sen jälkeen.
Turvallisia verenpainelääkkeitä on olemassa myös raskaana oleville ja imettäville.
Nyt on painonpudotus meneillään ja olen iloinen onnistumisestani. Miehelle olen kelvannut monen kokoisena ja painoni ei ole vaikuttanut rakkauden ja seksin määrään, niitä on aina ollut riittävästi. Voin sanoa että meillä on hyvä seksielämä ollut aina. Kumpikin tekee aloitteita ja liitossamme ei torjuta toista. Himoitsemme toisiamme edelleen.
Olisi surullista jos kumppani ei olisi kiinnostunut muusta kuin ulkonäöstäni, suhde olisi kovin pinnallinen.
On arvokasta kasvattaa jälkeläisensä suvaitsevuuteen kaikkia kohtaan ihonväristä, kansallisuudesta ja ihmisen koosta riippumatta.
166cm ja 98kg raskauden alussa ja raskauden lopussa 110 kg. Eikä mitään ongelmia. Riippuu ihmisestä ja monesta muustakin seikasta kuin painosta.
Itse raskautuminen vaan on ylipainoisilla usein vaikeampaa kuin muilla, raskaus sinällään ei välttämättä ole ollenkaan sen vaikeampi.
On riskit komplikaatioihin synnytyksessä ja raskausajan sairauksissa moninkertaiset. Samoin syntyvällä vauvalla.
Se, että omalla kohdallasi tai naapurin rouvalla on kaikki sujunut hyvin, ei tarkoita, että asiat aina sujuu hyvin.
TILASTOT EIVÄT VALEHTELE
Mä olen se, jolla rv 29 menossa samoilla kiloilla, ja vieläolen kilon lähtöpainosta miinuksella.
Raskaudet ja synnytykset menneet tähän asti paremmin kuin hyvin. JOten miksi sitä tässä itseään ruoskimaan.