Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko TOIVOTON läski 164cm ja 97kg? Ja haluaisimme vielä kolmannen lapsenkin tänne läskivuoren alle ;-)

Vierailija
21.02.2008 |

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietikää sitä kun auotte päätänne ihmisten painosta!

Vierailija
22/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sitten (ton yhden aivokääpiön eli nro 17 mielestä) on pervoo tai muuta niin sit on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestämisestä. By the way. Joillain miehillä on läskifetissi, eli heillä seisoo jo ihan sen takia, että edessä on valtava laardikasa.

ierailija:

Ajatteletko sinä elämää vain painon ja ulkonäön kautta? Sinun tulisi hävetä, olet kuvottavan pinnallinen ja lapsista ei voi tulla kovin järkeviä jos äitikin on tuollainen.

Tiesithän ettei rakkaus katso kiloja? Kun rakastaa toista niin toinen kyllä näyttää kauniilta. Miten kuvittelet että miehillä seisoo ruman naisen kanssa? Ai siksikö että se nyt on laiha niin alkaa seisomaan/haluttamaan? Voi jösses sentään!

Minulla on ylipainoa n. 80kg, eipä ole koskaan ollut ongelmia miehien seisokin kanssa. Nykyiselläkin miehellä alkaa usein seisomaan pelkästään siitä että makoilee lähelläni, tuntee sen läheisyyden ja rakkauden. Ja mieheni on hyvinkin komea, nuori ja viriili. ;) Kuin myös edelliset mieheni.

Ja ei, lapseni eivät minua häpeä. Ymmärtävät että jokainen ihminen on erillainen. Millainen maailma olisikaan jos kaikki olisivat samasta muotista.

Sinä sen sijaan voisit miettiä että jos sairastut ja joudut vaikka rullatuoliin, sinun lapsesi varmaan häpeävät sinua.. He kun eivät opi koskaan kunnioittamaan erillaisuutta.

Vierailija
24/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten jos lapsenne lihoo? Haukut lasta ja mollaat? Sitten itket kun lapsi syö ja oksentaa tai mahd. kuolee masennuksen ja syömishäiriöden takia? Sinähän olet ihana ihminen. :/ Säälin lapsiasi, tuollainen hirviö kasvattamassa.

Ja ihan tiedoksi niitä läski fetissi miehiä on todella vähän. Mieheni ei kiihotu läskeistäni vaan minusta, siitä mitä olen ihmisenä. Kosketus, katse, hellyys---se kiihottaa. Ei läski tai laihuus tai edes kauneus.

Kasva hyvä nainen, opi, ajattele.

Vierailija
25/49 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso valhe, emävalhe ja tilasto?

Vierailija
26/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) voi tulla, itse olen tullut kolme kertaa heti kun on yritetty

B) Kun on painoa paljon, ei raskauskiloja välttämättä tule yhtään.

T: Se rv 28 ja -1 kg tällä hetkellä

Vierailija:

kun on noin paljon ylipainoa? Luulisi että vaikuttaa epäedullisesti.

Oletko yrittänyt raskautta? Jos olet eikä onnistu, ehkä ylipaino este

Eikö itsesi jo paha olla ja raskaudessahan tulee vähintään se 12-15kg,

monilla jopa 20-25 kg

Vierailija
27/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kestä sitä tosiasiaa, että lihavalla voi olla asiat elämässään paremmin kuin laihalla. Mutta ei se ole sun syysi, sitähän kaikkialta yritetään toitottaa, ja jos ei ole tarpeeksi älyllä siunattu, ei osaa tuollaisia yksinkertaisuuksia edes kyseenalaistaa.

Mutta sanonpahan vaan, että on aikamoinen karhunpalvelus opettaa lapsiaan halveksumaan jotain fyysisiä ominaisuuksia tms. katsos juuri se sinun laskeillä peloteltu lapsesikin voi sairastua esim. syömishäiriöön ja paisua suureksi. Tietysti nyt toteat (kuten älykkään äidin kuuluukin) että sitten häpeät lastasi ja heivaat hänet elämästäsi, mutta joka tapauksessa lapsesi tulee aina tietämään suhtautumisesi hänen vartaloonsa, ja tietämään sydämessään, että sinä et rakasta häntä sellaisena kuin hän on.

Ja By the way, jotkut miehet on kaappihomoja ja nussii sen takia miehen näköisiä lautoja naisia.

Vierailija:

järjestämisestä. By the way. Joillain miehillä on läskifetissi, eli heillä seisoo jo ihan sen takia, että edessä on valtava laardikasa.

ierailija:

Ajatteletko sinä elämää vain painon ja ulkonäön kautta? Sinun tulisi hävetä, olet kuvottavan pinnallinen ja lapsista ei voi tulla kovin järkeviä jos äitikin on tuollainen.

Tiesithän ettei rakkaus katso kiloja? Kun rakastaa toista niin toinen kyllä näyttää kauniilta. Miten kuvittelet että miehillä seisoo ruman naisen kanssa? Ai siksikö että se nyt on laiha niin alkaa seisomaan/haluttamaan? Voi jösses sentään!

Minulla on ylipainoa n. 80kg, eipä ole koskaan ollut ongelmia miehien seisokin kanssa. Nykyiselläkin miehellä alkaa usein seisomaan pelkästään siitä että makoilee lähelläni, tuntee sen läheisyyden ja rakkauden. Ja mieheni on hyvinkin komea, nuori ja viriili. ;) Kuin myös edelliset mieheni.

Ja ei, lapseni eivät minua häpeä. Ymmärtävät että jokainen ihminen on erillainen. Millainen maailma olisikaan jos kaikki olisivat samasta muotista.

Sinä sen sijaan voisit miettiä että jos sairastut ja joudut vaikka rullatuoliin, sinun lapsesi varmaan häpeävät sinua.. He kun eivät opi koskaan kunnioittamaan erillaisuutta.

Vierailija
28/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni ihan jostain muusta kuin tiukasta kropasta? Ok, ei se mikään miinus ole, jos on vartalo kuosissa, mutta ei se myöskään mitään takaa.

Mietipä sitä, että ehkä ne lihavien naisten miehet rakastaa puolisoitaan todella sellaisina ihmisinä, mitä nämä naiset ovat, eivät jonain kuorina jotka heitetään pois, kun ne rapistuu eikä enää miellytä.

Sääliksi käy ihmiset, jotka puolisonsa ulkonäön perusteella valitsee.

Vierailija:

No en mä varmaan kellekään lihavalle ystävälleni sanois että ootpa karsea. Mutta totuus on että lapset kyllä varmasti joutuvat kiusatuiksi, koska äiti on läski. Jo päiväkoti-ikäiset arvostelevat tosi rumasti kavereiden vanhempia.

Ja se mitä sanoin panemisesta: en oikeesti ymmärrä miten jotkut miehet pitävät lihavia naisia haluttavina, koska moni itsestään huolta pitävä ja fiksu normaalipainoinenkaan ei ole miesten mieleen....

Vierailija
29/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
30/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäs sitten jos lapsenne lihoo? Haukut lasta ja mollaat? Sitten itket kun lapsi syö ja oksentaa tai mahd. kuolee masennuksen ja syömishäiriöden takia? Sinähän olet ihana ihminen. :/ Säälin lapsiasi, tuollainen hirviö kasvattamassa.

Ja ihan tiedoksi niitä läski fetissi miehiä on todella vähän. Mieheni ei kiihotu läskeistäni vaan minusta, siitä mitä olen ihmisenä. Kosketus, katse, hellyys---se kiihottaa. Ei läski tai laihuus tai edes kauneus.

Vierailija
31/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapsellesi suvaitsevaisuutta hieman, älä hirveästi mollaa lihavia, voi aiheuttaa lapselle myöhemmin anoreksiaa, jos teet lihavuudesta peikon.

Hoikka äiti

Vierailija
32/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne jne. kun sä vaan opetat sen niin hyvin?

Että voi ihminen olla naiivi... Mutta sehän nyt on tullut jo viesteistäsi ilmi aiemminkin.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
33/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä painoin 106kg. Tein itselleni selväksi että koska lapset tehty niin 15 vuoden liikakiloistakin on nyt päästävä. Ei ole mitään tekosyytä ylipainolle. Nyt reilu vuosi kuopuksen syntymästä vaaka näyttää 65kg ja tarkoitus on saada vielä viitisen kiloa pois. Itseinho on poissa ja vihdoinkin näytän hyvältä! Ja samaa on sanonut liki jokainen joka minut tuntee! Eli kyllä niistä kiloista eroon pääsee jos haluaa :)

Vierailija
34/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavuudesta ja heitä avoimesti halveksii, lapsi voi herkästi alkaa kiusaamaan lihavia ja tarkkailemaan painoaan. Mutta tuskin niin käy.

Vierailija
35/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos teitä lihavia helpottaa, niin opetan kyllä lapsiani arvostamaan ihmisiä ja kerron, että lihavat ovat yhtä arvokkaita ihmisiä. En vain halua lapsilleni huonoja elintapoja liikaa ja ainakin he osaavat syödä terveellisesti ja monipuolisesti! Sorry vaan etten halua itseäni tai perhettäni ylipainoisiksi t: 37

Vierailija:

lihavuudesta ja heitä avoimesti halveksii, lapsi voi herkästi alkaa kiusaamaan lihavia ja tarkkailemaan painoaan. Mutta tuskin niin käy.

Vierailija
36/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain pudotettua raskauksista kertyneen ylipainon vuodessa.

20kg lähti,samoin huono olo,väsymys ja itsetunto nousi kohisten.

Kyllä se painonpudotus kannattaa,OIKEASTI!!

Vierailija
37/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin lapsena vaikka elimme köyhyys rajalla. Syötiin vaan puuroa ja halpoja keittoja. Herkkua oli kun saatiin kerran viikossa vanilja jäätelöä pala. Silti olin ylipainoinen. Sitten kun rahaa tuli niin alettaa saamaan salaattia, lihaa, kanaa, kalaa jne. Lihoin vielä enemmän vaikka ruokamäärät eivät todellakaan ollut isoja kun ruoka piti jakaa 6hengen kesken..

Joten ei se terveellinen tai vähäinenkään ruoka aina auta pitämään lasta hoikkana. Minä olen vieläkin lihava vaikka liikun ja syön todella niukasti. Herkuttelen n. kerran-kaksi kuukaudessa. Epäterveellistä ruokaa et meidän jääkaapista löydä. Joten minusta opetat lapsillesi todella väärin. Kaikki lihavat eivät suinkaan ole lihoneet syömällä herkkuja, terveellinenkin ruoka voi lihottaa jos sitä syö liikaa. Sairaudet voi lihottaa, liikkumattomuus voi lihottaa. Lääkkeet voi lihottaa, mielialat voi lihottaa, hormoonit voi lihottaa......

Vierailija
38/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä syy ei ole heissä itsessään.." kun ne on ne hormoonit jne..

Vierailija
39/49 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanpituinen ja läkähtyisin jos saisin yli 30 kiloo läsää lisää..

Vierailija
40/49 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on ennestään ja nyt siis kolmas tulossa. Toki olisi ollut fiksua, jos olisin yrittänyt alentaa painoa ennen raskautta, mutta näin se nyt vaan menee.. Olen lihonut tosi nopeaan lisää tässä vuoden aikana, työstressi on ihan tautinen, en vaan ole jaksanut huolehtia itsestäni ja alkoholikin maistui kummasti syksyn aikana..

Nyt kun alkoholi jäi pois, samoin huonot hiilarit tyystin, luulen, että kilot pysyvät suunnilleen hanskassa raskausaikana. Olen vilpittömän onnellinen olotilastani, tuskin maltan odottaa, että saan jäädä äitiyslomalle pois oravanpyörästä vähäksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi