Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuorotyö ja raskaus

20.02.2008 |

Olisiko kenelläkään kokemusta vuorotyön tekemisestä raskausaikana? Kuinka pitkälle raskautta olette jaksaneet?Eikös tätä asiaa koske jonkin sortin suosituskin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuva kolmivuorotyö, nopeakiertoinen. Oon nyt viikolla 24, vuorotyötä tehnyt toistakymmentä vuotta. Yövuorot olleet enemmän tai vähemmän hankalia koko ajan, väsyttää, joka aiheuttaa pahoinvointia ja närästystä, pahoinvointi aiheuttaa närästystä, närästys aiheuttaa pahoinvointia... oravanpyörä. Palautuminen koko ajan vaikeampaa. Muuten nukun 8-9 tuntia kuin tukki, mutta yövuoron jälkeen kolme tuntia; sillä ei paljon juhlita... Nyt tuli yövuoroissa sitten jo kipuja, joten ne on nyt mun osalta tehty. Aamut ja illat menee suht hyvin.

Vierailija
2/3 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alussa mietin lähinnä sitä, miten jaksaa tämän väsymyksen ja etomisen kanssa ja kun pissallekkin pitäisi päästä hieman useammin. Pomollekkaan ei vielä viitsisi kertoa, joten ei nyt oikein tiedä mitä tehdä...

G rv9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3-vuorotyö ja yövuorot olivat kaikista raskaimpia raskausaikana. Muuten en ole kärsinyt pahoinvoinnista raskausaikana, mutta juuri yövuorojen aikaan, varsinkin toisessa yössä oli paha olla ja öitten jälkeen olo oli todella huono. Muut vuorot sopivat hyvin eikä ollut mitään helpotusta. Itse sain sovittua esimiehen kanssa että teen yhden yön kerrallaan ja lopulta jätti kokonaan pois. Kannattaa kyllä suoraan puhua esimiehelle jos tulee ongelmia jaksamisen kanssa ja tietysti neuvolassa myös. Töissä jaksoin olla lomaan asti.