Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan elämän pieniä, mutta ärsyttäviä asioita!

Vierailija
20.02.2008 |

Eli ärsyttävät asiat pinoon!

Mää aloitan, josko vaikka helpottaisi. :)

Radion kuulumattomuus ja kehnot korvakuulokkeet.

- Kuuntelen radiota kännykällä työmatkoillani ja todella usein kanavat vain rätisevät tai eivät kuulu ollenkaan. Myös Nokian kuulokkeet ovat hirveät - temppuilevat usein, kuten itse asiassa puhelinkin.

Sanomalehdet.

- Miksi oi miksi aamulehdet ovat sellaisia valtavia paperikasoja, joita ei saa levitettyä mihinkään ja ovat mahdottomia lukea. Voisivat tehdä kompaktimman paketin niistäkin.

Tuleeko muille mieleen mitään ärsytyksiä?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa siinä nyt sitten vaihtaa enää paikkaa, kun joku änkeytyy viereen?

Mutta miksi lipunmyyjä ei voi hajauttaa?

Vierailija
2/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä morjens, kiva kun ketju on jo näin pitkä! :)

Mua ärsyttää myös huonotuuliset ihmiset, jotka purkavat tuultansa muihin, myös aivan vieraisiin ihmisiin. Voi kääk. .__.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräät taloyhtiön asukkaat eivät jaksa kävellä parkkipaikalta vaan ajavat autonsa aina oven eteen muiden tukkeeksi (ja säilyttävät monesti yölläkin autoaan siinä)

Vaikka kuinka imuroisi ja vielä tomumopilla puhdistaisi lattiat niin silti pölypalleroilta pyörii jostain lattialle

Vierailija
4/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset, jotka eivät tiedä Helsingin sanomattomista säännöistä mitään (esim. jonotus, tien ylittäminen, tietynlainen käytös) ja käyttäytyvät kuin idiootit. Joka paikassa jäävät jumiin, huutavat kovalla äänellä ja pällistelevät KAIKKEA.

Mummot, jotka menevät metroasemalla HISSIN JONOON, vaikka pääsisivät aivan hyvin liukuportaista, jotka ovat lisäksi lähempänä. Siinä onkin sitten kiva muodostaa jonoa viidentoista muun mamman kanssa, kun puolet jonosta koostuu mummoista, jotka häpeättömästi tunkevat hissiin vaikka liikkuminen näyttää sujuvan ihan hyvin..!

Ulkomaalaiset, jotka huudattavat musiikkia jne. julkisissa kulkuvälineissä ja mölöttävät kännykkäänsä niin lujaa, että yleensä sikeäuninen vauva herää. Prkle!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengariin, hengarissa jne.

Vierailija
6/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulisi aika maksaa tai nostaa käteistä, säästä ja vallitsevista olosuhteista huolimatta hän alkaa vasta siinä vaiheessa etsiä vilpittömän yllättyneenä lompakkoaan. Aikaa siihen siis olisi ollut runsain mitoin, mutta ei, ei se voi olla niin helppoa... Ja kun sitten vielä pitäisi päättää maksu/nostokortista ja tilistä ja etsiä se kyseisen kaupan bonuskortti ja ties mitä muuta hankalaa...

Vierailija
7/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän jäädessä sänkyyn ne pirulaiset laittavat ovenkin perässä kiinni ja äijä saa maata vuoteessa tuntitolkulla ilman että lapset muistavat häntä olevankaan..

Vierailija
8/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairautta koskevat epäilyt ja yksityiskohdat ' kuuden hengen yksiössä' kaikkien kuullen, ylimielisesti ja ERITTÄIN äänekkäästi. Mieluiten mukana on tietysti joukko finninaamaisia lääkärikanditaatteja kuulemassa tuon puolijumalan mahtavaa ääntä ja -heh- loistavia mielipiteitä. Tarkoitus on lienee nolata potilas.

Vierailija
9/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä asioita:Vierailija:

- Kun haen kakaroita päiväkodista, kaksivuotias vetää räkaraivareita

- lasten (3kpl) on _aina_ pakko tapella kuka pääsee ensimmäisenä ovesta sisään

- aina kun olen pessyt vessan lavuaarin, mies ajaa partansa ja jättää partakarvan paloja lavuaariin

- kukaan muu perheenjäsenistä ei laita uutta vessapaperirullaa

loppuneen vessapaperin tilalle

- mies ei ikinä muista ottaa kännykkää mukaan kun menee kauppaan

- ihmiset varaa laukuilleen istumapaikkaa ruuhkajunissa ja busseissa

- mies ottaa paskalla käydessään vessapaperirullan pois ja laittaa sen sellaiseen paikkaan mistä minä en yllä siihen kun seuraavan kerran käyn vessassa

itara anoppi ostaa alesta sekunalakanoita lahjaksi ja jättää lahjoihin punaiset ale-tarralaput

-ratikassa haisee aina viina, kusi ja paska

Vierailija
10/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on jätkäporukalla pelaamassa, käytös puhelimessa on kuin 15-vuotiaalla pojalla ja äo vähenee n. puolella. Jätti kertomatta minulle yhden oleellisen seikan tämän päivän touhuistaan ja kun sain tietää, kysyi " mitä sillä on välii" mukamas coolisti. ÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....

Vierailija
11/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanovat " kiitti" kiitoksen sijasta. Että särähtää korvaan pahasti.

Vierailija
12/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteet roikkuvat henkarissa. Herne nenään menee jos joku roikottaa ulsteriaan hengarissa :-//

Vierailija
13/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää oikeasti aivan liian kovaa puhelimeen puhuvat henkilöt bussissa, usein keski-ikäisiä ++. Ärsyttää myös fiinit rouvat, jotka mulkoilevat todella pahasti, vaikka vaan nopeasti ja hiljaa puhut itse puhelimeen.

Vierailija
14/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ärsyttää kannettavani hiiri, joka itsekseen klikkailee joka paikkaan ja tekee kirjoittamisesta hankalaa! AAARRRGGHHHH!!!!!

Vierailija
15/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun oikein asettautuu sohvalle peiton alle että voi käydä nukkumaan niin aivan varmasti silloin soi puhelin tai poika herää unilta. Tai joku iso valo on jäänyt päälle ja häikäisee ettei tv:n katselusta tule mitään ja on noustava.

Ja se kun puhutaan miehen kanssa jostain niin sillä soi aina puhelin kesken kaiken.

Inhoan myös sitä kun jään aina paidan hihasta ovenripaan kiinni.

ja se kun aina asiakaspalvelijat valittaa ärsyttävistä asiakkaista niin osaa me myyjätkin. Olen aivan taatusti helppo ja kohtelias asiakas mutta myyjälle taitaa olla ihan liikaa jos tervehtii kiittää ja sanoo heipat vielä lähtiessä.

Vierailija
16/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lehmä uutta veräjää sairauteni takia. Yritän fanaattisesti hokea mielessäni että juu, paranen kyllä, mutta silti nuo möllistelijät ja muut sekopäät ottaa hermoon....

Vierailija
17/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tää kämppä on aina sotkunen ja se et oon niin laiska siivoomaan

Ärsyttää kun pitää kyädä kaupassa, ei millään jaksais

Ärsyttää kun hinnat nousi

Ärsyttää tää loskatalvi

Ärsyttää kun lapsi ei ikinä nuku kunnolla kun mun miesystävä on kylässä

Ja sille leffassakävijälle: Mä oon ainakin täällä oman kaupunkini finnkinossa tottunu, et paikan saa itse valita. Jos ei valitse, niin sit se pistää parhaalle vapaana olevalle paikalle. Siellä koneella on niillä tiedot että mitkä paikat on parhaat ja ne täytetään

Vierailija
18/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös: työpaikalla käytävissä kävelevät miespuoliset kollegat jotka VIHELTELEVÄT kävellessään.. !! Argh! Ylipäätään viheltely kuulostaa todella kököltä, ja miksi oi miksi nää miehet, jotka sitä harrastaa, on aina poikkeuksetta sellaisia, jotka vielä viheltää PIELEEN??

(kiitos kun sai purkaa).

Vierailija
19/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen paljon tämä ärsyttää, jos olet itse alkuraskaana.

Vierailija
20/64 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhelimen kuulokkeiden liian suuret napit. Ne ei mahdu mun korviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi