Christiania, Kööpenhamina.
Mietitään tässä jos lähtisimme pitkäksi viikonlopuksi Köpikseen, mukaan minä, mies ja lapset 3 ja 4-vuotiaat.
Kööpenhamina on osittain tuttu vuosien takaisten Interrailien ja Roskilden reissujen kautta, viimeeksi olen siellä käynyt vissiin 1995.
Onkos tuosta Chrisusta kenelläkään tuoreita kokemuksia? Ihastuin paikkaan, voiko sinne vieläkin mennä päiväsaikaan kävelemään, onko kahviloita, taidenäyttelyitä yms?
Kun eikö koko vapaakaupunki ole uhattuna ollut viime aikoina, siellähän mellakoitiin taannoin.
On niin symppis paikka kauniine taloineen, lukemattomine koirineen ja ihastuttavine ihmisineen.
Kiitos jos jollain tuoreempaa kokemusta paikasta.
Kommentit (4)
Vierailija:
Mietitään tässä jos lähtisimme pitkäksi viikonlopuksi Köpikseen, mukaan minä, mies ja lapset 3 ja 4-vuotiaat.
Kööpenhamina on osittain tuttu vuosien takaisten Interrailien ja Roskilden reissujen kautta, viimeeksi olen siellä käynyt vissiin 1995.
Onkos tuosta Chrisusta kenelläkään tuoreita kokemuksia? Ihastuin paikkaan, voiko sinne vieläkin mennä päiväsaikaan kävelemään, onko kahviloita, taidenäyttelyitä yms?
Kun eikö koko vapaakaupunki ole uhattuna ollut viime aikoina, siellähän mellakoitiin taannoin.On niin symppis paikka kauniine taloineen, lukemattomine koirineen ja ihastuttavine ihmisineen.
Kiitos jos jollain tuoreempaa kokemusta paikasta.
Siellähän on vaikka mitä. Onhan siellä niitä kivikautisia hippejäkin, mutta mitä sitten? Lapset nyt tuskin kiinnittävät huomiota jos joku pikkupöllyissä siellä kävelee. Parempi sekin kuin katsella humalaisia örveltäjiä Helsingin kaduilla.
Köpis on kiva paikka, lasten kanssa mekin ollaan reissattu siellä. Asuttu tuttavaperheen kanssa, joten hotelleista ei ole tietoa.
Mut sittemminhän oli ne mellakat jne, oisko sulkautunut. Etkö netistä löydä?