Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut on laitettu hoitoon 9kk ikäisenä ja vieläkin kärsin siitä :(

Vierailija
20.02.2008 |

Olen käynyt kovaa kamppailua elämässäni, koska minut on laitettu hoitoon ollessani vain 9kk ikäinen vauva!

Oi äiti, kuinka sinä saatoit laittaa minut hoitoon niin pienenä?? :' ( Kyynel kohoaa taas silmään, kun edes ajattelen asiaa, tekee niin kipeää :' (

Miten voisin jatkaa elämääni eteenpäin tämä raskas taakka kannettavanani? Kuinka koskaan pääsen ylös täältä pohjalta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap parkaa.

Vierailija
2/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe provosoida ihmisiä tällä palstalla.=D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdessäni unessa lastentarhanopettajani kasvot. Ei ole meille 70-luvun lapsille annettu minkäänlaisia mahdollisuuksia.

Vierailija
4/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan näkyy myöhemmin, turha sanoa

Vierailija
5/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako minun mennä enää elämässä eteenpäin? Sen takia äitini ei varmaan äsken vastannut puhelimeen, olen vieraantunut äidistäni. Apua!!!!

Vierailija
6/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vajaat 2kk kun makoilin lasten seimirivistössä toisten vauvojen kanssa sillä aikaa kun äiti ja isä töissä oli... ja ruuakskin saatiin vaan lehmänmaitoo johon sekotettiin jauhoja et sakenis vähän...

Vierailija
7/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte siis syyttää meidän äitejä, mitäs menivät itsekkäästi töihin ja laittoi meidät 3kk vanhana hoitoon. ;)

Vierailija
8/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ja sisarukseni on kaikki laitettu hoitoon muutaman kuukauden ikäisenä. Ihan tasapainoisia ihmisiä olemme kaikki ja meillä on erinomaisen läheiset välit vanhempiimme.

Vierailija:

kyllä se vaan näkyy myöhemmin, turha sanoa

Vierailija
9/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saattoikin niin ajattelemattomasti laittaa minut hoitoon ja lähteä itse tienaamaan leipää ja tekemään itselleen uraa. Eihän äidillä olisi edes ollut mitään oikeutta raskautua tilanteessa, jossa ei ollut säästöjä kolmen vuoden kotihoitoa varten.

Isäkin oli valittu niin huolimattomasti. Isän tulevat mielenterveysongelmat olisi tullut nähdä ennalta ja jättää koko lapsenteko sikseen.

Vierailija
10/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun provoilet tälläisellä aiheella.

Kiitos, kun todistit pointtini esimerkillä elävästä elämästä!

Vierailija
11/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun provoilet tälläisellä aiheella.

Kiitos, kun todistit pointtini esimerkillä elävästä elämästä!

" tunnekylmä" :) ei hyvää päivää!

Vierailija
12/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän äiti ei suostunut viemään minua hoitoon kun olin 6-v, ei kuitenkaan suostunut leikkimää tai lukemaan satuja mulle. yksin leikin ja tylsistyin. Voi äiti, minkä teit? En varmaa koskaa selviä tästä. Kehityin hitaampaa mitä toiset lapset. Koulu takkuili. Voi ei.

En kyllä suunnittele elämää eteenpäin, alanki tässä ihan päätoimisesti suremaan ja itkemää omaa lapsuuttani ja sen kurjuutta. Toivo on menetetty loppuelämäks. yhyyy

Vierailija
13/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk hoitoon, olen pilalla. Samoin on 2 ekaa lastani, Ranskassa syntyivät ja 3kk hoitoon. ovat täysin pilalla

Vierailija
14/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vei mut hoitoon, kun olin 3 kuukautta. Ei kuulemma edes tullut muut vaihtoehto mieleen. Menestykseni on ulkokultaista, olen saavuttanut paljon, mutta sisimmässäni odotan, koska se suuri romahdus tulee. Veikkaan, että ennen seuraavaa syntymäpäivää. Pakkohan sen joskus on tulla.

Kun on vielä tämä lisätrauma. Olen nähnyt, kun äiti ja isä (sanon heitä silti tällä nimellä, vaikka he laittoivat minut niin varhain hoitoon) juovat viiniä ruoan kanssa ja illanvietoissa.

Itkettää. Voi paska, taas yksi valtion näppis meni rikkkkkkk......

Vierailija
15/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoja minkä teki.

Vierailija
16/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin syytä siihen, mutta nyt se selvisi! Hänetkin on laitettu hoitoon 9kk iässä. Voi raukkaa! =)

Vierailija
17/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1974 kun mä olen syntynyt, oli äitiysloma kolmisen kuukautta.. Hoitotäti Ritva siis hoiti kolmen kk:n ikäsestä.

Oonkin miettinyt et miksi mun elämä on näin raskasta, mutta siitähän se johtuu. Hitto, ei voi äitiä edes syyllistää kun sekin otti ja kuoli. Senkin se varmaan teki ihan tahallaan mua kiusatakseen.

Vierailija
18/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritvakin jätti muhun pysyvät arvet! Hitto kun näen sen seuraavan kerran ni kyllä annan kuulua! PRKL kun pistää niin vihaks tollanen sadismi.

Vierailija
19/19 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää sulla! Meidänkin naapurissa Ritva heitteli meitä aina mädillä omenoilla. Ei kun se olikin Sirpa, mutta melkein kuitenkin Ritva.

Itkettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi