Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva pissahätä

20.02.2008 |

Odotan toista lasta rv35 ja mua on alkanut ärsyttää suunnattomasti että koko ajan pitäisi rampata vessassa kun rakko on ihan repeämäisillään. Öisinkään en pysty nukkumaan kahta tuntia pidempään (yleensä 1,5h on maksimi) käymättä vessassa. Ja kun sängystä nouseminen ja takaisin nukkumaan meneminen on jo aika hankalaa mahan takia niin ottaa päähän ravata vessassa n. 5 kertaa yössä. Ja sitten kun esikoinen vielä herättää muutaman kerran tämän päälle, niin eipä tule nukuttua kun lyhyitä pätkiä kerrallaan.

Esikoista odottaessa tuli kyllä käytyä tiheämmin vessassa, mutta silloin riitti kaksi kertaa yössä. Nyt olen yrittänyt rajoittaa tosi paljon juomista ilta-aikaan, mutta silti tuntuu että vietän enemmän aikaa vessareissuilla kuin sängyssä nukkumassa.

Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tosin kärsin yöllä enimmäkseen kroonisesta janosta... ja voisin juoda litratolkulla kylmää vettä. Se jano on niin hirveä, et oon ku joku narkomaani.. Mut siitähän luonnollisesti seuraa vessassa käyntiä, aivan turhan usein. Tympäisee aina ponnistaa ylös mahan kanssa mut eihä se uni tule uudelleen jos ei käy siellä pytyllä. Mulla onneksi ei vielä kukaan öisin herättämässä, ku ekaa odotan. Ja tuo jano johtuu varmaanki hormonien aikaansaamasta syljen koostumuksen muuttumisesta, niin oon kuullu et joilleki käy.

Vierailija
2/2 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva" istuu" rakonpäällä ja vessahätä on kokoajan. Sitten kun menet vessaan niin tuskin pieni tiraus tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla