tajuavatko naiset ollenkaan miten paljon miehensä pettävät ?
Tuli vain mieleen, kun itse olen sinkkuna ollut tässä jo kymmenisen vuotta lyhyitä suhteita lukuunottamatta. " se oikea" kyllä on hakusessa ollut, mutta niitä kun ei tuolta baareista ainakaan löydy.
Mutta baareissa kyllä on tullut ravattua tiuhaan tahtiin, sekä laivoilla yms. tapahtumissa. Ja 90% niistä illoista ovat varatut miehet tulleet iskemään. Ja vielä monet saman illan aikana.
Naiset tyytyväisenä odottelevat miestään baarista kotiin... samalla, kun miehet selostavat miten ovat " juuri eroamassa ja kotona menee niin huonosti..." (alkaa muuten oikein naurattamaan aina, kun tämän kuulen, niiiiin tuttua tarinaa miesten suusta)
Kommentit (13)
Ja sinun otantasi on baareista ja laivoista, joten materiaali on varmaan aika pettäväistä sorttia.
Puolet pettää, oli mies tai nainen.
Eurooppalaisittain suomalainen mies on jopa melko uskollinen, kun taas suomalainen nainen aika uskoton.
sanothan niille ukoille, että nyt kotiin vaimon ja lapsien luokse!
Vierailija:
Ja sinun otantasi on baareista ja laivoista, joten materiaali on varmaan aika pettäväistä sorttia.Puolet pettää, oli mies tai nainen.
Eurooppalaisittain suomalainen mies on jopa melko uskollinen, kun taas suomalainen nainen aika uskoton.
Minusta se on yksi ja sama. Jos mieheni pettäisi minua, niin minähän en sitä mitenkään pystyisi estämään. Sille pettämiselle olisi luultavasti myös jokin syy. Ehkä liittomme ei tyydyttäisi häntä tai hän ei olisi tarpeeksi kypsä tajuamaan, että onni on itse luotua eikä toisesta riippuvaista.
Summa summarum = en tarvitse pettävää miestä koska haluan mieheni olevan tosi mies joka kantaa vastuun itsestään eikä syyttele muita.
en mistään hinnasta olisi ukkomiehen kanssa, varsinkaan kun itse etsin itselleni sitä oikeaa, enkä mitään pettureita varattuja.
Niin ja on näitä pettureita tavattu muuallakin kuin vain noissa baareissa ja laivoilla. Esim. ihan kesämökillä tuttuni kaverina oli mies, jonka vaimo oli kotona pienen lapsen kanssa. Ja eipä aikaakaan, kun mies oli jo kimpussani...
Vierailija:
en mistään hinnasta olisi ukkomiehen kanssa, varsinkaan kun itse etsin itselleni sitä oikeaa, enkä mitään pettureita varattuja.Niin ja on näitä pettureita tavattu muuallakin kuin vain noissa baareissa ja laivoilla. Esim. ihan kesämökillä tuttuni kaverina oli mies, jonka vaimo oli kotona pienen lapsen kanssa. Ja eipä aikaakaan, kun mies oli jo kimpussani...
Oma mies ei tietääkseni petä ja mä en petä sitä. Se tieto riitttä mulle, ihan sama mulle mitä häntäheikkejä meidän naapuristossa asuu, se ei mua kiinnosta pätkääkään.
Jos on tavalla tai toisella " hutsahtava" , niin varmasti pillua tullaankin vonkaamaan. Jos vaikka astut baariin sisään, ja katsot " tarjontaa" miehen silmin, niin lienee varsin helppo rajata naiset " turha edes yrittää" " en osaa sanoa" " varma nakki" -kategorioihin.
Ja jos tietty juttu on mielessä, niin pettäjä mies valinnee kohteekseen sen, jonka määrittelee viimseiseen ryhmään kuuluvaksi.
Kannattaa myös huomioida se, että jos mies on mökillä (ryyppäämässä?) kun vaimo ja pieni lapsi ovat kotona, niin se kertonee jotain hänen arvomaailmastaan ja henkisestä iästään...?
Kaikille ei sovi isänä ja aviomiehenä olo, se on fakta. Eikä kaikista ole kotiäideiksi tai hyviksi vaimoiksi. On kuitenkin aika tympeää yleistää että kaikki miehet olisivat pettäjä-sikoja tmv.
Varsinkin lapsen syntyminen on omassa tuttavapiirissä muuttanut monia (sellaisia hulivilejäkin joiden kohdalla en olisi muutoksen olevan edes mahdolllinen!) miehiä, ja HYVÄÄN suuntaan:) Toki on niitäkin, jotka eivät ole ymmärtäneet, että avioliittolupaus ja lapsen saaminen tarkoittaa sitä, ettei voi elää niinkuin sitoutumaton poikamies...
niin lienee varsin helppo rajata naiset " turha edes yrittää" " en osaa sanoa" " varma nakki" -kategorioihin.
Mutta kukaan ei täälläkään " hehkuta" niitä miehiä jotka ei petä. Mä elin myös monta vuotta sinkkuna. Ja monesti olen törmännyt miehiin jotka ei naisiaan petä. Haluavat jutella ja istua iltaa, mainitsevat että heillä on nainen kotona ja ehkä lapsia. Kehuvat liittoaan jne. Ei sekään mitenkään harvinaista ole.
Yleisesti ottaen voisi sanoa, ettei pettävä mies osaa arvostaa naisia. Vaikka joitain naisia selvästi kiehtoo/imartelee se, että varattu mies vikittelee, mutta on itsensä aliarvioimista langeta moiseen.
Pettävä mies ei osaa rakastajaansa arvostaa sen enempää kun vaimoaan, hän näkee naiset saalituskohteina, ei tasavertaisina itsensä kanssa.
Toki on olemassa parisuhteita jotka tekevät kuolemaa ja mies saattaa rakastua toiseen naiseen ennen eroa. Mutta yleensä se joka pettää kerran pettää toisen, kolmennen, neljännen, jne. kerran myös. Uskollisuus ei lisäänny, vaikka nainen vaihtuisi.
Kannattaisi jokaisen miettiä, miten halpamaisen ukon sänkyseuraksi alkaa...
Työporukan kanssa käydään viihteellä niin kyllä siellä heti alkaa iskuyritykset ja vahvistuvat sitä mukaan kuin alkoholin määrä veressä. Nuoret vapaat miehet osaavat vielä jutella ilman taka-ajatuksia mutta yli 30-vuotiaat perheen / kumppanin omaavat miehet ovat pokaamassa. Jos ei onnista yhden kanssa niin siirrytään toiseen, joku olisi kuitenkin saatava.
Samat miehet arvostavat kuitenkin sitä jolta ei saa.
Puolisoa kehutaan ja arvostetaan/ tai siitä ei puhuta mitään.
Onpa jollain vielä sellaisia ajatuksia että kaikki jotka ovat viihteellä ovat siellä vain iskemässä jotain/ tarjolla.
" vaimoni ei ymmärrä minua, varmasti jossain vaiheessa erotaan, tämä ei ole mitä haluan" jne,
no jäin katsomaan,
ja erosi ne pirut vaikken olisi uskonut puolen vuoden päästä suhteemme alkamisesta!