Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies laukeaa niin niin niin niin niinnopeasti?

Vierailija
19.02.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kohtainen kokemus: 1,5kk seksittömän kauden jälkeen yht' äkkiä koittaa se maaginen ilta. Pitkän ja kiihkeän esileikin jälkeen kun vihdoin alan asettamaan kaluani naiseen, niin laukean siinä ekassa sisään työnnössä. LOL!

Onneksi kykenin vielä toiseen kertaa, jolloin kestin naiseni orgasmiin asti.

Vierailija
2/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun edellisestä kerrasta ei koskaan ole edes viikkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen yhdessä kanssasi.

- 2

Vierailija
4/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo kokemusta ja kestävyyttä.

Vierailija
5/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sitten voi jo stondis jo lopahtaa kesken kaiken. Mutta kuten todettua, naisen ikä tuo miehelle kestävyyttä.

Vierailija:

Vierailija
6/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naises muka saa emätinorgasmeja? Kunhan feikkaa sun mieliksi...

Vierailija:

Onneksi kykenin vielä toiseen kertaa, jolloin kestin naiseni orgasmiin asti.

Vierailija
7/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naises muka saa emätinorgasmeja? Kunhan feikkaa sun mieliksi...

Sitähän ei tosiaan koskaan voi tietää. Voiko KUKAAN mies olla varma saako nainen millään konstilla orgasmia?

Mä pidän kuitenkin siitä mielikuvasta enemmän, että naiset ei ole feikkejä.

Vierailija
8/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esim voi yhdynnässä lainkaan puristella pillulihaksiani, koska silloin mies tulee muutamalla työnnöllä. Kurjaa.

Vierailija
9/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaja

Vierailija
10/22 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ottakaa heti perään uusiksi niin alkaa kestämään, toimii ainakin meillä.

Vierailija
11/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma täällä..kiinnosta kohta enää koko touhu kun tietää että se loppuu heti kun ehtii innostuu...Okei,mies on sanonu että oon varmaan tiukin ketä sillä on ikinä ollu, mut silti!kuitenki meillä on seksiä monta kertaa viikossa, silti kestää aina vaan puol minuuttia itse pano. Mies kyllä muistaa aina antaa mulle ensin muilla tavoin, mutta kun haluaisin ihan sitä itseäänki kunnolla!Sitä paitsi oon viimeisillään raskaana, eli en varmaa kovin seksikäskään, joten sekään ei syynä...ja uutta kierrosta heti perään on turha toivoa...

miten siis sais miehen kestää pidempään niin että se voi liikkuakin mun sisällä???

Vierailija
12/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama kun vaimo oli raskaana, kiihotusta tuli vain liikaa mm. tissit oli sellaiset ettei tarvinnut kuin nähdä niin laukes, mutta onneksi pystyin naimaan useita kertoja niin vaimokin sai tarpeeksi.

Vierailija
13/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hankala vaiva päästä eroon, valitettavasti. Ex-miehelläni oli se, ja kaikenlaiset harjoitteetkaan eivät tuoneet juuri minkäänlaista tulosta. :(

Vierailija
14/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen aukko supistelee orgasmin rytmissä voimakkaasti, ei sitä voi feikata mitenkään uskottavasti.

Vierailija:

Voiko KUKAAN mies olla varma saako nainen millään konstilla orgasmia?

Vierailija
15/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistelemaan pillulihaksiaan voimakkaastikkin :)

Itse olen feikkaillut huvikseni orgasmeja ja aina on mennyt täydestä. Pystyn supistamaan pillulihaksia kovaakin, tärisyttämään itseäni ja voihkimaan samalla jne. Mies ehkä kykenee yhteen asiaan kerrallaan, mutta nainen moneen ;)

Vierailija
16/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Durexilla on sellainen kortsu, jonka sisässä on hieman tuntoherkkyyttä pienentävää ainetta--> auttaa erittäin hyvin tuohon ennenaikaiseen siemensyöksyyn. Saa ihan tavallisesta isosta marketista. Ja jos mies sanoo, ettei halua kortsua käyttää, niin sitten tietysti voi kysyä, että haluaako hän ylipäänsä harrastaa seksiä? Siis tarkoitan, että tulee liian nopeasti, muttei olisi kiinnostunut apukeinosta. Suosittelen.

Vierailija
17/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kysymys, että pitkittääkö laukeamista, jos pitää kiinni kyrvän varresta(ihana alhaalta)?

Vierailija
18/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ihana alhaalta)?

Vierailija
19/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi luolamiehen ei ollut aikoinaan tarkoitus tyydyttää naistaan vaan laueta mahdollisimman nopeasti ja taata lisääntyminen. Jos paneskeluun meni liian tolkuttomasti aikaa saattoi vaara yllättää hommiin keskittyneen miehen, esim petoeläin tai kilpakosija joka tuli ja kalautti uroon pois tieltä päästäkseen itse levittämään siementä.

Sulla on tietääkseni 3 vaihtoehtoa:

- harjoitusten avulla voi pidentää kestoa hiukan

- kiihota itsesi etukäteen jotta miehen tullessa ehdit vähän kyytiin ja miehen tultua jatkakaa sun tyydyttämistä jos tarpeen.

- ota yhteyttä lääkäriin ja pyydä lääkkeitä, suosittelua seksologille tai perheterapeutille tms.

Vierailija
20/22 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin sitten voi jo stondis jo lopahtaa kesken kaiken. Mutta kuten todettua, naisen ikä tuo miehelle kestävyyttä.

Vierailija:

taas yksi matalan itsetunnon omaava pienikaluinen uros

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi