Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä erosta selviää???

Vierailija
19.02.2008 |

Eilen vielä olin miehen vieressä, rakastelimme, suutelimme kerroimme toisillemme kuinka paljon toisesta välitämme, nuuskimme toistemme tuoksua ja nautimme toisistamme.

Tämä ei ole edes kestänyt vielä kauaa, olen korviani myöten rakastunut tuohon mieheen, tahdon olla koko ajan hänen lähellään tahdon hänet ja silti kun poistuin miehen luota tiesin, etten enää voi palata.

Päätöksen tein vasta myöhemmin, että suhteen on loputtava ja koko viime yön itkin, aamun ja itken vieläkin, kauhea ikävä, mutta en enää ikinä pääse hänen viereensä.

En ole vielä miehelle kertonut, hän laittoi äskön minulle viestin, mihin en ole vastannut, itkin sitä lukiessa, tosin en oikein muuta teekään kuin itken...

Millä tästä selviää? Kuinka kauan ajattelen häntä taukoamatta? Kuinka kauan kestää, että pystyn ajattelemaan jotain muuta kuin häntä ja millä uskallan hänet jättää kun en itsekään tahdo??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä. Tilanne vain on sellainen, että on pakko. Ei ole muita vaihtoehtoja.

ap

Vierailija
2/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutat täällä, mutta et kuitenkaan kerro koko totuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa sun viestissä ei ole mitään järkeä. Haluatte olla yhdessä, mutta et kuitenkaan halua. Eli mikä on ongelma ?

Vierailija
4/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä todella on juuri niin " lämpimiä" ihmisiä kuin olen aina todennut ja silti taas tulin tänne ruikuttamaan.

Mitä merkitystä sillä oikeasti on, miksi minun pitää erota miehestä? Mitä se vaikuttaa siihen, miten siitä selviydyn??? Miehelle kerron kaiken, kirjotin hänelle jo tolkuttoman pitkän sähköpostin jossa selitin kaiken, tosin rohkeuteni ei ole vielä riittänyt sitä lähettämään.

Ei se syy muuta mitenkään sitä, että mulla on helvetin paha olla ja mulla on helvetinmoinen ikävä ja enemmän kuin mitään tahtoisin vastata siihen viestiin, minkä häneltä sain.

Vierailija
5/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaikea yrittää ees auttaa jos kaikki faktat ei ole pöydällä

Vierailija
6/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin mä kertoa sen syyn vaikkei sillä mitään merkitystä olekaan.

Mä olen ihan helvetin mustasukkainen siitä miehestä, mä tukahduttaisin sen lopulta. Ei mulla ole oikeutta omistaa ketään. En ole koskaan tuntenut tällaista, en ole koskaan ollut näin rakastunut, että olen mustasukkainen jopa tekstiviestistä jonka mies saa. En mä halua tukahduttaa sitä miestä omalla epävarmuudellani.

Noin, onko nyt hyvä?????????

ap

Vierailija
7/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole kysymys pettämisestä, vielä. Enkä mä nyt usko, että oikea ratkaisu on välttämättä asian jättäminen taakseen. Sehän on pakenemista vaikeita asioita kohtaan. Uskon, että omaa mustasukkaisuuttaan voi myös hallita hyvin pitkälle. Yleensä se myös aan kanssa laantuu. On hyvin yleistä olla epävarma toisesta suhteen alussa varsinkin jos tunteet ovat voimakkaita. Älä vielä luovuta.

Vierailija
8/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on takana muitakin, joissa on ollut rakkautta ja joissa olen ollut ihan normaali, tämä mustasukkaisuus ei ole normaalia ja minun täytyy ottaa välimatkaa siihen.

minun tunteeni ovat liian voimakkaita ja kun alku on jo tällaista niin ei tästä voi tulla mitään hyvää. Olen itse seurustellut miehen kanssa joka oli minusta todella mustasukkainen ja tiedän kuinka ahdistavaa se on, enkä halua itse aiheuttaa sitä kenellekään muulle. On parempi, että luovutan ja annan miehen mennä omia polkujaan ilman, että rajoitan hänen elämäänsä...

Vierailija
9/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisianne. mitä jos puhuisit tälle miehelle niistä asioista jotka saa sinut mustasukkaiseksi? ja ehkä ajan kanssa pahin mustasukkaisuus katoaa, niin kävi minullekin :)

Vierailija
10/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta marttyyri ja hae apua tuohon mustasukkaisuuteen. Siitä voi opetella pois.

Vierailija
11/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Toi mustasukkaisuus.

Olen miehestäni todella mustis.

En halua. Syytä ei ole. Opin koko ajan enempi.

Olemme olleet vuoden yhdessä ja pikkuhiljaa pääsen asiasta eroon..

Vielä en ole kokonaan päässyt:(

Siis Huom. syytä ei ole.

Minäkään en ymmärrä kun aikaisemmin en tälläisiä tunteita ole kokenut. Päinvastoin.

Ymmärrän siis hyvin ap sua.

Vierailija
12/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lopeta hienoa suhdetta, vaan opettele elämään siinä!

Vierailija
13/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytä olla mustasukkainen.

Kyllä mies sen tietää, että olen hänestä mustasukkainen :( en mä varmaan uskalla lopettaa, se laittoi taas viestiä ja vastasinkin. Mä oon ihan hajalla tän takia...

illan varmaan syön suklaata ja yritän jotenkin selvittää tyhmää päätäni, v*ttu kun ihmisen pitää olla tyhmä! Mitään syytä mustasukkaisuudelle ei ole, mies suorastaan palvoo mua ja tiedän, ettei tekisi mitään mun selän takana, mutta silti...

ap

Vierailija
14/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee esille sitten seuraavissa suhteissa kunnes lopulta toivottavasti alat oppia elään sen kanssa ja toimiin toisin.

Esität meille täällä että lopetat suhteen. Jos sen teet niin et tainnut rakastaa kuin itseäsi. Jos taas jatkat mutta väität ettet voi mustasukkaisuudelle mitään, niin ongelmia tulee ja taatusti. Eikö olisi viisainta alkaa nyt heti tehdä töitä ratkaistakseen sen ongelman joka sen aiheuttaa.

Huono itsetunto?

Vierailija
15/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä tosta miehestä toivut, mutta miten voit elää elämäsi jättäen aina sen kenestä välität, en ymmärrä. Kuulostaa todella oudolta itse asiassa. Jos mustasukkaisuus on ongelma, niin sehän se pitäis hoitaa terapialla pois, eikä piiloutua siltä tekemättä ongelmalle mitään!

Vierailija
16/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ainakaan vedä ketään mukanani alas.

onneksi en vielä lähettänyt sitä viestiä jonka aamulla kirjotin... kait mä piehtaroin itsesäälissäni ja yritän koota itseni

Vierailija
17/17 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ymmärrän hyvin sinua. ITSEKIN KUULUN NÄIHIN MUSTASUKKAISUUTEEN, olen ollut mieheni kanssa yhdessä 3 vuotta ja olen vieläkin jostain asioista todella mustasukkainen. Saatan jopa olla siitä jos mies lähtee käymään siskonsa luona toisessa kaupungissa eikä pyydä minua mukaan. Ja jättää minut yksin lapsen kanssa kotiin. Olen sanonut miehelle että olen hänestä mustasukkainen.

Ja minun mieheni on vielä sellainen että hän tulee toimeen naisten kanssa, hänen parhaat ystävät ovat naisia. Vaikka tiedän, ettei hän koskaan voisi pettää minua. Mutta silti olen mustasukkainen.

Ja meidän suhde on nyt vaarassa, osa syy on toi minun käyttäytyminen. Kuvittelen joskus jopa etten kuulu heidän perheeseen, he haluavat vain sinne isän ja lapsen, ei minua. Ja kuvitelma johtuu just siitä jos meitä ei kutsuta lapsen kanssa heidän kanssa reissuun? Mutta kyllä tähän suhteeseen liittyy muutakin.

Mutta olen silti sitä mieltä mitä rakastaa niin siitä täytyy taistella ja itseään voi yrittää hillitä ja jos mies on ymmärtäväinen niin siitä voi jopa selvitä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän